Gå til innhold

Jente 24 gutt 21, rart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Xcase33 skrev:

så en person i dine øyne er ikke noe annet enn alderen ? 

Det må være slik du ser det ettersom du spør oss ...

For meg er de som er yngre enn meg mer umodne, noe som har mye å si. Han her har overrasket meg, derfor spør jeg. 

Anonymkode: 8d25b...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er de som er yngre enn meg mer umodne, noe som har mye å si. Han her har overrasket meg, derfor spør jeg. 

Anonymkode: 8d25b...cf1

vi kjenner han ikke ..vi kjenner ikke deg ..vil du virkelig la fremmede med så lite bakgrunn på dere og deres kjemi påvirke din avgjørelse ...for meg så virker det ikke som du har blitt voksen og moden til å være 24år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xcase33 skrev:

vi kjenner han ikke ..vi kjenner ikke deg ..vil du virkelig la fremmede med så lite bakgrunn på dere og deres kjemi påvirke din avgjørelse ...for meg så virker det ikke som du har blitt voksen og moden til å være 24år.

Ok. 

Anonymkode: 8d25b...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han oppfører seg modent og dere har god kjemi er det ikke rart i det hele tatt. Men jeg forstår godt at du tenker litt på det, for det er ofte litt forskjell på modenhetsnivået på en 21 år gammel gutt og en 24 år gammel jente, fordi gutter kan være ekstremt barnslige i den alderen. 

Anonymkode: a842c...c5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge han oppfører seg modent og dere har god kjemi er det ikke rart i det hele tatt. Men jeg forstår godt at du tenker litt på det, for det er ofte litt forskjell på modenhetsnivået på en 21 år gammel gutt og en 24 år gammel jente, fordi gutter kan være ekstremt barnslige i den alderen. 

Anonymkode: a842c...c5c

Takk. Det er noen som ser det.

Men han har ordentlig jobb, eier hus og har ting på stell.

Anonymkode: 8d25b...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Det er noen som ser det.

Men han har ordentlig jobb, eier hus og har ting på stell.

Anonymkode: 8d25b...cf1

Som om det sier noe om dere passer sammen o.l ? ...ser du bare på slike ting ? 

Hvordan er ordforådet f.eks ? .....urgh ..håpløst anyway med slike folk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2017 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Vi har mye felles hobbyer og snakker godt sammen. Ikke rota eller noe, men jeg som er 24 syns det er rart med yngre. Prøver å legge fra meg tanken da begge er over 20.

Tanker?

Anonymkode: 8d25b...cf1

Jeg og samboeren min ble sammen da jeg var 24 og han 21. Nå har vi kjøpt oss hus og er kjærester på femte året. Aldri hatt det bedre ✨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, February 17, 2017 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Kanskje. Ser hvert fall ut som han gjør mer enn å ligge på sofaen. 

Anonymkode: 8d25b...cf1

Jeg sier go for it ts. Er han på ditt modenhetsnivå og dere passer sammen så spiller det ingen rolle hvor umodne andre gutter på hans alder er eller at du tidligere har vært sammen med eldre gutter. Liker dere hverandre så er det alt som teller. Hadde vært trist om du skulle dumpa en fyr kun basert på at han er skarve 4 år yngre enn deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...