Gå til innhold

Har han følelser eller er vi bare FF?


AnaX

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnaX skrev:

Jeg leser hva dere skriver, men vet ikke om jeg klarer å ta det innover meg.. Hvis han ikke vil ha noe mer, hva er galt med meg? Er jeg for stygg? Feit? Hvordan er det mulig å ha sex med en person over tid uten å utvikle følelser ?

vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og hva jeg fortjener... 

Det er bare slik at mennesker er ulike og noen er slik at de kan ha sex og være intim/nær med en person i lengre tid, uten at  dette betyr noe annet enn det som skjer der og da. Jeg har jo selv vært gjennom det du skriver om og det endte jo i et mareritt fordi jeg hele tiden håpet at han plutselig skulle få så sterke følelser for meg at han ville ha meg som kjæreste. Det pågikk i 1,5 år og det var 1,5 år for lenge ;-) Han sa ofte at han savnet meg, at han var glad i meg og slike ting. Han var veldig klar over at jeg hadde følelser. Så var det slik da, at sist jeg så han, så hadde vi det veldig fint som vanlig og vi lå i flere timer å pratet og jeg begynte å føle at det faktisk begynte å bli noe seriøst. 

Tre dager etterpå hadde han gått inn i et forhold med en dame. Han hadde møtt henne dagen etter at jeg så han sist og de ble kjærester på 2 dager. Det vil si at han ble kjæreste med en dame han ikke kjente. Han ville altså gå inn i et forhold med en fremmed dame, heller enn å prøve med meg som han hadde møtt ukentlig i 1,5 år.

Jeg var så knust at jeg gikk inn i et alvorlig depresjon. Har i ettertid møtt denne dama og snakket med henne (tilfeldigheter) og så vidt jeg har skjønt er det mye krangling i forholdet, men hun beskriver også en person som er verdens snilleste mot henne og som gjør ALT for henne. 

Du kan tenke deg hvor jævelig jeg hadde det, i lang, lang, lang tid. Jeg stilte meg hundrevis av spørsmål av typen du gjør nå. "Var jeg for stygg", "hadde jeg ikke kule nok venner", "hadde jeg ikke fin nok rumpe". Årsaken til at jeg ikke nevner personlighet, er fordi det viser seg at jeg og denne dama er ganske så like; både i bakgrunn (oppvekst), humor, interesser osv. Vi er faktisk så like at det er litt skremmende. 

Jeg digger egentlig @Nettinettet, men jeg syntes det blir feil å råde deg til å fortsette sexen. Du kan gjerne beholde kontakten å se om det kan bli noe mer ved å følge rådene hennes om å "vise din verdi" (selv om jeg ikke aner hva som menes med det haha), men IKKE ha sex med en du har følelser for, FØR det er avklart at han vil seriøse ting med deg. Jeg har fortsatt ikke klart å ha sex etter den opplevelsen jeg hadde, fordi sex betyr mer for meg enn jeg var klar over frem til da. Nå vil jeg kun være intim med noen som faktisk forstår at jeg er et menneske, med følelser, ikke en puledukke man kan tømme seg i litt etter hva som passer han. 

Anonymkode: 74294...d9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for alle svar. Har nesten bestemt meg for å avslutte relasjonen og prøve å gå videre.. På den ene siden føles det rett, på den andre er jeg livredd. Hva hvis jeg aldri finner en mann som vil være intim med meg igjen? Jeg er nokså ung, så tanken om at jeg blir alene resten av livet skremmer meg. Skikkelig. Så må tenke litt mer på dette, kanskje jeg kan innfinne meg med å bare være ei han puler på når det passer han... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnaX skrev:

Tusen takk for alle svar. Har nesten bestemt meg for å avslutte relasjonen og prøve å gå videre.. På den ene siden føles det rett, på den andre er jeg livredd. Hva hvis jeg aldri finner en mann som vil være intim med meg igjen? Jeg er nokså ung, så tanken om at jeg blir alene resten av livet skremmer meg. Skikkelig. Så må tenke litt mer på dette, kanskje jeg kan innfinne meg med å bare være ei han puler på når det passer han... 

