Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 27.3.2017 den 17.56, ElizabethTaylor skrev:

Hvem kaller ungen sin for Sunny😂😂

En inder, eller en som er glad i sol :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg liker faktisk årets sesong skikkelig godt! Mulig det er fordi det er første gang jeg virkelig følger med på PH og ikke bare ser enkelte episoder:fnise:

Morten er bare sååå kjekk, og bergenserdialekta til Aleksander er bare helt perfekt. Av jentene må jeg si at jeg liker Sofie og Rebecca skikkelig godt!:nori:

Endret av Spiteful
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror produksjonen prøver å holde Grunde inne av en eller annen grunn, så godt mulig de gir han en lett tvist. 

Anonymkode: 50ae5...2c9

Noen som vet helt sikkert om hvem som ryker? Håper selv at det ikke er Grunde, liker fyren jeg. Det beste hadde vært vist Kevin hadde dratt, han er ikke særlig å se på med de tatoveringene på halsen... Ikke stygt ment :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GhettoMetto skrev:

Noen som vet helt sikkert om hvem som ryker? Håper selv at det ikke er Grunde, liker fyren jeg. Det beste hadde vært vist Kevin hadde dratt, han er ikke særlig å se på med de tatoveringene på halsen... Ikke stygt ment :) 

Hæ? Velger du bare basert på utsende? Du er faen meg overfladisk hvis du vil ha ut Kevin bare fordi han har tattoveringer.

Anonymkode: 1ca1c...bd6

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 18.14, AnonymBruker skrev:

Morten ryker ikke i morgen, han er der fra start til slutt. Jeg vet ikke hvem som ryker, men som jeg nevnte tidligere i tråden så vinner Morten og Rebekka, Martine Lunde og Aleksander på andre (som jeg forøvrig skrev før Martine Lunde kom inn, nå kom hun inn og de to ble partnere, som bare bekrefter påstanden ytterligere)

Anonymkode: 359de...c50

Hvordan vet du alt dette?

Anonymkode: 1ca1c...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Velger du bare basert på utsende? Du er faen meg overfladisk hvis du vil ha ut Kevin bare fordi han har tattoveringer.

Anonymkode: 1ca1c...bd6

Nei, Ikke bare basert på utseende. Jeg synes ikke bare utseende er uhyggelig, men også oppførselen er jo også ganske motbydelig spør du meg. Han mobber jo tidels Grunde også, som om han er noe bedre selv...? Så jeg dømmer både på utseende og oppførsel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
2 timer siden, minister-mio skrev:

En inder, eller en som er glad i sol :laugh:

Haha. Han hadde spansk bakgrunn. Men søtt navn da. Forestiller meg mest en platinablond playboy-bunny med navn Sunny. Men søtt på en voksen gutt og😄

2 timer siden, Spiteful skrev:

Åh jeg liker faktisk årets sesong skikkelig godt! Mulig det er fordi det er første gang jeg virkelig følger med på PH og ikke bare ser enkelte episoder:fnise:

Morten er bare sååå kjekk, og bergenserdialekta til Aleksander er bare helt perfekt. Av jentene må jeg si at jeg liker Sofie og Rebecca skikkelig godt!:nori:

Jeg og! Har ikke storkost meg så mye på mange år. Holdt på le meg i hjel av gårsdagens episode med Andrea og parykken, og Morten og trusa😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Jeg og! Har ikke storkost meg så mye på mange år. Holdt på le meg i hjel av gårsdagens episode med Andrea og parykken, og Morten og trusa😂

Ahahaha jeg har ærlig heller ikke ledd så mye på lenge, aldri av PH i allefall! Satt som en tulling inne på det mørke rommet mitt og rista av latter, så sikkert helt idiotisk ut:fnise: Var sykt søtt at Morten var så sjenert og absolutt ikke ville vise trusa da🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
27 minutter siden, Spiteful skrev:

Ahahaha jeg har ærlig heller ikke ledd så mye på lenge, aldri av PH i allefall! Satt som en tulling inne på det mørke rommet mitt og rista av latter, så sikkert helt idiotisk ut:fnise: Var sykt søtt at Morten var så sjenert og absolutt ikke ville vise trusa da🙈

Haha! Godt vi er to. Dagens episode var og ganske bra. Så jeg er stor fornøyd😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk seriøst denne sesongen er bra? Jeg ser den svenske nå (ikke spoil!!) og jeg blir helt flau av hvor kjedelig den norske er i forhold!! Det er så tydelig at produsentene styrer hele driten i den norske, men i den svenske kan de ligge hvor de vil, de får drikke mer, virker som det er så mye mindre strengt. Fullt av dramatikk og spenning! I den norske prater de omtrent ikke, det skjer ikke en dritt spennende og ingen skiller seg ut der. Og festene? De blir jo så vidt brisen! 

At det går an å la seg provosere så inderlig altså :fnise: Men jeg kan da umulig være den eneste som vil ha mer fyll (på ordentlig, ikke det tullet de driver med nå), mer ligging, mer drama og mer backstabbing! :alice:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tweet skrev:

Synes folk seriøst denne sesongen er bra? Jeg ser den svenske nå (ikke spoil!!) og jeg blir helt flau av hvor kjedelig den norske er i forhold!! Det er så tydelig at produsentene styrer hele driten i den norske, men i den svenske kan de ligge hvor de vil, de får drikke mer, virker som det er så mye mindre strengt. Fullt av dramatikk og spenning! I den norske prater de omtrent ikke, det skjer ikke en dritt spennende og ingen skiller seg ut der. Og festene? De blir jo så vidt brisen! 

At det går an å la seg provosere så inderlig altså :fnise: Men jeg kan da umulig være den eneste som vil ha mer fyll (på ordentlig, ikke det tullet de driver med nå), mer ligging, mer drama og mer backstabbing! :alice:

I den svenske og danske er aldersgrensen 18 år, mot 20 år i den norske. 18 år, da trenger du ikke ha vært russ enda. Klart det blir mye fyll og drama når "gamlingene" er 20-åringer.

Anonymkode: 3c790...18a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Putti skrev:

Ryktes om at Morten og Rebecca er kjærester 

 

20 timer siden, Putti skrev:

Etter helgas snapper, holder jeg ved min teori 😉

Morten er sammen med Martine :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, edlih96 skrev:

 

Morten er sammen med Martine :) 

Martine sa Morten var eksen til bestevenninna hennes, så det vil vel være litt rart om de nå er sammen.

Anonymkode: 3c790...18a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Martine sa Morten var eksen til bestevenninna hennes, så det vil vel være litt rart om de nå er sammen.

Anonymkode: 3c790...18a

Det kan godt være, men de er kjærester :) tro hva du vil:) 

Endret av edlih96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, nå håper jeg det blir trouble in paradise framover! Endelig noe som skjer :alice:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, fresia skrev:

Sunny ryker :)

Thank God. 

Anonymkode: 5b3d2...4a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...