Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Lurer på hvorfor hun ikke har nevnt Lene Alexandra på en stund? Er jo trossalt hennes beste venninne 😆

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også enig i dette med å måtte prioritere økonomi og synes det var en bedre scene enn det var ryktet, selv om jeg synes det har blitt noen rare innkjøp samtidig dette året for AB. Men denne scenen var vanskeligere å svelge for meg (fritt fra hukommelsen):

Jeg møtte K og ble hodestups blabla dette skulle vare resten av livet. Han fridde og jeg sa ja. Jeg snakket med ungene om å flytte til Trondheim og det var bare NEI. Så da måtte jeg jo gjøre det slutt da, når ungene ikke vil  *tear* Når er det MIN tur til å være lykkelig, liksom? 

Endret av Vipser
Presisering
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig rart å på en måte oppfordre disse "haterne" i kommentarfeltene på Tv2 til å kommentere på hennes facebook med fult navn. Liksom en utfordring til å "tørre" å si dette til henne personlig.

Eeh, kommenterer man ikke med fult navn under Tv2 sine facebook-artikler? Det er jo ikke noe "mer" feigt det? Hvorfor skal man i tillegg gå inn på bloggerens facebookside for å igjen skrive det man allerede har skrevet med fult navn angående brudekjoleklipping?

Hallo, AB, du har stengt kommentarfeltet ditt, de som kommenterer på FB kommenterer jo med fult navn! Det er ingen anonyme hetsere som gjemmer seg bak anonymfunksjonen! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vipser skrev:

Jeg møtte K og ble hodestups blabla dette skulle vare resten av livet. Han fridde og jeg sa ja. Jeg snakket med ungene om å flytte til Trondheim og det var bare NEI. Så da måtte jeg jo gjøre det slutt da, når ungene ikke vil  *tear* Når er det MIN tur til å være lykkelig, liksom? 

Selvfølgelig vil barn si de ikke vil flytte. Hvis hun seriøst mente dette var mannen i livet sitt så stusset jeg litt på argumentasjonen, men hun er en voksen dame, så da må hun leve med de valgene hun tar. Om hun blir bitter over dette, så tenker jeg det til syvende og sist vil gå utover barna

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Siste snap er hun iført den avklippede brudekjolen.

Og nå vurderer hun å selge den for å gi pengene til ett formål. Rart at det kom akkurat nå

Endret av Lapper
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, mjauritz skrev:

Blir veldig rart å på en måte oppfordre disse "haterne" i kommentarfeltene på Tv2 til å kommentere på hennes facebook med fult navn. Liksom en utfordring til å "tørre" å si dette til henne personlig.

 

Hvor er disse haterne? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det jeg skrev var skrevet litt lenger opp så *slettet*

Endret av mjauritz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig kjempetrist, syns jeg. Det kan ikke være enkelt å forlate "kjærligheten i ditt liv" for barna. Valget er vel soleklart, men enkelt er det nok ikke. Jeg forstår godt at den sitter langt inne hos AB, selv den dag i dag. 

Det jeg ikke skjønner, er hva poenget med å skulle kaste ringen i Glomma og klippe i stykker brudekjolen er. Det er jo egentlig ganske barnslig og sikkert ikke veldig godt for K heller. Det å ikke kunne være sammen pga flytting mm, er vel en mye bedre måte å skilles enn det mange andre gjør. Likevel skal det bli så mye unødvendig drama av det. Så mye sinne. Men hvem er man egentlig sint på? Og blir det egentlig bedre av å gjøre de tingene? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke ett øyeblikk på den forklaringen, forresten. Konstruert blogger-narrativ. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G U D - S Å  F L A U T🙈🙈🙈

(Jaggu godt det finnes så mange fine filter på snap, btw)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Milio skrev:

Det var egentlig kjempetrist, syns jeg. Det kan ikke være enkelt å forlate "kjærligheten i ditt liv" for barna. Valget er vel soleklart, men enkelt er det nok ikke. Jeg forstår godt at den sitter langt inne hos AB, selv den dag i dag. 

Det jeg ikke skjønner, er hva poenget med å skulle kaste ringen i Glomma og klippe i stykker brudekjolen er. Det er jo egentlig ganske barnslig og sikkert ikke veldig godt for K heller. Det å ikke kunne være sammen pga flytting mm, er vel en mye bedre måte å skilles enn det mange andre gjør. Likevel skal det bli så mye unødvendig drama av det. Så mye sinne. Men hvem er man egentlig sint på? Og blir det egentlig bedre av å gjøre de tingene? 

Det er jo ikke flyttingen som var grunn til brudd. Kanskje en av grunnene, men ikke hovedgrunnen.

http://annebrith.blogg.no/1464516256_takk_for_at_du_sa_ifr.html Her er det jo ganske lett å lese mellom linjene. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhm, er det bare meg som husker perioden med snapper om at han var utro og masse bråk rundt juletider i forfjor? Kom da vitterlig noe blogginnlegg om hvor vanskelig alt plutselig var også.. Var da så mye skuffelse og tårer fordi prince charming ikke var så charming allikevel.. men på TV så er grunnen til bruddet at barna ikke ville flytte? 🤔

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, clyde skrev:

Det er jo ikke flyttingen som var grunn til brudd. Kanskje en av grunnene, men ikke hovedgrunnen.

http://annebrith.blogg.no/1464516256_takk_for_at_du_sa_ifr.html Her er det jo ganske lett å lese mellom linjene. 

Wææhh, 

Jeg fatter ikke at de deler så mye. Seriøst, hvor går grensa? Siden jeg begynte å lese blogg i 2009 har jeg vært vitne til mye rart. Alt fra.. Ja dette(!) til den gangen en annen blogger poserte med outfitbilder i en begravelse. Ingenting er FOR privat lenger.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lapper skrev:

I Siste snap er hun iført den avklippede brudekjolen.

Og nå vurderer hun å selge den for å gi pengene til ett formål. Rart at det kom akkurat nå

Hvem vil betale for den?? Tror hu at fordi hu har hatt den på seg, vil "fans" by for å sikre seg kjolen? Hvem tror hu at hu er egentlig?!😂 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, Henc skrev:

Uhm, er det bare meg som husker perioden med snapper om at han var utro og masse bråk rundt juletider i forfjor? Kom da vitterlig noe blogginnlegg om hvor vanskelig alt plutselig var også.. Var da så mye skuffelse og tårer fordi prince charming ikke var så charming allikevel.. men på TV så er grunnen til bruddet at barna ikke ville flytte? 🤔

Nei, det er ikke bare deg :P Var mye styr husker jeg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Perle skrev:

Tenker at man som "TV personlighet" bør tåle kritikk og omtale, eller?  :vetikke:

Eller NETTPERSONLIGHETER som de omtales som i begynnelsen av programmet.... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...