Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg tror alt hun skriver og måten hun oppfører seg på, bunner i usikkerhet og lavt selvbilde

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg tror alt hun skriver og måten hun oppfører seg på, bunner i usikkerhet og lavt selvbilde

Bare lurer på hva hun hadde skrevet om dette gjaldt hennes egen datter. Jeg liker heller ikke dette med reserver,men om de lurerer på det så er d ok.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på snap at noen leker i ei matkasse fra firma som leverer mat til middager. Kanskje ikke så merkelig at de holder seg under 1000kr på kvitteringa fra matbutikken da?

 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, LunaPuna1 skrev:

Ser på snap at noen leker i ei matkasse fra firma som leverer mat til middager. Kanskje ikke så merkelig at de holder seg under 1000kr på kvitteringa fra matbutikken da?

 

Bare vent.... Om en uke er det ett sponset innlegg fra godt levert. Eller "reklame for en god venn"

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL! Kneble all kontakt med leserne nå. Herlige Lyvebrith.no Er bare å ta av seg hatten for pjattet. Folk står fram med fullt navn, så var det litt motstand i verden å få, nei da sletter hun hele kommentarfeltet. BRA jobba Anne Brith 💪🏽 

Tåler ikke kritikk/saklig kritikk evt at alle ikke skriver åååååh, næmen, så fælt, så flink du er Anne Brith!! 

Hold dagboka for deg sjøl da og lykke til med dét. 

Bra du tok screenshot Vipser 👌🏼

Endret av Vikinggirl
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Lyvebrith,der sa du det.

På snap viser hun matkasser,ferdige rundstykker og ferske bær i smoothie.

Og hun som lager all mat selv,baker,bare kjøper frosne bær pga pris og handler for 1000 kr i uka. Hun irriterer meg mer enn hva bra er 👎🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ricecrispies skrev:

Lyvebrith,der sa du det.

På snap viser hun matkasser,ferdige rundstykker og ferske bær i smoothie.

Og hun som lager all mat selv,baker,bare kjøper frosne bær pga pris og handler for 1000 kr i uka. Hun irriterer meg mer enn hva bra er 👎🏻

Den tusenlappen er gjennomskuet for LENGE siden. Hvis noen virkelig tror på den ennå så må de revurdere hvilke blogger man leser. Enig med deg, hun irriterer meg grønn også! Og det er IKKE pga sjalusi, misunnelse osv. Som sagt, jeg ville ikke byttet én eneste dag med henne. Jeg hadde sittet hjemme. Skamfull ! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, først ber hun folk om å skrive med navn, og så snapper hun svar til "sure Hege"... Velkommen til sandkassa!!!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama prøver bare å tjene penger, jeg tror ikke hun tenker at hun må være 100 % ærlig med innleggene sine, eller å gidde å bry seg om sure kommentarer. Hun har ambisjoner om å ha bloggen som levebrød, hvem kan vel dømme henne for det.
Hun ser ikke det andre ser, og hun tar tydeligvis ikke til seg det andre sier heller. Overskrifter som fenger tiltrekker lesere, og hvor ofte har vi ikke sett tabloidavisene bruke slike overskrifter som tilsier noe helt annet enn hva som egentlig står i teksten... Man må ha noe som lokker til seg lesere vet dere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe
4 minutter siden, Iguana skrev:

Dama prøver bare å tjene penger, jeg tror ikke hun tenker at hun må være 100 % ærlig med innleggene sine, eller å gidde å bry seg om sure kommentarer. Hun har ambisjoner om å ha bloggen som levebrød, hvem kan vel dømme henne for det.
Hun ser ikke det andre ser, og hun tar tydeligvis ikke til seg det andre sier heller. Overskrifter som fenger tiltrekker lesere, og hvor ofte har vi ikke sett tabloidavisene bruke slike overskrifter som tilsier noe helt annet enn hva som egentlig står i teksten... Man må ha noe som lokker til seg lesere vet dere. 

Korrekt! Clickbait overskrifter er helt normalt. 😊 At folk ikke lærer!! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, visningsnamn skrev:

Hun har svart i kommentarfeltet på bloggen sin. http://imgur.com/a/sKwGb

Edit: Det er mulig hun skrev eller sa noe på snap også, forresten, det vet jeg ikke.

Takk for screenshot 👍🏼 

Ufattelig at hun kan svare så surt og frekt! Dette er levebrødet hennes, og at hun får så kolossalt med spørsmål har jeg ikke noe tro på!! Da jeg fulgte henne på snap la hun ut bilde av feks seg selv med trutmunn og ny bluse. 2 sekunder etterpå: "mange spør, blusen er fra xxxxx" #stolt ambassadør 🙄 Vi er ikke så blåst i hue! 

Hadde hun tatt bloggen sin så alvorlig så hadde hun sluttet "å føle at hun ikke lurer noen" Det er bare til å SLUTTE med tåpelige overskrifter som at NÅ ER DET DRAMA HER... så viser det seg at det slett ikke er det! 

Ang vibrator så syns jeg hun godt kan holde seg til det når hun kjenner behov for litt avspenning, i stedet for å hype opp et "voldtektsforum" som Tinder, for å sette det kraftig på spissen. Hun vingler fra det ene til det andre, skifter meninger og mannfolk i hytt og vær. Tøffer seg og sier at kritikk bryr hun seg IKKE om, for så å sutre i vei hvor stygge folk er med henne. Så hvorfor være stygg mot Hege som sikkert stiller velformulerte saklige kritiske spørsmål ? Ser du ikke Anne Brith at du er i ferd med å styre hele bloggen din i "rennesteinen" sjæl, sånn som du hersker og hetser leserne dine ?! Har du ikke ryggrad til å bære saklig kritikk som en ekte blogger så bør du legge ned hele bloggen og den PINLIGE snappinga di !! Du er en voksen kvinne (?) og bør oppføre deg mot andre deretter. Vi snakker om forbilde for til og med BARN som følger deg, og du vet grunnen, de ønsker et glimt av din skjønne eldste osv.  Du oppfører deg som en trassig 14 åring. Du kan ikke forvente å bli sett opp til som en blogger i 18-20 årene, for det vil du ALDRI bli, samme hvor hardt du prøver !! Just saying. 

Ikke bli så gretten da !! Det kler deg ekstremt dårlig. Kudos til Hege som ikke gav opp og fikk svar til slutt, om enn et grettent morratryne innlegg. 💪🏽

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege sier at overskriften er misvisende, hun var bekymret for at noe var galt med den omtalte i innlegget, men alt var jo tilbake til normalen, så overskriften er unødvendig. 

Så ja, Hege er definitivt en hater! 

Ryddet for omtale av tredjepart

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Vipser skrev:

Hege sier at overskriften er misvisende, hun var bekymret for at noe var galt med den omtalte i innlegget, men alt var jo tilbake til normalen, så overskriften er unødvendig. 

Så ja, Hege er definitivt en hater! 

Ryddet for omtale av tredjepart

- Pavilion, mod

Greit med litt støtte og hjerter.... 

NÅR ble kritikk til HAT ? Og de som stiller saklige, kritiske spørsmål HATERE ? Bloggverden er rar, bloggerne likeså. 

Endret av Pavilion
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Greit med litt støtte og hjerter.... 

NÅR ble kritikk til HAT ? Og de som stiller saklige, kritiske spørsmål HATERE ? Bloggverden er rar, bloggerne likeså. 

I deres perfekte rosaverden må jo alle være enige med de. De som ikke er det, de er misunnelige og hatere. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er en av alle bloggere som virkelig svarer surest til sine lesere om hun ikke er enig.  andre bloggere kan svare noe krast tilbake,men de henger ikke ut personer på denne måten

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...