Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Kelsi skrev:

Ja, nå tok det helt av her. Kommentarfeltet brenner og folk er i harnisk. Verden står ikke til påske. 

:krangle: 

:ler: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kelsi skrev:

Ja, nå tok det helt av her. Kommentarfeltet brenner og folk er i harnisk. Verden står ikke til påske. 

Husk at vi er 23 stk og da tar det fort av

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
2 timer siden, Kelsi skrev:

Ja, nå tok det helt av her. Kommentarfeltet brenner og folk er i harnisk. Verden står ikke til påske. 

Å nei! Det er jo bare ei uke igjen :bond:

(Beklager, kunne ikke la være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil gjerne spørre om noe litt alvorlig.

.. Legge spøk til side.

Hva synes dere om denne spøken i dag? Er det greit og la barn være med på en slik spøk? Vil de på skolen deres tenke at dette bare er spøk?

Hva synes folk.. På bloggen mener jo 98% at dette er knall.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre spøker om ting som faktisk er morsomme 1 april. AB må "ta" kritikerene og gi dem mer å snakke om, (ja, for det funka jo sååå fint?!?) Hun måtte til og med snappe en av makronene når de får vite at de må betale husleie. Merkelig form for humor spørr du meg.

Hun sier selv at hun ikke tar seg nær av det som blir sagt, men tydelig er det at hun plages av det på en eller annen måte hvis hun må dedikere dagens spøk til de på KG. Bare flaut!

De sier at hvis hatten passer må man bare ta den på.. Jaja, kan vel mildt sagt si at dama tviholder på den hatten!!

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange bilder av unevnelig trengs egentlig for å reklamere for "sunt påskesnacks"? 

Svar: minst 15

:icon_frown:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økologisk godteri betyr jo ikke sukkerfritt eller sunt. Både sjokoladene, chipsen og "vingummien" er dog gode og jeg kjøper det av og til selv! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
58 minutter siden, Infinity skrev:

Her om dagen spilte jeg av snapen der ene makronene hennes sang/mimet noe. Jeg reagerte ikke mer en vanlig, men ungdommen min som gikk forbi akkurat da bråstoppet.

Hun spurte hvem som hadde lagt ut den. Svarte at det var moren.

Da sa hun SERIØST.. Ikke tull. Hvem har lagt ut den. Det der er mobbing.

Jeg svarte, seriøst.. tuller ikke. Det er moren.

Hun forklarte da at slike snutter ble kun lagt ut for å drite ut folk, og om hun ikke forsto at vedkommende ville bli mobbet på skolen.

AB beveger seg på tynn is. Ungdommen har sine regler som vi eldre ikke alltid forstår, og som ungdommen min sa til meg;

Det hadde klikket for meg om du hadde gjort noe sånt mot meg.

 

 

Min ungdom har også bemerket det.

Og at hun spoler forbi AB i Bloggerne,det er visst så flaut å se på.

"Skjønner hun ikke at folk vil le av dem?"

 

Synes så synd på noen i det huset der,men det skal vel ikke skrives her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bruker begge så mange spørsmålstegn i et svar (f.eks: Takk???). Er det noe nytt eller tastefeil?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Marloussie skrev:

Hvorfor bruker begge så mange spørsmålstegn i et svar (f.eks: Takk???). Er det noe nytt eller tastefeil?

Jeg tror det er telefonen som gjør smiley om til ?  i kommentarfeltet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Femilie skrev:

Jeg følger ikke så veldig mange bloggere på snap, men hun er den som bruker makronene i annonser mest av det jeg ser.  Dessverre virker det som all kritikk blir avfeid. 

Det er jo mange som er så opptatt av at de store bloggere som cbe,mtm,villa paprika bruker makronene sine mye. Men nå synes jeg nesten AB er minst like ille, men dette er det ikke mange som snakker om

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes hun er den bloggeren som blir mest sur på sine lesere som ikke er enig med henne.

Mange av de store svarer heller på en skikkelig måte uten å virke sure. Men ser hun nå truer og stenge lesere ute 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Infinity skrev:

Her om dagen spilte jeg av snapen der ene makronene hennes sang/mimet noe. Jeg reagerte ikke mer en vanlig, men ungdommen min som gikk forbi akkurat da bråstoppet.

Hun spurte hvem som hadde lagt ut den. Svarte at det var moren.

Da sa hun SERIØST.. Ikke tull. Hvem har lagt ut den. Det der er mobbing.

Jeg svarte, seriøst.. tuller ikke. Det er moren.

Hun forklarte da at slike snutter ble kun lagt ut for å drite ut folk, og om hun ikke forsto at vedkommende ville bli mobbet på skolen.

AB beveger seg på tynn is. Ungdommen har sine regler som vi eldre ikke alltid forstår, og som ungdommen min sa til meg;

Det hadde klikket for meg om du hadde gjort noe sånt mot meg.

 

 

Jeg følger ikke AB på snap, men kan bekrefte at apper hvor en mimer til sanger (til eks Musical.ly) blir brukt blant ungdom for å henge ut og mobbe. Jeg var ikke klar over dette selv før ungene forklarte det til meg..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en del av strategien frem mot bloggerene som skal vises i høst vil jeg tro. Markedsføre hele familien for det er jo slik de tjener penger.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Iguana skrev:

Syns hun er litt vel ung ja... 

Mine hadde ikke fått lov.. Men og si dette til AB at man mener det ikke er sunt er jo som og snakke med veggen. Hun blir jo bare forbanna

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...