Gå til innhold
AnonymBruker

Er det migrene??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker   4 087 067 6 264 377
AnonymBruker

Våknet med skikkelig smerte bak øynene, vondt å bevege og vondt i pannen! Det var så vondt at jeg spydde flere ganger.. ble litt bedre av paracet med fortsatt veldig vondt bak øynene..

noen som pleier å ja  med migrene og er dette normalt ?? Skummelt å våkne med det.. 

Anonymkode: 38b6c...29e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det høres ut som migrene for meg. Min migrene er ikke helt slik, men smerten og at du spyr høres veldig typisk ut. Har du vondt på én side av hodet? Det er også typisk migrene. Bra en paracet hjalp litt, men hvis det er migrene bør du komme deg til lege og få ordentlig migrenemedisin da vanlig smertestillende ofte ikke er tilstrekkelig. God bedring!

Anonymkode: 796b0...a8b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som migrene for meg. Min migrene er ikke helt slik, men smerten og at du spyr høres veldig typisk ut. Har du vondt på én side av hodet? Det er også typisk migrene. Bra en paracet hjalp litt, men hvis det er migrene bør du komme deg til lege og få ordentlig migrenemedisin da vanlig smertestillende ofte ikke er tilstrekkelig. God bedring!

Anonymkode: 796b0...a8b

Hvordan er det da? Nei er mest fremme, pannen og bak øynene.  Tok 3 paracet for at det sku hjelpe. Sist jeg hadde migrene ( om det er det jeg har idag) er 5 år siden.. 

takk! Håper bare det er det og ikke noe annet :))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Våknet med skikkelig smerte bak øynene, vondt å bevege og vondt i pannen! Det var så vondt at jeg spydde flere ganger.. ble litt bedre av paracet med fortsatt veldig vondt bak øynene..

noen som pleier å ja  med migrene og er dette normalt ?? Skummelt å våkne med det.. 

Det er helt umulig for oss å vite om dette er migrene eller et tilfelle av vanlig tensjonshodepine for eksempel. begge kan opptre slik du beskriver det. Når paracet virker er det nærliggende å tenke tensjonshodepine, for vanligvis må en ha triptaner når det er migrene. Gå til legen din og snakk med ham om triptaner. Om triptaner virker om du får et slikt anfall igjen, da vet du at det er migrene du har pådratt deg.

Anonymkode: 07d55...153

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det da? Nei er mest fremme, pannen og bak øynene.  Tok 3 paracet for at det sku hjelpe. Sist jeg hadde migrene ( om det er det jeg har idag) er 5 år siden.. 

takk! Håper bare det er det og ikke noe annet :))

Du skal aldri ta mer enn to paracet i gangen. Alt over det er skadelig, og det har heller ingen smertelindrene virkning utover 1000 mg. Så ikke gjør det igjen, det hjelper deg ikke mer med smertene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal aldri ta mer enn to paracet i gangen. Alt over det er skadelig, og det har heller ingen smertelindrene virkning utover 1000 mg. Så ikke gjør det igjen, det hjelper deg ikke mer med smertene.

Går nok fint idag:) jeg pleier aldri(!!) å ta smertestillende ellers! Svært sjeldent. 

Jeg vet dere ikke kan sei hva det er. Men dere som har migrene, hvordan har dere det? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden