Gå til innhold

Har han følelser eller er vi bare FF?


AnaX

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men altså hallo. Det gavner henne ikke å forsøke å bli kjæreste med en som ikke er sikker på om han vil ha henne som kjæreste. Det er jo overhode ikke smart å fortsette å ligge med han i håp om at han skal få mer følelser for henne. Det funker jo ikke. Det er jo mye smartere å ta avstand fra han. Ts er jo allerede usikker og stressa pga dette puleforholdet. Slik hun beskriver det er ikke sunt. Det blir som en slags rus at man vil ha det man ikke kan få.

Hvis hun er smart så kan det funke. Hvis hun bare lar det gå sin gang vil det ikke funke. 

 

Endret av Nettinettet
Endret fordi det var i rett tråd.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Nettinettet skrev:

Hvis hun er smart så kan det funke. Hvis hun bare lar det gå sin gang vil det ikke funke. 

 

Smart på hvilken måte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: 

Hvis du føler at han vet godt hvem du er og hva du kan tilby i en relasjon så ta en prat med han. Hvis du føler at han ikke vet det, så revurder det hele og prøv å få han til å se din verdi. Ikke kom så fort han ber deg om det. Lag planer. Ha det gøy med vennene dine. Spør om han vil være med hvis han inviterer deg hjem og du har planer. Vil han kun være hos seg eller deg å ha sex så avslutter du det hele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Smart på hvilken måte da?

Som jeg skrev til TS rett over her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nettinettet skrev:

Som jeg skrev til TS rett over her. 

Men hvorfor skal man gidde å bruke tid på dette da når det fins andre gutter? 

Dessuten det videoklippet du la ut tidligere er jo det motsatte av hva du råder til. Han sier i videoen at det ikke er mulig å endre en anne person. En person kan kun endre seg dersom vedkommende vil det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Men hvorfor skal man gidde å bruke tid på dette da når det fins andre gutter? 

Dessuten det videoklippet du la ut tidligere er jo det motsatte av hva du råder til. Han sier i videoen at det ikke er mulig å endre en anne person. En person kan kun endre seg dersom vedkommende vil det selv.

Det handler jo ikke om å endre noen, det handler om å være dyktigere på å vise hvem man er og hva slags verdi man har for å bli mer attraktiv for den man holder på med.

Han blir jo ikke forelsket i henne fordi hun er god i senga. Han vil eventuelt bli forelsket i henne fordi han vil beundre og respektere henne som person.

Kvinner er alt for dårlige til å selge seg selv inn i en relasjon fordi de tror at de har en verdi hos han når han er fornøyd. De pleaser og gir av seg selv på feil måte. 

Her må TS finne ut om hun har vist hvem hun er, og vært flink nok til å la han se verdien av henne. Ikke bare av det å ha sex med henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Nettinettet skrev:

Det handler jo ikke om å endre noen, det handler om å være dyktigere på å vise hvem man er og hva slags verdi man har for å bli mer attraktiv for den man holder på med.

Han blir jo ikke forelsket i henne fordi hun er god i senga. Han vil eventuelt bli forelsket i henne fordi han vil beundre og respektere henne som person.

Kvinner er alt for dårlige til å selge seg selv inn i en relasjon fordi de tror at de har en verdi hos han når han er fornøyd. De pleaser og gir av seg selv på feil måte. 

Her må TS finne ut om hun har vist hvem hun er, og vært flink nok til å la han se verdien av henne. Ikke bare av det å ha sex med henne. 

Jeg er enig. Tok selv kontakt med en gammel eks, til dels for litt interesse, dels for bekymring og ønske om å være et medmenneske. Får til svar noe jeg skal tolke selv, der han fortreller meg litt fra hverdag og smiler, men det er ikke direkte tale. Da svare jeg ikke. Da får jeg et direkte svar timer senere, dvs "vanlig språk" og forespørsel om hva jeg skulle den kvelden. Flott, slik liker jeg, svarer helt vanlig og er helt konkret på hva jeg ønsker,får konkret svar tilbake. Det liker jeg, kun det som viser verdi og intigritet.

Som regel setter dere standarden selv for hva dere godtar,hvorfor kaste tiden bort på noe som ikke er verdt det-( alt som er normalt er veldig bra ).

Anonymkode: 4547a...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser hva dere skriver, men vet ikke om jeg klarer å ta det innover meg.. Hvis han ikke vil ha noe mer, hva er galt med meg? Er jeg for stygg? Feit? Hvordan er det mulig å ha sex med en person over tid uten å utvikle følelser ?

vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og hva jeg fortjener... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnaX skrev:

Jeg leser hva dere skriver, men vet ikke om jeg klarer å ta det innover meg.. Hvis han ikke vil ha noe mer, hva er galt med meg? Er jeg for stygg? Feit? Hvordan er det mulig å ha sex med en person over tid uten å utvikle følelser ?

vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og hva jeg fortjener... 

Det kan være mange grunner til at han ikke vil noe mer med deg enn å ha sex. Kanskje er han ikke klar for å ha noen som han er følelsesmessig engasjert i. Kanskje dere ikke passer sammen for det livet han ønsker seg? Kanskje han ikke tror du kan elske han når du ser hvem han egentlig er? 

Det er fullt mulig å ha sex med en person uten å få følelser fordi mange ikke legger følelser i det. Det er bare sex. Derfor er det også viktig at du setter dine egne grenser og ikke har sex uten at du er klar for de konsekvensene det kan medføre. 

Men jeg kan gi deg ett tips og det er å jobbe med selvfølelsen din slik at du aldri tenker at noen ikke vil ha deg fordi du er for stygg eller for feit. Jo mer du elsker deg selv og ser på deg selv som et bra partner valg jo flere vil også ønske å ha deg som sin partner. 

Vær litt avvisende nå i noen uker. Vær opptatt. Så ser du hva han gjør! Da slipper du ta samtalen og får likevell svar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnaX skrev:

Jeg leser hva dere skriver, men vet ikke om jeg klarer å ta det innover meg.. Hvis han ikke vil ha noe mer, hva er galt med meg? Er jeg for stygg? Feit? Hvordan er det mulig å ha sex med en person over tid uten å utvikle følelser ?

vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og hva jeg fortjener... 

Kjære deg! Tviler sterkt på at han hadde hatt sex og vært med deg over lengre tid hvis du var stygg eller feit, man er jo tiltrukket til en person når man velger å ha sex med dem over lengre tid, tenker nå jeg. Det har ingenting med utseende ditt å gjøre. 

Dette er baksiden av det å ha en FF, når den ene får følelser så begynner man med en gang å tenke; "hva er galt med meg?" Det er ingenting galt med deg. Kanskje han ikke er klar for et forhold, kanskje han rett og slett ikke har de rette følelsene. 

Jeg vet at det gjør vondt når man liker noen som ikke liker en tilbake, men vær så snill å ikke hakk ned på deg selv. Det du fortjener er noen som liker deg for den du er og som ikke utnytter deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnaX skrev:

Jeg leser hva dere skriver, men vet ikke om jeg klarer å ta det innover meg.. Hvis han ikke vil ha noe mer, hva er galt med meg? Er jeg for stygg? Feit? Hvordan er det mulig å ha sex med en person over tid uten å utvikle følelser ?

vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og hva jeg fortjener... 

Det er jo ikke noe galt med deg. Men noen mennesker utvikler ikke følelser av sex sånn er de bare skrudd sammen. Har ikke noemed deg å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nettinettet skrev:

Det handler jo ikke om å endre noen, det handler om å være dyktigere på å vise hvem man er og hva slags verdi man har for å bli mer attraktiv for den man holder på med.

Han blir jo ikke forelsket i henne fordi hun er god i senga. Han vil eventuelt bli forelsket i henne fordi han vil beundre og respektere henne som person.

Kvinner er alt for dårlige til å selge seg selv inn i en relasjon fordi de tror at de har en verdi hos han når han er fornøyd. De pleaser og gir av seg selv på feil måte. 

Her må TS finne ut om hun har vist hvem hun er, og vært flink nok til å la han se verdien av henne. Ikke bare av det å ha sex med henne. 

Men da får jo jeg litt følelsen av at du rpder ts til å spille skuespill og prøve å være en annen for at han skal beundre henne. Ikke at det er noe galt med ts hun er sikkert en flott person på alle måter men føler det blir feil å gå rundt å være en konstant reklameplakat fir å imponere. Er jo litt mer behagelig å bli likt for nøyaktig den man er.

