Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av gutten, hvem er kjekkest i rangert rekkefølge?

Ta jentene også evt

Anonymkode: 5f0ce...9af

Hvem synes DU er kjekkest, siden det tydeligvis interesserer deg veldig? 

 

Anonymkode: da5f8...b62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 34, og blir garantert sittende å se sesongen i år også. 

Jeg synes aldersgruppen på dem som er med er helt på trynet. Men det er vel ikke dem som er alt for ung, er vel heller jeg som er gammel :fnise: 

Jeg har hvertfall ikke lyst å rangere noen etter utseende, det blir faktisk veldig teit.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UnderCover skrev:

Jeg er 34, og blir garantert sittende å se sesongen i år også. 

Jeg synes aldersgruppen på dem som er med er helt på trynet. Men det er vel ikke dem som er alt for ung, er vel heller jeg som er gammel :fnise: 

Jeg har hvertfall ikke lyst å rangere noen etter utseende, det blir faktisk veldig teit.

Jeg har fulgt med siden første sesong. Da var mange på min egen alder. Jeg er 28 nå og føler meg hauggammel i forhold til deltagerne :ler:  Det har nok litt med nivået av modenhet som enkelte av deltagerne har også tror jeg :P 

 

Gleder meg til årets sesong. Håper den er hakket bedre en de siste... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, begynner det på mandag allerede! Spent på om produksjonen tar over spillet i like stor grad i år som i fjor. Vi skulle nesten fått til en VG overskrift fra KG, slik at produksjonen skjønner at vi ikke er like dumme som de som ønsker å delta på programmet. Vi har avslørt dem!! :P Nå er det på tide at de stepper opp og lager litt liv på hotellet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patronus skrev:

Oi, begynner det på mandag allerede! Spent på om produksjonen tar over spillet i like stor grad i år som i fjor. Vi skulle nesten fått til en VG overskrift fra KG, slik at produksjonen skjønner at vi ikke er like dumme som de som ønsker å delta på programmet. Vi har avslørt dem!! :P Nå er det på tide at de stepper opp og lager litt liv på hotellet :D 

Håper de kan la deltagerne styre selv og please, ikke gidd å send inn utstemte deltakere hele tiden. Det er irriterende. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, LeilaS skrev:

Håper de kan la deltagerne styre selv og please, ikke gidd å send inn utstemte deltakere hele tiden. Det er irriterende. 

Helt enig med deg. Var jo så og si umulig for andre å ha en sjangse til å vinne, når de sterke spillerne hadde mulighet til å komme inn igjen - uansett hvor mange ganger de ble slått ut.. Det blir forutsigbart, for vi ser hvem produksjonen antar er ''seer-favoritt'' og spiller sine egne kort for å få denne personen til finale.

Men seer tallene ser jo ikke ut til å droppe, siden de har holdt på slik i 2 sesonger på rad nå. :/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
På 19.2.2017 den 3.27, Louise28 skrev:

Vet ikke om noen som har Instagram for å legge ut bilde av andre da. Det et en bildeapp, kan gjerne kalle det en dagbok i bilder, hvor man legger ut bilder av seg selv og sitt liv. Det er ikke å være selvopptatt. Alle bruker Instagram på den måten, med mindre man er 30+ og ikke har skjønt greia. Dessuten har hun mange følgere og de følger henne trossalt pga innholdet på profilen hennes. 

Det er jo superselvopptatt å bare legge ut bilder av seg selv! Du må nok reflektere litt over den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at produksjonen ikke blander seg så mye i år. Er man ute så er man ute. EN person kan få EN sjanse til å komme inn igjen.

Ikke sånnt tvungen spill der de samme fra den samme gruppa må redde seg selv hele tiden med tvister hver dag. Ugh. Er ikke en tvist hvis det skjer hele tiden. I fjor så regna jo deltagerne med at det ville komme en tvist hver uke slik at "ting ordna seg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var én som fikk liiitt mye hjelp forrige sesong. Blir nok ikke annerledes i år.

Anonymkode: 3c790...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Alexander var ikke noe kjekk på promobildet, men dæven så kjekk i intervjuene :sikle:

Anonymkode: d766d...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på om jeg skal se denne sesongen eller ikke. Sluttet å se midt i forrige sesong fordi jeg ble så irritert over Carl Aksel og de skulle filme han HELE TIDEN. Tror produksjonen var litt forelsket i han eller noe...

Anonymkode: b81bd...aaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2017 den 23.47, Dunkel skrev:

Har vært litt i stuss på om jeg gidder å se årets sesong siden de to siste sesongene har vært så dårlige. Men tenker å gi det en sjanse, så får vi heller se om jeg gidder å følge med hele veien 😅 

Samme her. Jeg får se litt hva jeg gjør. Jeg synes trådene er ganske artige å følge, og det blir jo ikke like gøy når man selv ikke vet hva som skjer, så jeg ender nok opp med å prøve i starten jeg og. :laugh:

Anonymkode: 91fb4...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er usikker på om jeg skal se denne sesongen eller ikke. Sluttet å se midt i forrige sesong fordi jeg ble så irritert over Carl Aksel og de skulle filme han HELE TIDEN. Tror produksjonen var litt forelsket i han eller noe...

Anonymkode: b81bd...aaf

Ja, jeg undrer meg over hva som var greia med dette. Jeg forstår at produksjonen gjerne velger vinklinger som gjør det mer interessant for seerne, men dersom de trodde at et ensidig fokus på CA var spennende bommet de ganske kraftig. 

Anonymkode: 91fb4...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir kanskje de to første ukene en sjanse. Er det like dårlig som i fjor, så gidder jeg ikke å se på. Skjønner ikke hvorfor jeg gadd å se hele sesongen i fjor. Den var få dårlig. Tydelig produksjonen forgudet CA. Han kom til finalen  (som forventet) men vant heldigvis ikke. MEN det var en amøbe fra Tv3 som klarte å legge ut bilde av de to som vant FØR finalen var blitt vist. :daane: Amatører. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han Alexander var ikke noe kjekk på promobildet, men dæven så kjekk i intervjuene :sikle:

Anonymkode: d766d...419

Hvorfor syns du han var fin? Pga hudfargen og at han er så tan?

Anonymkode: 5f0ce...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som vet hvor man kan se med teksting? Jeg vet at man kan få teksting via Tekst-TV, men jeg har dessverre ikke Tekst-TV. 

Anonymkode: 6793e...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vært kult om det ble litt britiske tilstander, type geordie shore og ex on the beach, istedenfor å kun tenke taktisk spill og være venner av regnbuen :fnise:

Anonymkode: f45e7...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor syns du han var fin? Pga hudfargen og at han er så tan?

Anonymkode: 5f0ce...9af

Pent ansikt. Bryr meg null om hudfargen, foretrekker egentlig naturlig hudfarge uten så mye solarium. 

Anonymkode: d766d...419

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet nå er litt sånn som det problemet alle reality serier som har gått lenge har, deltagere kommer inn og skal ta en "rolle" som en tidligere deltaker har satt. Feks hvem er den nye KriRe, hvem er Tina, Stian, Magne osv osv.... Istedet for å være seg selv. Synes det er så lett å se gjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pent ansikt. Bryr meg null om hudfargen, foretrekker egentlig naturlig hudfarge uten så mye solarium. 

Anonymkode: d766d...419

Ja pga hudfargen som trekker opp ansiktet. Da kommer øynene osv mye mer til syne om du skjønner.

Men hvor mye solarium tror du han tar? Fikk lyst på den fargen selv hehe.

Anonymkode: 5f0ce...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...