Gå til innhold

Trange jeans på gutter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes trange jeans, uansett kjønn, er stygt. De som har slike bukser på seg, ser ut som om de selger noe

Anonymkode: d5acb...6fd

Så for deg, så er den buksa synonymt med en selger? 

Gratulerer.....

Anonymkode: 6cf98...e51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så for deg, så er den buksa synonymt med en selger? 

Gratulerer.....

Anonymkode: 6cf98...e51

Snakker om trange bukser som går opp i ræva og med selger tenker jeg ikke på narkomane. I tillegg er det lett å få sopp av slike bukser

Anonymkode: d5acb...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes trange jeans, uansett kjønn, er stygt. De som har slike bukser på seg, ser ut som om de selger noe

Anonymkode: d5acb...6fd

Oki, underlig tanke? Selger hva da??

Anonymkode: 778aa...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes menn i tighte jeans ikke ser ut som menn! De får ofte en underlig vrikkende gange med korte-korte skritt, fordi de må sagge litt for å få plass til utstyret.

Trange jeans på menn passer best på homseklubb i mine øyne, eller sammen med langt hår og en gitar på en scene. Men så synes ikke jeg at androgyne metroseksuelle herrer er noe å trakte etter. 

Anonymkode: 24779...45c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes menn i tighte jeans ikke ser ut som menn! De får ofte en underlig vrikkende gange med korte-korte skritt, fordi de må sagge litt for å få plass til utstyret.

Trange jeans på menn passer best på homseklubb i mine øyne, eller sammen med langt hår og en gitar på en scene. Men så synes ikke jeg at androgyne metroseksuelle herrer er noe å trakte etter. 

Anonymkode: 24779...45c

Greit at du ikke syns trange jeans er fint på gutter. Jeg sanger ikke, jeansen sitter akkurat likt på meg som bildene viser, har selv den Tiger of Sweden jeansen. Den blå helt trange.

Hva er videre, assosiasjonen at trange jeans på gutter er homo? Aldri vært i nærheten av å være homofil og aldri vært innom en homseklubb.

Mulig jeg er androgryn, men ikke i nærheten av homofil. Er nok litt rocka ja og like tynn som på bildene.

Anonymkode: 778aa...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nje, kanskje ikke så skinny jeans. Men slim fit er fint.

IMG_3637.JPG

Anonymkode: c8e11...a4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nje, kanskje ikke så skinny jeans. Men slim fit er fint.

IMG_3637.JPG

Anonymkode: c8e11...a4a

Ja, ikke så galt det der.

Anonymkode: 778aa...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei! Ikke skjønner jeg hvordan det er forenlig med med mannlige kjønnsorganer heller.. Synes det er utrolig ubehagelig å se både det ene og det andre skvist inni der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2017 den 16.29, AnonymBruker skrev:

Er denne jeansen for stramme på en tynn/slank gutt?

 

BH921N009-Q11@13-1.jpg

BH921N009-Q11@12.jpg

W56988003Z_222_back.jpg

Anonymkode: 778aa...a7c

Vil nok tro det, ja. De er jo ikke beregnet på "manne-tingene", så jeg kan umulig tenke meg at de vil være noe behagelig for en mann å ha på seg i det hele tatt, og lenger bruk vil jo heller ikke være så sunt for de små "svømmerne". :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, PassionatePatti skrev:

Vil nok tro det, ja. De er jo ikke beregnet på "manne-tingene", så jeg kan umulig tenke meg at de vil være noe behagelig for en mann å ha på seg i det hele tatt, og lenger bruk vil jo heller ikke være så sunt for de små "svømmerne". :)

Jeg digger deg jeansa, de skal sitte så stramt som på bildet 😊

Anonymkode: 778aa...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

320x439px-4c097410_man-likes-tight-jeans

 

Anonymkode: 6ec25...89d

Ikke sånn.

Anonymkode: 778aa...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger deg jeansa, de skal sitte så stramt som på bildet 😊

Anonymkode: 778aa...a7c

c

Vel, om du ikke føler ubehag ved å ha dempå så er jo det greit. :)

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

320x439px-4c097410_man-likes-tight-jeans

 

Anonymkode: 6ec25...89d

Litt "too much", det der ja. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Underdanie
3 timer siden, PassionatePatti skrev:

Vel, om du ikke føler ubehag ved å ha dempå så er jo det greit. :)

 

Litt "too much", det der ja. :P

Endret av Underdanie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PassionatePatti skrev:

Vel, om du ikke føler ubehag ved å ha dempå så er jo det greit. :)

 

Litt "too much", det der ja. :P

Det der er to much. Han gjør alt han kan for å vise utstyret max. Dessuten liker jeg heller ikke bootcut og vide legger. Jeansen skal sitte stramt på også i leggene. Omtrent som på bildet under. Har samme jeansen å er like tynn så den sitter temmelig likt på😊

W56988003Z_222_back.jpg.ea711a98716a807650c55f6c6369b8ff.jpg

Anonymkode: 778aa...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎18‎.‎02‎.‎2017 den 18.59, PassionatePatti skrev:

Vil nok tro det, ja. De er jo ikke beregnet på "manne-tingene", så jeg kan umulig tenke meg at de vil være noe behagelig for en mann å ha på seg i det hele tatt, og lenger bruk vil jo heller ikke være så sunt for de små "svømmerne". :)

Og i tillegg må han lære seg å gå i de skoene med høye hæler også (bildet) :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, February 18, 2017 den 18.59, PassionatePatti skrev:

Vil nok tro det, ja. De er jo ikke beregnet på "manne-tingene", så jeg kan umulig tenke meg at de vil være noe behagelig for en mann å ha på seg i det hele tatt, og lenger bruk vil jo heller ikke være så sunt for de små "svømmerne". :)

Går fint det, legger utstyret litt på siden, men ikke som på bildet under. Det er kjempekult å veldig behagelig å kjenne den trange følelsen av jeansen som sitter helt stramt på meg 😊.  Tror det med svømmerne kan være litt overdimensjonert. 

Anonymkode: 778aa...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hottrio skrev:

Og i tillegg må han lære seg å gå i de skoene med høye hæler også (bildet) :laugh:

Går faktisk med høye heler hjemme😊. Men går også med denne jeansen offentlig, men uten høye heler da😊

Anonymkode: 778aa...a7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Ja. Synes ikke trange jeans har noe å gjøre på guttekropper, det ser overfeminint og malplassert ut. Også lurer jeg på hvor de får plass til utstyret sitt og hva det gjør med reproduksjonsevnen over tid... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...