Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Snøring skrev:

Dette er bare spekulasjoner..  Nå er det helt vanlig å endre sponsorer underveis. Du aner vel igrunn ikke hvorfor dette har skjedd. 

Det ble lagt frem bilder av mail hvor sponsorene sa at de avsluttet samarbeid fordi profilen til AB hadde endret seg fra bakeblogg til noe annet. Det skal ligge her på KG et sted, det er bare å lete.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloe
1 time siden, Vipser skrev:

Han fridde etter at de hadde vært sammen i underkant av seks måneder. Han bodde i Trondheim hele tiden, så var vel helgebesøk nå og da. AB har slettet veldig mange innlegg rundt dette, og jeg får aldri til å se caching.. 

https://disqus.com/home/discussion/villaperlesukker/anne_brith_vil_du_gifte_deg_med_meg/

Fin ring. Lurte på hvordan den så ut. Så på Bloggerne at han ville ha tilbake ringen. Hehe. Mener hun nevnte at hun ville selge ringen å gi pengene til veldedighet. Ikke dumt det. Hun kunne gjort det samme med brudekjolen. Klippe i stykker brudekjolen er jo også en ting å gjøre. Spes om den kostet mange tusen kroner. :-D

Menn som ikke er flyttbare, er det vel bare å styre unna når man ikke er flyttbar selv.

 

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Chloe skrev:

Hehe. Alle firmaer som gidder å samarbeide/har samarbeidet med bloggere, er USERIØSE i mine øyne. :-D

Da er det ikke mange firmaer du kan benytte deg av i så fall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chloe skrev:

Fin ring. Lurte på hvordan den så ut. Så på Bloggerne at han ville ha tilbake ringen. Hehe. Mener hun nevnte at hun ville selge ringen å gi pengene til veldedighet. Ikke dumt det.

Synes det er smålig å beholde ringen etter brudd,når kjøperen rett ut ber om å få den tilbake.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Fy f, å skrive e-postadressen med det fulle navn i var bare lavmål! Kom ikke her å klag på mobbing, for så å henge ut et simpelt menneske som bare følger med på sirkuset og kommer med en liten motkommentar!! Jeg ble oppriktig sint og lei meg på vegne av vedkommende. Fytti.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
3 minutter siden, J.. skrev:

Synes det er smålig å beholde ringen etter brudd,når kjøperen rett ut ber om å få den tilbake.

Hehe. Når hun først velger å beholde den, så er det ikke så dumt å selge den og gi pengene til veldedighet.  Syns det er mer smålig å be om å få en gave tilbake. Men for noen er det sikkert normalt å kreve tilbake gaver når forholdet tar slutt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe
14 minutter siden, Galaxy X skrev:

Fy f, å skrive e-postadressen med det fulle navn i var bare lavmål! Kom ikke her å klag på mobbing, for så å henge ut et simpelt menneske som bare følger med på sirkuset og kommer med en liten motkommentar!! Jeg ble oppriktig sint og lei meg på vegne av vedkommende. Fytti.....

Hvor?? (Fant det i kommentarfeltet nå.)

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Synes det er smålig å beholde ringen etter brudd,når kjøperen rett ut ber om å få den tilbake.

Synes ikke jeg! Gir du bort en ring til 25 lapper så er det jo en risk du tar.  Gitt er gitt! Det flaue er jo å be om få den tilbake! Jeg hadde solgt den og kost meg max med pengene. :nigo: :skya:

Endret av Perle
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
3 minutter siden, Perle skrev:

Synes ikke jeg! Gir du bort en ring til 25 lapper så er det jo en risk du tar.  Gitt er gitt! Det flaue er jo å be om få den tilbake! Jeg hadde solgt den og kost meg max med pengene. :nigo: :skya:

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en som sa at bloggerne tjente 5 øre klikket.

I dag hadde Anne Brith 10 993 klikk. Det blir 549,65.

 Om hun har 10 000 klikk i gjennomsnitt i måneden, så tjener hun 15 000 kr.

Hun må vel også betale skatt av disse pengene. Hun er jo ikke den mest sponsede bloggeren, men hun antyder jo hele tiden at hun tjener store penger.. Hva er det hun tjener så rått på ?

Er det deltagelsen på bloggerne som er så godt betalt ?

.

 

 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser ikke bloggen hennes, men seriously, kan ikke den dama få hele sesongen av Bloggerne alene? She's funnyyyy - på den måten at man ler av henne, ikke med henne.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Clarity skrev:

Leser ikke bloggen hennes, men seriously, kan ikke den dama få hele sesongen av Bloggerne alene? She's funnyyyy - på den måten at man ler av henne, ikke med henne.

Og det er virkelig sørgelig, skulle ønske hun skjønte det selv, men jeg tror ikke hun henvender seg til folk som er litt mer enn clueless. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Gitt kommentarfeltet til Mr Hilton som jeg tidligere ikke har lest så fremstår han ikke så veldig hyggelig. Det MÅ være noe som skjer når du blogger en tid, for du mister jo helt åpenbart fotfestet i forhold til å ta i mot kritikk. 

Betviler ikke på noen som helst måte at Espen Hilton har blitt mobbet som ung, men dermed enda merkeligere at han drar paralleller mellom det AnneBrith opplever og det han selv opplevde. Det er himmelvid forskjell, og jeg kjenner at jeg blir forbanna på vegne av de som faktisk blir mobbet. Gitt de tallene som AnneBrith opererer med så har hun tusenvis av folk som heier på henne og en håndfull som er kritiske. Hvordan er det sammenliknbart med barn og ungdommer som har en hverdag der de er er fullstendig uten valg og må omgås mobbere. Mobbeoffere som havner i kategorier selvmordskandidater har ikke en diger heiagjeng rundt seg. 

Jeg synes det er helt på kanten at han spiller selvmordskortet i denne saken. Hva er det han forsøker å oppnå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. sympati 

2. slippe å bedrive selvinnsikt og evaluere egen atferd 

3. klikk og inntekt 

4. alminneliggjøre umoden og patetisk atferd i SoMe

...er vel noen stikkord til hva slike bloggere er ute etter å oppnå med den typen innlegg. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chloe skrev:

Hehe. Når hun først velger å beholde den, så er det ikke så dumt å selge den og gi pengene til veldedighet.  Syns det er mer smålig å be om å få en gave tilbake. Men for noen er det sikkert normalt å kreve tilbake gaver når forholdet tar slutt. :-)

Jeg er skilt, og har ikke beholdt gifteringen for å si det sånn! Den fikk han "tilbake". Men diamantringen jeg fikk i bursdagsgave FØR vi ble gift har jeg selvsagt beholdt. Går med den noen ganger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Hege899 skrev:

Kan noen linke til bildet av når hun er naken? Må vise det til noen 

Har hun ikke postet det på bloggen da? Det lå ivertfall der. Det i senga med dyna halvveis over.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange dater og menn hun kommer til å få prata om i programmet. Reklame for nr 3 i neste program allerede. Vi vet jo at det surfeforholdet tok slutt, og etter det var det svensken. Med stor sannsynlighet for at det har vært flere inni mellom. Hun virker jo som en totalt guttegæren ungjente!! Selv dattera ble flau da hun fikk beskjed om å ikke "gutteflørte" på skolen. Ikke et bra moderlig forbilde mtp forbruk av menn! Og alt skal være "my way, or no way"..... 

Som jeg har sagt her inne sikkert tjue ganger før; hun bør virkelig legge dette mannfolkjaget på hylla! Finne roen i seg selv og ikke hoppe fra blomst til blomst. Er ikke bra for familien å bli involvert med så mange menn før ting er avklart og "trygt" for en framtid sammen. Sånt pleier man å finne raskt utav. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pinlig å se denne middelaldrende dama mase om datene sine,hvor hun ikke gidder "spillet" enkelte holder på med etc..

Voksne mennesker har vel gjerne en jobb,kansje barn,ett sosialt liv også seg selv å tenke på også,hvorpå man ikke alltid er tilgjengelig for småprat alltid.

Ser ikke at det er noe galt i å ikke snakke sammen "hele tiden" når man knapt er i "bli kjent" fasen..

Men ikke for henne da,tydeligvis ..

Endret av J..
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...