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er sikkert 5 FF tråden jeg har svart på siden januar .....det ender samme vei i alle poster

ikke bli FF, her er det som oftest kvinnen som får følelser for mannen til slutt, mens mannen får i både pose og sekk, han vil som oftest også kun tømme seg og hverken bryr seg eller respekterer den andre parten. du nedverger deg selv med å være pulevenn med en som ikke vil noe mer...kvitt deg med han. du er mer verdt enn et felleshull for en som bare vill tømme seg. du kan garatert bedre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnaX skrev:

Jeg leser hva dere skriver, men vet ikke om jeg klarer å ta det innover meg.. Hvis han ikke vil ha noe mer, hva er galt med meg? Er jeg for stygg? Feit? Hvordan er det mulig å ha sex med en person over tid uten å utvikle følelser ?

vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og hva jeg fortjener... 

er ikke sikket du ikek er tiltrekkende nok, kan godt hende han liker å være singel og har flere baller i luften. men jeg tror i de fleste tilfeller så er du ikke god nok nei, i hans øyne. hadde du vært perfekt for ham så hadde han selvsagt tatt initiativ til romanse og ikke FF....

både menn og kvinner kan ha FF uten å legge så mye i det. men for kvinner tror jeg det lettere kan fåes følelser enn det menn får. kvinner legger litt mer i det i sex enn bare nytelse tror jeg. menn vil som oftest bare tømme seg

jeg kan fint ha sex med noen som er deilig over lang tid uten å få følelser som jeg ikke ville vært sammen med, så det er fint mulig  dessverre

jeg syns du skal dumpe ham, fordi han bruker deg. han er ikke interessert i mer enn sex med deg og verken respekterer deg eller bryr seg noe særlig og har helt andre forventninger enn deg. kutt kontakt....slik går det når du nedverger deg til det nivået at du blir noen sin FF. et felles hull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, brownbrown skrev:

er ikke sikket du ikek er tiltrekkende nok, kan godt hende han liker å være singel og har flere baller i luften. men jeg tror i de fleste tilfeller så er du ikke god nok nei, i hans øyne. hadde du vært perfekt for ham så hadde han selvsagt tatt initiativ til romanse og ikke FF....

både menn og kvinner kan ha FF uten å legge så mye i det. men for kvinner tror jeg det lettere kan fåes følelser enn det menn får. kvinner legger litt mer i det i sex enn bare nytelse tror jeg. menn vil som oftest bare tømme seg

jeg kan fint ha sex med noen som er deilig over lang tid uten å få følelser som jeg ikke ville vært sammen med, så det er fint mulig  dessverre

jeg syns du skal dumpe ham, fordi han bruker deg. han er ikke interessert i mer enn sex med deg og verken respekterer deg eller bryr seg noe særlig og har helt andre forventninger enn deg. kutt kontakt....slik går det når du nedverger deg til det nivået at du blir noen sin FF. et felles hull

Jeg tror ikke det at han ikke syns hun er god nok. Kan jo rett og slett hende at han bare ikke syns de passer sammen ifh til interesser. Gjerne de har ulik personlighet og humor, osv. Det holder liksom ikke at man har god kjemi i senga. Man må liksom ha kjemi i andre områder også. Er ikke nødvendigvis slik at man velger bort noen fordi man tenker denne personen ikke er bra nok. Ellers er jeg enig med deg. 

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Jeg tror ikke det at han ikke syns hun er god nok. Kan jo rett og slett hende at han bare ikke syns de passer sammen ifh til interesser. Gjerne de har ulik personlighet og humor, osv. Det holder liksom ikke at man har god kjemi i senga. Man må liksom ha kjemi i andre områder også. Er ikke nødvendigvis slik at man velger bort noen fordi man tenker denne personen ikke er bra nok. Ellers er jeg enig med deg. 