Hva slags mann er han? Alder, type person og slike ting? Jeg er ikke like kategorisk som alle andre og jeg mener at det er mumig å utvikle følelser over tid, kanskje han trenger litt tid. Har han nettopp kommet ut av et forhold eller noe annet som kompliserer det? 

Anonymkode: 1ac16...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags mann er han? Alder, type person og slike ting? Jeg er ikke like kategorisk som alle andre og jeg mener at det er mumig å utvikle følelser over tid, kanskje han trenger litt tid. Har han nettopp kommet ut av et forhold eller noe annet som kompliserer det? 

Anonymkode: 1ac16...ada

Har i det siste fått ganske gode indikasjoner på at dette kun er et tidsfordriv for han, og at han har lite respekt for meg og hvertfall ikke følelser. Men kanskje de kan komme? Også mulig at han bare er en drittsekk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2017 den 14.20, AnaX skrev:

Vært litt på og av med en fyr siden ifjor høst, men det har hele tiden for det meste dreid seg om sex og prating. Jeg har hele tiden ønsket mer (og vært åpen om dette), men likevel godtatt at vi "bare" har hatt sex. Dette opplegget har funket OK fram til nå, men nå sliter jeg med å kun ha sex.. Jeg har fått litt følelser og lurer på hva jeg skal gjøre. 

Skal jeg avslutte det nå før jeg får sterkere følelser? Kan det hende at han får følelser etterhvert hvis vi fortsetter som nå, eller kan han i det uendelige kun ha sex uten å utvikle følelser? Aner ikke hva jeg skal gjøre, og er så fryktelig redd for å bli såret... 

Av egne erfaringer, så får jeg følelsen av at han ikke vil noe mer enn kun sex. Men det skader ikke å spørre han rett ut. Klarer han ikke å gi deg et tydelig svar, så ville jeg ha kuttet kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnaX skrev:

Har i det siste fått ganske gode indikasjoner på at dette kun er et tidsfordriv for han, og at han har lite respekt for meg og hvertfall ikke følelser. Men kanskje de kan komme? Også mulig at han bare er en drittsekk.. 

Hva er det som indikerer det? Du gir ikke særlig mye å gå på her. 

Anonymkode: 1ac16...ada

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnaX skrev:

Har i det siste fått ganske gode indikasjoner på at dette kun er et tidsfordriv for han, og at han har lite respekt for meg og hvertfall ikke følelser. Men kanskje de kan komme? Også mulig at han bare er en drittsekk.. 

Følelser vil han neppe kjenne på før du trekker deg tilbake og blir litt borte for han! 

Anonymkode: 2350f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som indikerer det? Du gir ikke særlig mye å gå på her. 

Anonymkode: 1ac16...ada

Han er ikke interessert i meg (spør meg aldri om noe, vi snakker bare om han og hans liv), får ikke møte vennene hans, møtes kun på kvelden, livredd for at noen skal finne ut om oss.. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følelser vil han neppe kjenne på før du trekker deg tilbake og blir litt borte for han! 

Anonymkode: 2350f...ea5

Men hvis han ikke tillater å kjenne på følelsene når vi er sammen, er jeg da god nok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2017 den 22.17, Maleficenta skrev:

Det er en mellomting mellom smellvakker og ikke pen. Ts er nok helt normal pen. 

Men hvorfor er dere menn så ukritiske? Er uforpliktende sex virkelig så viktig?

