Gå til innhold

Hva skal til for at NAV kan hjelpe meg økonomisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte ut pga samlivsbrudd. Jeg har totalt utbetalt ca 19000 i mnd. Jeg er redd dette blir veldig trangt da det er vanskelig å finne leilighet til under 11000 i mnd. 

Har 3 barn. Må ha minst to soverom.

Jeg studerer 50% nå. Men 100% til høsten. Da får jeg fullt studielån så da blir det litt bedre. 

Fyller ikke kravene for å få OS. Noe annen hjelp jeg kan få?

Anonymkode: d8dcc...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal flytte ut pga samlivsbrudd. Jeg har totalt utbetalt ca 19000 i mnd. Jeg er redd dette blir veldig trangt da det er vanskelig å finne leilighet til under 11000 i mnd. 

Har 3 barn. Må ha minst to soverom.

Jeg studerer 50% nå. Men 100% til høsten. Da får jeg fullt studielån så da blir det litt bedre. 

Fyller ikke kravene for å få OS. Noe annen hjelp jeg kan få?

Anonymkode: d8dcc...5a8

Hvis du skal ha hovedomsorgen så har du krav på Os , dobbel barnetrygd, stønad til barnetilsyn evt bostøtte. Du må bare beg å søke og levere dokumentasjon så fort som mulig. Du har og krav på sosial hjelp i påvente av behandlingstid. Men de krever nøye dokumentasjon på alt fra husleie til lønnsslipp og meklingsattest. Uten den arresten går ikke noe igjennom. Masse lykke til😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sh999 skrev:

Hvis du skal ha hovedomsorgen så har du krav på Os , dobbel barnetrygd, stønad til barnetilsyn evt bostøtte. Du må bare beg å søke og levere dokumentasjon så fort som mulig. Du har og krav på sosial hjelp i påvente av behandlingstid. Men de krever nøye dokumentasjon på alt fra husleie til lønnsslipp og meklingsattest. Uten den arresten går ikke noe igjennom. Masse lykke til😊

Attesten ikke arresten😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sh999 skrev:

 

 

 

1 time siden, Sh999 skrev: