Gå til innhold

Fjerne tattovering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen her som har erfaring med noen av laserklinikkene i Oslo? Har selv testet ut både Eraze og Remove, og har hatt til sammen fire behandlinger. Jeg tok to behandlinger hos Eraze, som estimerte at jeg kom til å trenge syv- åtte behandlinger. Gikk over til Remove fordi de lå mer sentralt, og angivelig skulle ha en nyere type laser, og de estimerte at jeg kom til å trenge ca. fire behandlinger til. Har nå altså tatt to behandlinger der. Er egentlig litt skuffet, skal jo nå være halvveis, men tattoveringen er langt fra borte. Det er jo ikke billig heller, så jeg tar det når jeg har litt til overs, men frykter denne prosessen blir lang :-(

En ting jeg har lurt litt på etter sist gang jeg var der- tror dere det er mulig at klinikkene skrur ned effekten på laseren, slik at man blir nødt til å ta flere behandlinger enn man kanskje må? Før-og-etter bildene de reklamerer med er jo veldig sånne ''wowresultater''.

Anonymkode: f7d0c...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fjernet min på Eraze. De sa jeg kom til å trenge 5 runder, men jeg måtte ha flere. Etter 5 behandlinger fikk jeg det gratis. Dessverre ble ikke resulterertbra fordi jeg hadde mange behandlinger et annet sted før Eraze, så det som var tatoveringen har nå blitt hvitt. Fikk beskjed om at det kunne ta opptil ett år før hudfargen kom tilbake, men det har ikke skjedd. Tok kontakt med de etter ett år og da sa de plutselig at pigmentet var borte og slik var det bare:(

Anonymkode: 77056...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ble det totalt? Det jeg likte med Eraze var at de hadde garanti, men jeg lurer på om jeg har mistet den nå siden jeg har vært en annen plass to ganger. Så dumt at resultatet ikke ble bra :-(

Anonymkode: f7d0c...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tatoveringer fjerner dere og hvor på kroppen? 

Anonymkode: 58baf...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner noe skrift på skulderen. Gleder meg veldig til den er borte, bruker ikke singlet for tiden for å si det sånn ;-) TS

Anonymkode: f7d0c...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fjernet brynene mine og holder på med leppene hos Remove. Eraze turte ikke prøve. Brynene er helt borte, tok nesten et år med behandlinger hver 6-8 uke. Leppene driver jeg med fortsatt. Er vel oppe i 10-12 behandlinger der, 1-2 igjen. Tar tid, men verdt det på lang sikt. Nå var jo mine i trynet da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...