Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Scenario 2 kan fort utarte seg slik:

K+L: Grunde, Aleks, André, Isabelle

S+M: Petter og Andrea (holder avtalen), Soph (mtp hva hun sa i dag), Henote og Teele (fordi Lunde var demon og Kevin dolket Henote)

Anonymkode: f325a...77f

Tror Petter ditcher den avtalen for å stemme på Kevin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, JaxTeller skrev:

Tror Petter ditcher den avtalen for å stemme på Kevin.

Håper du har rett!

Anonymkode: f325a...77f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egentlig ikke Lunde slipper kula, selvom det er underholdning. Kevin fortjener premien 100 ganger (110) ganger mer enn slappe Aleks.

Anonymkode: bfa04...299

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Sofie er verdensmester i å gi seg selv offerrollen, uansett situasjon. Helt krise.

Anonymkode: fceee...93a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JaxTeller skrev:

Håper Kevin slipper kula på 300 000 :)

Han er vel den som trenger pengene mest og. De andre er vel ganske rike, mens han er fra fattigere kår?

Anonymkode: 34894...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er vel den som trenger pengene mest og. De andre er vel ganske rike, mens han er fra fattigere kår?

Anonymkode: 34894...0f6

Kevin er da ikke fra fattigere kår??

Anonymkode: fceee...93a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig det ja, også veldig fortjent. Kevin er en av de bedre som har vært med i PH, digger Kevin, Grunde og Lunde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JaxTeller skrev:

Er mulig det ja, også veldig fortjent. Kevin er en av de bedre som har vært med i PH, digger Kevin, Grunde og Lunde.

Enig med deg. Grunde, Lunde og Kevin har vært ph i år for min skyld. Er nok de eneste jeg kommer til å huske av positive grunner :')

 

Anonymkode: fceee...93a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Petter og Andrea vinner er det heller ikke krise, men blir faktisk veldig irritert om Morten og Sofie vinner, men det tror jeg er umulig sånn som det er nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert gøy viss Soph går til Morten og forteller at ho stemmer på dei, og faktisk stemmer dei til finale - for så å svikte Morten en siste gang og få hevnen sin når ho stemme på Kevin og Lunde? Då er sikkert Morten ganske sikker på honnas stemme, og så blir han skuffaaa.. Men ser for meg Soph er litt smiskehumør igjen med Morten, så ho stemme nok han. (Har ho crusha litt på han? ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Sofie ikke hadde kastet kulen i dag, og dermed fremdeles hadde stått mot Grunde. Hvordan hadde mulighetene for stemmesanking vært videre da?

Vil gjerne regne ut om det var et utaktisk valg av Sofie, men har ikke like stålkontroll som enkelte andre her på hvor folk ville stilt seg.

Anonymkode: 81ed4...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom Sofie ikke hadde kastet kulen i dag, og dermed fremdeles hadde stått mot Grunde. Hvordan hadde mulighetene for stemmesanking vært videre da?

Vil gjerne regne ut om det var et utaktisk valg av Sofie, men har ikke like stålkontroll som enkelte andre her på hvor folk ville stilt seg.

Anonymkode: 81ed4...096

Kevin & Lunde: Alex, petter, teele, isabelle

Sofie & Grunde: morten, andre, andrea, henote

Også aner jeg ikke hvor soph hadde gått 🙈

Mens med morten blir det sånn:

Kevin & Lunde: alex, teele, isabelle, Grunde, Andrè, Henote, Petter, Soph

Morten & Sofie: Andrea, 

 

Det er sånn det blir hvis alle skal velge etter det vi har sett på tv, men det kan jo fort hende at det blir noe annet. Men Morten og Sofie har alt for mange som er sint på dem.

Anonymkode: 5fbc4...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Reaaaalllyy, du er den første tror jeg. Og jeg kjenner Petter godt på utsiden, haha. Skal sies at han er en mye mer ålreit fyr utenfor hotellet, haha

Anonymkode: fceee...93a

Skjønner ikke hvorfor "alle" er imot Petter? 

Anonymkode: 3ffa2...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236

Syns egentlig alle som er i finalen i år fortjener det. Men Petter fortjener det sånn sett minst. Tror dette er det eneste året jeg er like glad hvem som vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være Morten mener at Petter skal knuse kulen når han snakker om å holde sin del av avtalen.

Anonymkode: 8af59...592

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo! André kommer ikke til å stemme på Morten, men Kevin og Martine. Kevin og Andre er gode venner, og han liker Martine svært godt.

Soph kommer absolutt ikke stemme hverken Sofie eller Morten. Hvorfor skulle hun?? Tenk dere om!

Teele har ingenting for Sofie og Morten. Selv om Martine var demonen er de gode venner. 

Henote er kanskje sur på Kevin, men var en veldig god venninne av Martine, så jeg tror det veier langt mer enn at Kevin valgte henne bort.

Kevin og Lunde: Grunde, Isabelle, Aleks, Andre, Soph, Henote, Teele. 

Anonymkode: 3c790...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Lunde og Kevin vinner. 

Morten og Sofie vil jeg ikke skal vinne, Sofie er så sinnsykt irriterende, alt deg bullshitet som kom ut av kjeften hennes igår mtp Grunde. Men Grunde var ganske tjukk i huet siden han ikke trodde Sofie ville kaste kula. Hun er bare døds irriterende person...

Ønsker heler ikke at Petter og Andrea vinner, Petter er så lett manipulerende og mangle noe i topplokket spør du meg. Andre er bare faens så irriternde, klapping hele tiden og er bare irriternde.. 

Kevin er en god spiller så håper han vinner hele greia og kaster kula på 300k! 

Anonymkode: 8fd7f...867

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunde i intervju med Seher:

"Sofie ville fått flere stemmer sammen med meg enn med Morten". Altså rakk vel ikke antall stemmer for Sofie og Morten til seier, så jeg tviler også på at de vinner PH. 

Anonymkode: 3c790...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Kevin og Lunde vinner. I den nye serien på viafree (paradise-kollektivet) deltar Sofie, Kevin, Lunde, grunde, Alex og Martine. Hadde Sofie/MortenBotten eller Petter/retardedSel vunnet hadde de garantert vært med i serien. De hadde aldri produsert en serie uten vinnerparet? :fnise:

Anonymkode: 141ab...0a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...