Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

...men altså, tror hun seriøst på at alle disse Tinder-matchene (fra Vestkanten, tydeligvis veldig viktig!) virkelig er leger og advokater? Høres jo ut som om hun er 17 år. Høres i hvertfall ikke ut som om hun har så mye livserfaring, i tillegg burde hun vel være litt skeptisk siden hun for ikke så lenge siden ble "lurt" av den daten som ødela sofaen (helt lavmål å skrive om, så sier det igjen: Er hun 17 år?) 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Perle skrev:

Skrattet høyt av denne her selv !!! :skratte:

Du vet, hvis ingen andre skryter av en, må en gjøre det selv :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer meg en del at hun hevder at hun ikke tjener så mye på at folk leser bloggen hennes og at hun derfor ikke bryr seg om kritikken hun får. Altså - jeg er enig med henne i at hun selvsagt jan si og gjøre og mene akkurat hva hun vil. Jeg er derimot helt uenig med henne i hvor smart det er. 

Og å klaske IQen sin på bordet er jo unektelig er spesielt argument - og ganske underholdende. :Knegg:

Jeg har en teori om at det er forskjell på smart og klok, og empirien i bloggen til AB bekrefter teorien. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, KaraThrace skrev:

Glemte? Dama har jo en iq på 129, må vite, det var nok godt gjennomtenkt og like ekte som alt annet på bloggen. 

Edit: Noen andre som husker at hun påsto at hun fikk personlig innbydelse til å være med i Mensa? Vel, Mensa opererer med et minstekrav på 131, så der motsier hun jo seg selv.. Igjen. 

Edit 2: Linker direkte til blogg. 

http://annebrith.blogg.no/1450098156_jss_jeg_tok_akkurat_e.html

Påstår hun tok test og har 130 i iq. 

http://annebrith.blogg.no/1471980550_er_du_en_plsehater_el.html

Påstår hun har 129 i iq og ble personlig invitert til fysisk test hos dem.

Jeg påpeker ikke dette fordi jeg tror hun er dum, jeg påpeker dette fordi hun har noen kraftige tendenser til å vandre frem og tilbake i fakta og vrir på ting slik at det passer hennes verdensbilde. 

Rart at hun tør å skrive at hun er invitert til å ta en slik test når det står på hjemmesiden til Mensa at slike tester koster 500 kr, man må sende inn en påmeldig for å kunne delta, og det er tydelig at slike tester arrangeres i fellesskap med andre. De har også en liste med betingelser for å få gjennomført en slik test hos Mensa. Tviler på at de da sender invitasjon til tilfeldige folk som scorer 130 på testen de har på hjemmesiden 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyver så de tror det selv mange av disse bloggerne... Rare greier......... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Perle skrev:

Hvor er det hun driver å skryter av disse elite-mennene?

*finner ikke* :arwen:

Ingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble irritert på siste innlegg..

Hun mener at hun ikke er avhengig av sine lesere. Vil vi ikke lese så er det bare og la være.

Trodde disse bloggerene var avhengig av lesere

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg ble irritert på siste innlegg..

Hun mener at hun ikke er avhengig av sine lesere. Vil vi ikke lese så er det bare og la være.

Trodde disse bloggerene var avhengig av lesere

Ingen lesere, ingen annonsøren er lik null inntekt! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
6 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Ingen lesere, ingen annonsøren er lik null inntekt! 

Og da må de nok en elitemann fra vestkanten til for å skaffe 6-millioners-huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig @Ovnsbakt Paprika, takk for at du orker skrive dette. Dessverre tror jeg ikke hun lytter, hun har funnet oppskriften ingen andre har: mammabakeblogger ala Reeperbahn. Litt kos med muffins innimellom og så sjokkerer hun med jevne mellomrom for å kunne offerskrive litt, jaggu ser det ut til at ganske mange faller for det. Selv blir jeg helt skremt av opplegget hennes. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, innlegg som omhandler barn og innlegg som inneholder sitat hentet fra SoMe samt svar

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Vi vet utifra Anne Briths uttalelser i media (link et par innlegg tilbake) at hun er meget strategisk i hvordan hun driver bloggen, og at grunnen til at hun møter endel motbør er at innleggene hun mener "engasjerer" heller provoserer mange av leserne.

