Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem er Femme Fatale tror dere? Martine Lunde?

Anonymkode: 04f52...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Grunde brukt denne genseren under oppholdet sitt? (se bilde).

Er fra årets promovideo, ser ut som det er en på en parsermoni, noe Grunde ikke har vært på, til nå. Er rimelig sikker på at han kommer inn.

Skjermbilde 2017-03-17 kl. 14.04.05.png

Anonymkode: 1d1ab...c92

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, snx skrev:

Noen som vet når ca de siste kom hjem?

Tror de kom hjem rundt 1. mars.

Anonymkode: 1d1ab...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dunkel skrev:

Google it. Du får sikkert opp noen bilder ;)

Nei? Gjerne link meg

Anonymkode: 5f0ce...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen som reagerer på at sophie dekker seg til HELE tiden?? toppet det med å sitte med badering i senga!

Anonymkode: a0c1d...2be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ingen som reagerer på at sophie dekker seg til HELE tiden?? toppet det med å sitte med badering i senga!

Anonymkode: a0c1d...2be

Har hun problemer med kroppen sin synes jeg ikke vi skal pirke på det.

Lurer forresten på hvorfor hun kaller seg "Soph", med engelsk uttale. Sikkert det han fotballspilleren kalte henne så har hun adoptert den måten å si navnet på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Raiu skrev:

Har hun problemer med kroppen sin synes jeg ikke vi skal pirke på det

feil program å melde seg på da..

Anonymkode: a0c1d...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2017 den 23.45, Adelia skrev:

Uke 2:
Mandag:
Ny uke i Paradis. Det er klart for sesongens første innsjekk, og det er ingen hvem som helst som sleper koffertene sine inn på hotellet: Selveste Femme Fatale. Med sine livsfarlige egenskaper skal hun skape kaos i gruppa, som endelig tror de er trygge etter en hektisk førsteuke. Den gang ei, sa folk. Den gang ei.

Tirsdag:
Parsplitt står på tapetet, og én «uheldig» gutt «må» bytte partner. Dobbeltspillet står høyt - nesten for høyt, vil noen hotellgjester mene, i kveldens episode.

Onsdag: 
Etter gårsdagens taktikk-party, skuler hotellgjestene ekstra mye på hverandre under dagens frokost. Stemningen blir ikke akkurat bedre når Femme Fatale skal på en skjebnesvanger utflukt. Der møter hun en gammel kjenning, som hun like gjerne tar med seg tilbake på hotellet. Dette får katastrofale konsekvenser for én deltaker, som må pakke kofferten og reise hjem til iskalde Norge.

Martine Lunde er femme fatale som sjekker inn på mandag, og den gamle kjenningen hun møter på onsdagens episode og tar med seg tilbake til hotellet er trolig Grunde ettersom de kjenner hverandre fra før. 

Blir spennende å se hvordan guttene spiller når de har makten neste uke. 

Anonymkode: ce694...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg helt sikkert når de spilte inn årets sesong, men jeg la merke til at Øystein som vant i fjor ikke la ut noe på IG i februar? Kan det hende han dukker opp i denne sesongen også? 

Har ikke sjekket noe mer av han på SoMe da, så kan være jeg tar helt feil her altså! 

Anonymkode: 73228...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet ikke jeg helt sikkert når de spilte inn årets sesong, men jeg la merke til at Øystein som vant i fjor ikke la ut noe på IG i februar? Kan det hende han dukker opp i denne sesongen også? 

Har ikke sjekket noe mer av han på SoMe da, så kan være jeg tar helt feil her altså! 

Anonymkode: 73228...6ea

Ha ha håper det er Øystein ja. Han dele seng med Andrea kan bli "festelig"

 

Anonymkode: b9363...63e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Dette med at Sophie dekker seg til, Hva gjør det da? Synes ikke dette er noe å pirke på. Kan hende hun har noe med kroppen hun ikke liker, eller er redd for å f å kommentarer på. Ikke vet jeg. Men det er absolutt ikke noe å henge seg opp i

Endret av Snadder
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, beltet sitter stramt. Whatever.

Hvem splitter Martine tru?

Anonymkode: 43c0e...69c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem splitter Martine tru?

 

Tror hun enten velger å splitte enten Petter og Andrea eller Sophie og Aleksander 

Anonymkode: 98da3...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha snoket på Instagram til deltakerne, så er det veldig "lett" å se hvem som har funnet hverandre. Bodøjenta, Soph og Rebecca er mye sammen. Mens Sofie, Andrea og hun som sjekker inn har funnet hverandre. Så regner med at noe ala slik blir alliansene også. 

Anonymkode: 288dd...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...