Gå til innhold

Dere som har fått syn av folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som har fått syn av folk som er på den andre siden, både ansikter og hele skikkelser:

Hvilken størrelse så dere folka i?

Kom i en prat i går med en dame som fortalte at hun så et ansikt ved trapp i huset sitt. Ansiktet viste seg som et hode på størrelse med en hånd. Det var et detaljrikt ansikt og hode, akkurat som et menneske man ser på.

Jeg syns det hørtes rart ut at det var bare hodet hun så, og at det viste seg så lite som størrelsen på ei hand.

Til dere som får syn av folk fra den andre siden, er dette vanlig størrelse på det dere ser?

Syns det høres rart ut å se noe så smått, men hadde det vært meg hadde jeg foretrekt å få syn i den størrelsen. Å få syn i vanlig menneske størrelse, hadde skremt meg stiv.

Har sett på tv programmer der folk forteller at de har sett skikkelser og detaljer, men bare i noen sekunder. Dama jeg prata med i går, fortalte at hun så synet i flere minutter. Er det i det hele tatt mulig?

Dama pleier å få en beskjed sammen med et syn. Det kom ikke i går, bare et syn av en person som hadde sett på henne. Det var heller ikke en person hun kunne kjenne igjen.

Hva er budskapet om ukjente folk fra andre siden viser seg, og ikke kommer med noe beskjed? Er det noen her inne som har erfaring med det?

Dama forsto ikke hvorfor ansiktet viste seg. Jeg syns det hørtes creepy ut, men hun syns ikke det. Hun syns det bare var rart å se ukjent folk uten beskjed.

Er det noen som har erfaring med å se folk, som vil fortelle hvordan og hvorfor de gjør det? Er det folk her som får en tolkning på synet til dama jeg prata med i går?

Til de kritiske:

Dama jeg prata med om dette, er 100% frisk både psykisk og fysisk. Hun går ikke på medisiner, røyker ikke eller tar andre rusmidler eller alkohol. Det er snakk om en oppegående og høyt respektert person både privat og på jobb.

Anonymkode: 2b45a...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser folk som om de er i rommet med meg, eller som om jeg er i rommet med de. Jeg får hele følelsen av situasjonen. Feks, jeg fikk et syn om en hest på en vei som svingte mot venstre, og så var det masse biler bak, og hesten var brun. Det var som å se på et foto og det varte bare i et sekund eller to. Uka etter søkte jeg på hest + vei i nyheter på google, og fant en artikkel med samme veien og bilene og hesten som hadde slitt seg og løpt løpsk på veien. Dette skjedde i området der svigers bor.

Ellers så drømmer jeg mye om folk og jeg "får vite" komplekser de har ved sin kropp. Da er feks huden deres som lær ( om de har komplekser for hengende hud) eller magen deres er stor og oppblåst om de har komplekser for den. Det er som om de ser ut som en "tegnefilm" skapt av deres egne frykter.  Vet ikke hvorfor jeg drømmer sånn. Men jeg kan jo fortelle de at de tar feil om kroppen sin da...

Anonymkode: 3ba81...cec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎02‎.‎2017 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Jeg ser folk som om de er i rommet med meg, eller som om jeg er i rommet med de. Jeg får hele følelsen av situasjonen. Feks, jeg fikk et syn om en hest på en vei som svingte mot venstre, og så var det masse biler bak, og hesten var brun. Det var som å se på et foto og det varte bare i et sekund eller to. Uka etter søkte jeg på hest + vei i nyheter på google, og fant en artikkel med samme veien og bilene og hesten som hadde slitt seg og løpt løpsk på veien. Dette skjedde i området der svigers bor.

Ellers så drømmer jeg mye om folk og jeg "får vite" komplekser de har ved sin kropp. Da er feks huden deres som lær ( om de har komplekser for hengende hud) eller magen deres er stor og oppblåst om de har komplekser for den. Det er som om de ser ut som en "tegnefilm" skapt av deres egne frykter.  Vet ikke hvorfor jeg drømmer sånn. Men jeg kan jo fortelle de at de tar feil om kroppen sin da...

Anonymkode: 3ba81...cec

Må være spennende å både få syn og drømme om ting! Har du noen gang tatt feil av syn og levende mennesker i et rom?

Anonymkode: 2b45a...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2017 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Må være spennende å både få syn og drømme om ting! Har du noen gang tatt feil av syn og levende mennesker i et rom?

Anonymkode: 2b45a...c06

hahaha. nei det har jeg ikke gjort. :P

Når jeg får et "syn" så er det mer som om jeg får se på et bilde i ett sekund, men opplever også helheten av situasjonen ofte. Jeg har også fått syn av en gruppe med mennesker, hvor det var som om jeg var en av de som stod i rommet. Ikke særlig trivelig om det feks er en ekkel hendelse, noe som desverre også skjer.

Jeg har feks sett syn av døde mennesker. En kvinne som lå å stirret opp mot himmelen. Noen ligger stille, men ser også mennesker som ser ut til å "tro" at de lever, men har brukket nakke feks. Dette var på et sykehus. Så også syn av et brent menneske i kantina på sykehuset.  Jeg har også sett min døde mor. En død person som satt på rommet mitt. ( akkurat det var litt ekkelt) Det hørest kansje skummelt ut, og det KAN være det, men som regel så "forstår" jeg ikke at jeg så en død person før jeg tenker på det etterpå. Det kommer veldig an på hvor døde de ser ut og om de uttrykker noe for meg-feks en sint død person er ubehagelig å se.

Jeg må ha begge bena plantet godt på jorda for å ikke føle meg helt skrullete, og sliter selv med å tro på at jeg har fått "syn" Og det KAN jo være at hjernen min lager alle disse rare synene for å gi meg en mindfuck eller så er jeg helt gærn som kansje mange vil tenke.. Eller kansje jeg drømmer som våken? :) 

MEN Jeg har også en greie hvor jeg kan få et syn av mennesker og oppleve et problem de har, feks om de er veldig humørsyke, eller har et problematisk forhold til en del av kroppen sin. Da får jeg et syn av de hvor de har oppblåst mage for eksempel..Det fine med det er at jeg kan si til de at "de ser slank ut" og hjelpe de litt med problemet de har, når de forteller at nei, jeg føler at magen min er stor, og så snakker jeg med de og sier den ikke er det. Folk tenker så mye negativt om seg selv..ofte er det ikke realistisk i det hele tatt.

Anonymkode: 3ba81...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...