Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Tipper Tilbords er veldig glade for at de trakk seg i tide. Og ja, jeg vet dette 100 % sikkert. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, maipai skrev:

Hver gang?

Ok, visste ikke at det var mer enn en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste blogginlegg henviser hun til "alle disse sure meggene" 

Å det er kun 23 personer som er inne på kvinneguiden og sprer dritt.

Dette har hun funnet ut

 

Endret av Lapper
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lapper skrev:

I siste blogginlegg henviser hun til "alle disse sure meggene" 

 

Ja, det er vel strengt tatt en faktaopplysning. Noen her inne er vel nettopp det. ;) . Ikke alt som blir skrevet her inne er konstruktivt.. Såpass tror jeg vi alle ser.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lapper skrev:

I siste blogginlegg henviser hun til "alle disse sure meggene" 

Å det er kun 23 personer som er inne på kvinneguiden og sprer dritt.

Dette har hun funnet ut

 

Ja, nå skal hun ferire med kake, da det hun trodde var flere tusen hatere, bare viste seg å være 23 sure megger. :hoho:

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

23 personer, faktisk. Skal vi ha håndsopprekning? :lete:

Kanskje hun bare teller de som slenger ikke-fullt-så-konstruktive kommentarer, og alle vi andre (:dry:) er ikke med i regnskapet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen syntes jeg det er barnslige tendenser her inne også...  Hørt om ordtaket som handler om stein og glasshus?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan får hun det til at det bare er 23 stk på kvinneguiden?

Det må da være flere? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lapper skrev:

I siste blogginlegg henviser hun til "alle disse sure meggene" 

Å det er kun 23 personer som er inne på kvinneguiden og sprer dritt.

Dette har hun funnet ut

 

Herregud så flaut (gjemmer meg bak en pute)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Jeg håper virkelig jeg teller med, for jeg er så innmari i mot alt den dama gjør.

Jeg synes virkelig noen burde fortelle henne hvordan en mor faktisk oppfører seg. Som at man faktisk har på seg klær på snap, man lar ikke barna spare til huset man ønsker seg mens man selv bruker penger, man kaller ikke andre unger for tapere, man lyver ikke osv. Dersom det faktisk plager henne så masse at noen av oss bruker tid på å kritisere henne så er det faktisk fritt fram for henne og både rulle inn puppen og legge inn årene. Man må ikke blamere seg og barna på snap, blogg og tv. Spesielt ikke barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten
14 minutter siden, Snøring skrev:

Jammen syntes jeg det er barnslige tendenser her inne også...  Hørt om ordtaket som handler om stein og glasshus?

Hva mener du, egentlig? Glasshus? Er det mange halvgamle mødre her inne som driver og nakensnapper til tusenvis av følgere og legger ut aggressive blogginnlegg om alt og alle for så å pynte på sannheten når våset ikke blir vel mottatt? :klo: Mulig det. I såfall håper jeg de også tar til seg kritikken og tenker seg om. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 unike besøk fra KG betyr vel kun at 23 personer har kommet inn på link til bloggen via KG. Det blir til 23 sure, triste megger. Heldigvis har Anne Brith over 100.000 som heier og jubler. Spent på det regnestykket også :) 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen folkens, 23 unike besøk fra KG inn på AB sin blogg, tror ikke hun forstår helt at vi går ikke inn på bloggen hennes (eller gjorde det nå, bare fordi kjeder man seg så kjeder man seg) 

Det er nok langt mer enn 23 "sure megger" her, kjære Anne Brith, men heldigvis er vi ikke sure, vi prøver bare å få deg til å åpne øynene litt. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver eneste hatkommentar, er et steg nærmere målet, sier Anne Brith på snapchat. Har hun uttalt hvilket mål det er? Huset? :P

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Loffeliten skrev:

23 personer, faktisk. Skal vi ha håndsopprekning? :lete:

:vinke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn generelt, synes jeg det er rart å avfeie kritikk ("hat") på bakgrunn av hvor kritikken blir skrevet. Kritikk på kvinneguiden eller tv2s kommentarfelt er ugyldig, men kritikk på hennes egen facebookside er OK? 

Personlig tror jeg en diskusjon om bloggen er mer fruktbar på KG enn på ABs fanside. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Til å ikke bry seg vier hun kvinneguiden mye oppmerksomhet. 

skulle nettopp til å skrive det samme :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

De kommentarene Hilton viser til er jo skrekkelig unødvendig og ren mobbing, det holder jeg med han i. Å kommentere pizza-spising og utseende til dama er unødvendig, det er så mye annet man kan bruke tiden sin på, som foreksempel nakensnapping og hvordan hun kritiserer andres barn. Jeg synes det er bra han faktisk setter fokus på at det er mye dritt som kommer fram i disse trådene, da får også vi muligheten til å skjerpe oss. Vi er ikke ufeilbarlige vi heller. 

Vi må tåle litt kritikk vi og, på lik linje som både Hilton og Anne Brith. Fokuset må være der det skal være. Mobbing er aldri kult. 

Endret av Sugemerke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...