En av årsakene er sammenblandingen av Besserwisser-råd om oppdragelse iblandet flaut fokus på seg selv som osende seksuell MILF. Når det blir en selvutnevnt tittel virker det bare dumt og pinlig, akkurat som denne selvskryten om at tilsynelatende alle, inkludert MENSA, faktisk, vil ha henne.

Når hun i tillegg har en overinflatert tro på egne skriveferdigheter og generell fortreffelighet så er det ikke rart at forsøket på å dra i gang en "Sex og Singelliv" i Sørumsand ender i mageplask gang etter gang, i mine øyne, slik som stuntet med brudekjolen i "Bloggerne".

Måten hun takler kritikk på slutter heller ikke å nå nye bunner. Hun krever at leserne skal skrive til henne under fullt navn eller ringe henne direkte med innvendinger de måtte ha, men det er faktisk ikke slik spillereglene er om man lever av å selge familie på blogg. Hun har valgt å leve i offentligheten via en blogg som delvis baserer seg på provokasjon, og at folk reagerer negativt er da som en del av pakka å regne.

Man kan ikke kjøre famile- og Tinderblogg samtidig, for den kombinasjonen funker ikke, rett og slett. Det blir som gamle "Sol & Sokker" på Tøyen. Det funker ikke. 

Jeg synes hun burde finne ut hvor hun skal legge lista om hun vil fortsette, for dette opplegget er ikke holdbart. Det er bare flaut.

Amen. :pls:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Vi vet utifra Anne Briths uttalelser i media (link et par innlegg tilbake) at hun er meget strategisk i hvordan hun driver bloggen, og at grunnen til at hun møter endel motbør er at innleggene hun mener "engasjerer" heller provoserer mange av leserne.

En av årsakene er sammenblandingen av Besserwisser-råd om oppdragelse iblandet flaut fokus på seg selv som osende seksuell MILF. Når det blir en selvutnevnt tittel virker det bare dumt og pinlig, akkurat som denne selvskryten om at tilsynelatende alle, inkludert MENSA, faktisk, vil ha henne.

Når hun i tillegg har en overinflatert tro på egne skriveferdigheter og generell fortreffelighet så er det ikke rart at forsøket på å dra i gang en "Sex og Singelliv" i Sørumsand ender i mageplask gang etter gang, i mine øyne, slik som stuntet med brudekjolen i "Bloggerne".

Måten hun takler kritikk på slutter heller ikke å nå nye bunner. Hun krever at leserne skal skrive til henne under fullt navn eller ringe henne direkte med innvendinger de måtte ha, men det er faktisk ikke slik spillereglene er om man lever av å selge familie på blogg. Hun har valgt å leve i offentligheten via en blogg som delvis baserer seg på provokasjon, og at folk reagerer negativt er da som en del av pakka å regne.

Man kan ikke kjøre famile- og Tinderblogg samtidig, for den kombinasjonen funker ikke, rett og slett. Det blir som gamle "Sol & Sokker" på Tøyen. Det funker ikke. 

Jeg synes hun burde finne ut hvor hun skal legge lista om hun vil fortsette, for dette opplegget er ikke holdbart. Det er bare flaut.

Bra skrevet! 👏🏼

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor hun har fått IQ tallene sine fra? 

Har forresten høyere IQ enn deg, Anne Brith, så ædda-bædda. :yvonne:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mjauritz skrev:

Lurer på hvor hun har fått IQ tallene sine fra? 

Har forresten høyere IQ enn deg, Anne Brith, så ædda-bædda. :yvonne:

Samme. Har desverre ingen blogg å kringkaste opplysningen på...  :filer: 

 

(det er synd på meg...) :sjenert::lillesky:

Endret av Perle
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, chiki skrev:

Var hun noen gang på den surfeferien hun pratet om på bloggerne? 

Jepp!! Det var på snapkringkastingen. Hinting om hete netter, surfing, skader (hun har tidligere skrevet at hun er en kløne, selv på sykkeltur klarte hun å rote det til) Når ferien var over gikk det en snau uke og hun skrev innlegget om "Når bare den ene kun vil ha sex" noe i den duren. Så hørte vi ikke mer om han. Vips så var svensken inni bildet og fikk hilse på de unevnelige! 🙈🙄🙈🙄

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...