Det er nok ikke uforpliktende sex som er så viktig i seg selv, men (og dette er ikke til forkleinelse for TS) sex punktum. Når en mann har fått tilgang til sex i en eller annen form, om det er med ei han er forelsket i, eller ei han liker, er det å anse som en luksusgode. For hver mann som faktisk får tilgang til sex en vilkårlig tirsdag, er det ni menn som ikke får det. Sex kan sammenliknes med hummer og gul leverposteiboks. For menn er det hummer. Eksklusivt og sjelden å få tak i, for kvinner er det gul leverpostei, det er bare å rusle på Bunnpris og hente en 😊 

På grunn av det, er det nok flere menn enn kvinner som har seksuelle forhold med noen man ikke er tiltrukket av i samme grad. Eller er "ukritiske".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnaX skrev:

Han er ikke interessert i meg (spør meg aldri om noe, vi snakker bare om han og hans liv), får ikke møte vennene hans, møtes kun på kvelden, livredd for at noen skal finne ut om oss.. 

Men hvis han ikke tillater å kjenne på følelsene når vi er sammen, er jeg da god nok? 

Hvor gammel er han? Gjør dere aldri noe annet enn å ha sex? 

Anonymkode: 1ac16...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han? Gjør dere aldri noe annet enn å ha sex? 

Anonymkode: 1ac16...ada

Rundt 30. Nei, vi prater litt etter sex da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Det er nok ikke uforpliktende sex som er så viktig i seg selv, men (og dette er ikke til forkleinelse for TS) sex punktum. Når en mann har fått tilgang til sex i en eller annen form, om det er med ei han er forelsket i, eller ei han liker, er det å anse som en luksusgode. For hver mann som faktisk får tilgang til sex en vilkårlig tirsdag, er det ni menn som ikke får det. Sex kan sammenliknes med hummer og gul leverposteiboks. For menn er det hummer. Eksklusivt og sjelden å få tak i, for kvinner er det gul leverpostei, det er bare å rusle på Bunnpris og hente en 😊 

På grunn av det, er det nok flere menn enn kvinner som har seksuelle forhold med noen man ikke er tiltrukket av i samme grad. Eller er "ukritiske".

 

Sex er virkelig ikke såå big deal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Maleficenta skrev:

Sex er virkelig ikke såå big deal..

Neinei, men du spurte.

Det er nok flere kvinner enn menn som er blaserte på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2/26/2017 den 14.18, AnaX skrev:

Har i det siste fått ganske gode indikasjoner på at dette kun er et tidsfordriv for han, og at han har lite respekt for meg og hvertfall ikke følelser. Men kanskje de kan komme? Også mulig at han bare er en drittsekk.. 

Vil du være sammen med en mann som har LITE RESPEKT for deg?? Hvordan i alle dager skulle han få følelser for deg når han ikke har respekt for deg? Det er jo bare latterlig og en dårlig deal for deg på alle måter. Selv med mine fuckfriends, forlanger jeg at de respekterer meg, det er et minstekrav. Riv av det plasteret og gå videre, før heller enn senere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, February 16, 2017 den 14.20, AnaX skrev:

Vært litt på og av med en fyr siden ifjor høst, men det har hele tiden for det meste dreid seg om sex og prating. Jeg har hele tiden ønsket mer (og vært åpen om dette), men likevel godtatt at vi "bare" har hatt sex. Dette opplegget har funket OK fram til nå, men nå sliter jeg med å kun ha sex.. Jeg har fått litt følelser og lurer på hva jeg skal gjøre. 

Skal jeg avslutte det nå før jeg får sterkere følelser? Kan det hende at han får følelser etterhvert hvis vi fortsetter som nå, eller kan han i det uendelige kun ha sex uten å utvikle følelser? Aner ikke hva jeg skal gjøre, og er så fryktelig redd for å bli såret... 

Jeg ville ikke fortsatt dersom det virker til å bare være av og på. Og kun sex. Dersom du er interessert i å ha kun sex så er det okey men dersom du har følelser så ville jeg vernet om meg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, February 26, 2017 den 20.40, AnaX skrev:

Han er ikke interessert i meg (spør meg aldri om noe, vi snakker bare om han og hans liv), får ikke møte vennene hans, møtes kun på kvelden, livredd for at noen skal finne ut om oss.. 

