Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morten ryker ikke i morgen, han er der fra start til slutt. Jeg vet ikke hvem som ryker, men som jeg nevnte tidligere i tråden så vinner Morten og Rebekka, Martine Lunde og Aleksander på andre (som jeg forøvrig skrev før Martine Lunde kom inn, nå kom hun inn og de to ble partnere, som bare bekrefter påstanden ytterligere)

Anonymkode: 359de...c50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir skuffa om Andrea lar seg påvirke av gruppepresset og sender hjem Petter, selv om de la opp til at det kommer til å skje på frampekene. Da håper jeg mye heller at Morten går til Rebecca. Jeg digger forresten at Martine Lunde har valgt motsatt allianse av partneren sin. Da blir alt litt mindre forutsigbart. Hun virker som en selvstendig dame.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morten ryker ikke i morgen, han er der fra start til slutt. Jeg vet ikke hvem som ryker, men som jeg nevnte tidligere i tråden så vinner Morten og Rebekka, Martine Lunde og Aleksander på andre (som jeg forøvrig skrev før Martine Lunde kom inn, nå kom hun inn og de to ble partnere, som bare bekrefter påstanden ytterligere)

Anonymkode: 359de...c50

Yay!:nori:

Men hvordan vet du det?

Anonymkode: dffd5...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at Martine sa at guttene var så teit som gråt under parsermonien..

Hun er jo like ille selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke Petter ryker i morgen, håper heller Marcus ryker. Å ha Marcus sin voldsomme taktikkprat i flere uker fremover er dårlig TV. 

Anonymkode: 1d1ab...c92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes også det er merkelig at Sofie plutselig snakker oslo-dialekt. Som nevnt tidligere har hun bodd i Tromsø nesten hele livet? Det naturlige da ville vel være  å snakke Tromsødialekt. 

Anonymkode: 0fb33...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig ikke Petter ryker i morgen, håper heller Marcus ryker. Å ha Marcus sin voldsomme taktikkprat i flere uker fremover er dårlig TV. 

Anonymkode: 1d1ab...c92

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir Martine kalt for Martine Lunde (Lunde er vel etternavnet? :P)

Anonymkode: f45e7...ab0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir Martine kalt for Martine Lunde (Lunde er vel etternavnet? :P)

Anonymkode: f45e7...ab0

Er det ikke to Martine'er med da? Må vel ha forskjell på det på et vis.

Anonymkode: 3aa2f...b49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slipper episoden på Viaplay? Så vet jeg hvor lenge denne tråden er "trygg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

30 minutter siden, Vinduskarmen skrev:

Når slipper episoden på Viaplay? Så vet jeg hvor lenge denne tråden er "trygg".

Vanlig sendetid :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir Martine kalt for Martine Lunde (Lunde er vel etternavnet? :P)

Anonymkode: f45e7...ab0

Jeg har tenkt at det kanskje er et krav hun har hatt for å bli med, eller noe. At alle skal bruke hele navnet hennes for å bygge merkevaren hennes, liksom. Eller så er det bare for å skille Martinene fra hverandre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vinduskarmen skrev:

Når slipper episoden på Viaplay? Så vet jeg hvor lenge denne tråden er "trygg".

Kl 15.00 mandag til onsdag, samme tid som på tv på torsdager. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uke 3:
Mandag:
Ny uke i paradis, nye utfordringer, svik, drama, tårer og glede. Ny gjest sjekker inn, og blir godt mottatt av gjengen. Ny gjest betyr fest, og kveldens antrekk er av typen toga. Det byr på utfordringer for enkelte av gjestene.

Tirsdag:
Den nye gjesten får beskjed om å splitte et par. Ettersom hen har den ene foten allerede greit plassert i den ene alliansen, virker valget tilsynelatende enkelt. Videre er det klart for ny fest, der noen treffer tonen bedre enn andre, for å si det slik.

Onsdag:
Den nye gjesten får beskjed om å splitte et par. Ettersom hen har den ene foten allerede greit plassert i den ene alliansen, virker valget tilsynelatende enkelt. Videre er det klart for ny fest, der noen treffer tonen bedre enn andre, for å si det slik.

Torsdag:
Torsdagen har kommet, og en gjest må sjekke ut. Det er spesielt én som føler seg truet, og gjør det hen kan for å bli i Mexico. Når avgjørelsen kommer, etterlater den utsjekkede en haug med frustrerte og sinna hotellgjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fresia skrev:

Ja, hvem ryker? Jeg tror Marcus 😅

Ja, han og Morten går til svensken.

Anonymkode: 4f043...67e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...