ja , men menn er ganske opphengt i utseende , mye mer en kvinner. så det teller mye. hvor god man er i sengen tror jeg faktisk ingen/få menn bryr seg om da vi faktisk får orgasme uansett hvor dårlig dere er . dere kvinner er mye mer opptatt av det ettersom det er vanskeligere for kvinner og få orgasme, og kjempelett for menn....selvfølgelig er interesser og kjemi viktig, men mer for kvinner. menn er det mer utseende og kropp...så kommer det andre senere.....og det andre er noe man finner ut av over lang tid med å være med den andre personen...og når FF til ts allerede ikke vil noe mer uten å nesten kjenne henne så tror jeg det går på utseende...jeg har vært i samme situasjoner mange ganger tidligere der hun andre ville være kjærester og hintet til mer. men jeg sa nei rett å slett fordi hun ikke var attraktiv nok. hun var attraktiv nok til å ha sex med og deilig kropp, men ellers nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, brownbrown skrev:

ja , men menn er ganske opphengt i utseende , mye mer en kvinner. så det teller mye. hvor god man er i sengen tror jeg faktisk ingen/få menn bryr seg om da vi faktisk får orgasme uansett hvor dårlig dere er . dere kvinner er mye mer opptatt av det ettersom det er vanskeligere for kvinner og få orgasme, og kjempelett for menn....selvfølgelig er interesser og kjemi viktig, men mer for kvinner. menn er det mer utseende og kropp...så kommer det andre senere.....og det andre er noe man finner ut av over lang tid med å være med den andre personen...og når FF til ts allerede ikke vil noe mer uten å nesten kjenne henne så tror jeg det går på utseende...jeg har vært i samme situasjoner mange ganger tidligere der hun andre ville være kjærester og hintet til mer. men jeg sa nei rett å slett fordi hun ikke var attraktiv nok. hun var attraktiv nok til å ha sex med og deilig kropp, men ellers nei

Men en mann vil da ikne putte pikken i henne mange ganger om han syns hun er stygg. Er ganske annerledes med ons der de kan dra med seg hva som helst hjem pga ølbrillene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men en mann vil da ikne putte pikken i henne mange ganger om han syns hun er stygg. Er ganske annerledes med ons der de kan dra med seg hva som helst hjem pga ølbrillene

tror ikke ts er stygg i det hele tatt, men ikke fin nok for han andre.....og jo. det er mange menn som har FF som ikke er pen....uforpliktet sex er det veldig få menn som sier nei til...det er vanskelig å få tak i...de fleste kvinner må man jobbe endel for og bruke både energi og penger på.....kanskje vist du er så stygg at man ikke kan få stå av deg...men det er det veldig få som er

bare snakker av erfaring her selv siden jeg er mann og har mange kompiser med FF

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, brownbrown skrev:

tror ikke ts er stygg i det hele tatt, men ikke fin nok for han andre.....og jo. det er mange menn som har FF som ikke er pen....uforpliktet sex er det veldig få menn som sier nei til...det er vanskelig å få tak i...de fleste kvinner må man jobbe endel for og bruke både energi og penger på.....kanskje vist du er så stygg at man ikke kan få stå av deg...men det er det veldig få som er

bare snakker av erfaring her selv siden jeg er mann og har mange kompiser med FFk

Det er en mellomting mellom smellvakker og ikke pen. Ts er nok helt normal pen. 

Men hvorfor er dere menn så ukritiske? Er uforpliktende sex virkelig så viktig?

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Men da får jo jeg litt følelsen av at du rpder ts til å spille skuespill og prøve å være en annen for at han skal beundre henne. Ikke at det er noe galt med ts hun er sikkert en flott person på alle måter men føler det blir feil å gå rundt å være en konstant reklameplakat fir å imponere. Er jo litt mer behagelig å bli likt for nøyaktig den man er.

Jeg råder TS til å være seg selv. Hun skal bli likt for den hun er, og ved å være den hun er viser hun også sin verdi. Jeg tipper at TS kanskje frem til nå har tilpasset seg enormt for å bli likt, og har glemt seg selv litt? Hva sier du TS? 

Det er i allefall det de fleste kvinner (og menn) gjør når de blir betatt av noen. Behovet for at den andre skal like en overskygger behovet for å bli likt for den man er. 

Egenkjærlighet først. Så kjærlighet til andre. 

Hvis TS har vært  seg selv, gjort sine ting og vist hvem hun er, så er det ikke noe mer hun kan gjøre. Men hvis TS har stått på pinne for han, alltid vært tilgjenngelig og ikke vist han at hun er noe mer enn ei som tilfredstiller han, så bør hun endre taktikk. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...