Men hvis han ikke tillater å kjenne på følelsene når vi er sammen, er jeg da god nok? 

Du må spørre han om hvorfor du ikke får møte vennene hans. Men jeg tror ikke det er vits i å spørre. Hadde jeg vært deg så ville jeg ha bare sluttet å tatt kontakt med han, eller svare dersom han behandlet meg uten respekt. Du fortjener bedre!. 

Jeg har vært i situasjoner selv der jeg burde gått men jeg vet hvor lett det er å bli i håp om at alt vil forandre seg og bli bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, sol87 skrev:

Vil du være sammen med en mann som har LITE RESPEKT for deg?? Hvordan i alle dager skulle han få følelser for deg når han ikke har respekt for deg? Det er jo bare latterlig og en dårlig deal for deg på alle måter. Selv med mine fuckfriends, forlanger jeg at de respekterer meg, det er et minstekrav. Riv av det plasteret og gå videre, før heller enn senere. 

 

52 minutter siden, Sallie skrev:

Du må spørre han om hvorfor du ikke får møte vennene hans. Men jeg tror ikke det er vits i å spørre. Hadde jeg vært deg så ville jeg ha bare sluttet å tatt kontakt med han, eller svare dersom han behandlet meg uten respekt. Du fortjener bedre!. 

Jeg har vært i situasjoner selv der jeg burde gått men jeg vet hvor lett det er å bli i håp om at alt vil forandre seg og bli bra. 

Jeg må bare innse at dette ikke er noe og avslutte det og gå videre. Veldig vanskelig, aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom det, men må bare prøve... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnaX skrev:

 

Jeg må bare innse at dette ikke er noe og avslutte det og gå videre. Veldig vanskelig, aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom det, men må bare prøve... 

Det gjør vondt... Det gjør vanvittig vondt, men du? Vil du ikke gjøre deg tilgjengelig for drømmemannen? Han som kan gi deg alt du ønsker deg, av kjærlighet, omsorg og respekt? Han som gir deg ro og ikke uro? Ha det som mål... Lykke til! 💪🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnaX skrev:

 

Jeg må bare innse at dette ikke er noe og avslutte det og gå videre. Veldig vanskelig, aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom det, men må bare prøve... 

Jeg ønsker ikke at du skal "kjøre" deg selv helt i "veggen" slik jeg gjorde. Jeg klarte ikke å dumpe eksen min , og skadet meg selv med å ikke gjøre det. Jeg klarte ikke å innse at han ikke hadde følelser for meg, selv om det var tydelig at han ikke hadde det. Tilslutt så gikk jeg på en psykisk smell. Vil ikke at det skal hende andre, så derfor så råder jeg deg til å heller gå med hodet hevet. 

Samme hvor forelsket du er, så er det ikke verdt å ofre seg selv for en som ikke ser verdien i deg. Du er et menneske. Ikke et materiale.

Endret av Sallie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Listen skrev:

Det gjør vondt... Det gjør vanvittig vondt, men du? Vil du ikke gjøre deg tilgjengelig for drømmemannen? Han som kan gi deg alt du ønsker deg, av kjærlighet, omsorg og respekt? Han som gir deg ro og ikke uro? Ha det som mål... Lykke til! 💪🏼

Enig i denne. 

Trådstarter: Du behøver en som er i stand til å gi deg kjærlighet, omsorg, og respekt. På livets vei så vil du alltid møte folk som bare vil utnytte deg, folk som bare vil leke med deg, folk som bare vil være der så lenge de egosentrisk vil vinne på det,  men du vil også finne folk som vil verdsette deg som den du er. Gå etter dem som viser deg kjærlighet, omtanke, empati og respekt. 

Endret av Sallie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...