Gå til innhold

Har han følelser eller er vi bare FF?


AnaX

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så kjipt :/ men du følte heller ikke for å prioritere han da? Siden du lot han gå? 

Nei, ingen caser er like, men jeg tenker at når hun har vært åpen med han om at hun har følelser og han ikke vil endre på relasjonen, så bør hun trekke seg ut av den. Å fortsette å ha sex med han på hans premisser, når han vet at hun har følelser... Det sier jo egentlig mye om hans moral også; han har ikke evnen til å ta hensyn til andres følelser eller behov, ser kun sitt eget. Og TS bør gjøre det samme; har hun følelser og behov for noe mer enn det de har nå, så bør hun for sin egen del trekke seg ut. Om han så finner ut at han vil ha noe mer enn underlivet hennes, så vil han vel ta kontakt. Men da bør de bli kjent utenom senga også. 

Anonymkode: 74294...d9b

Det er kiipt å si det, men jobben min var viktigere for meg. Jeg var også veldig klar på det når vi møttes og har dermed vært ærlig om hvordan situasjonen ville være og hva mine prioriteringer ville være i tiden fremover. Det viktigste når det kommer til kjærlighet er å ærlighet, og desverre så er den største feilen mange av oss gjør (meg inkludert tidligere) at vi tror den andre vil endre seg bare man blir mer forelsket eller bare man ditt eller datt. Det er så utrolig viktig at vi ikke går å tror. 

Det er jo det det handler om i denne tråden også. 

Hadde han vært klar på at han aldri ville få følelser for henne hadde jeg sagt det samme som deg, men når han sier at han har begynt å få følelser for henne er det verdt å se litt mer på tenker jeg. Man har ingenting å tape på det, men man må være bevisst på at det kan ende på en annen måte enn man håper. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Thursday, February 16, 2017 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Avslutt det. Det er nødvendig for deg om du har følelser og det er eneste måten du finner ut om det er gjengjeldt. Liker han deg tilbake vil han ta kontakt med deg. Mest sannsynlig gjør han ikke det og du kan smykke deg med å ha vært noens gratis-hore over relativt lang tid som mange kvinner før deg som går med på latterlige "FF-forhold". "Forhold" som bare er en greie menn har funnet på for å gjøre det mer "stuerent" å bruke kvinner til sex. 

Anonymkode: e4655...d09

Nå er det jo han som er hora da men ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, February 16, 2017 den 17.31, AnaX skrev:

 

Men han har sagt at han har begynt å utvikle noen følelser.. Vet ikke om jeg klarer å avslutte det, blitt altfor glad i han. Kan ikke tenke meg en hverdag uten å se han.. 

Det sier de alltid...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Nettinettet skrev:

Det er kiipt å si det, men jobben min var viktigere for meg. Jeg var også veldig klar på det når vi møttes og har dermed vært ærlig om hvordan situasjonen ville være og hva mine prioriteringer ville være i tiden fremover. Det viktigste når det kommer til kjærlighet er å ærlighet, og desverre så er den største feilen mange av oss gjør (meg inkludert tidligere) at vi tror den andre vil endre seg bare man blir mer forelsket eller bare man ditt eller datt. Det er så utrolig viktig at vi ikke går å tror. 

Det er jo det det handler om i denne tråden også. 

Hadde han vært klar på at han aldri ville få følelser for henne hadde jeg sagt det samme som deg, men når han sier at han har begynt å få følelser for henne er det verdt å se litt mer på tenker jeg. Man har ingenting å tape på det, men man må være bevisst på at det kan ende på en annen måte enn man håper. :) 

Da var det kanskje greit at det ikke ble noe giftermål :) for da var dere jo på to ganske forskjellige steder i livet. Han ville ha et seriøst forhold, mens du ville ha karriere. 

Ja, kan være verdt å se på, men ikke mens de fortsetter å ha sex. Hun må slutte med det for sin egen del; til han har funnet ut om han vil finne ut av disse følelsene han mener å ha begynt å få. Jeg har blitt servert samme historie om at "han likte meg veldig godt og at han hadde jo ikke fortsatt å ha sex med meg om det ikke var noe spesielt mellom oss", men det var jo bare noe han sa for å ikke miste muligheten for sex, mens han lette etter drømmedama. 

Anonymkode: 74294...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var det kanskje greit at det ikke ble noe giftermål :) for da var dere jo på to ganske forskjellige steder i livet. Han ville ha et seriøst forhold, mens du ville ha karriere. 

Ja, kan være verdt å se på, men ikke mens de fortsetter å ha sex. Hun må slutte med det for sin egen del; til han har funnet ut om han vil finne ut av disse følelsene han mener å ha begynt å få. Jeg har blitt servert samme historie om at "han likte meg veldig godt og at han hadde jo ikke fortsatt å ha sex med meg om det ikke var noe spesielt mellom oss", men det var jo bare noe han sa for å ikke miste muligheten for sex, mens han lette etter drømmedama. 

Anonymkode: 74294...d9b

Jeg vil jo så absolutt ha ett seriøst forhold jeg også, det var derfor jeg satte i gang letingen etter en som passet for meg for 2 år siden, og derfor er jeg også på markedet igjen nå og dater. Karriere kan fint kombineres med ett seriøst forhold. Barn også. Jeg har en enorm frihet i jobben min som gjør at jeg kan jobbe når det passer meg og mange av mine arbeidsoppgaver kan jeg gjøre fra hvor som helst i verden. Når jeg reiser til LA på Tirsdag feks så tar jeg noen ekstra dager der for å få til møter med noen i bransjen som ikke skal på konferansen og samtidig gjøre de tingene jeg kan i jobbsammenheng der borte.  Hadde jeg hatt mann og mindre barn (som ikke går på skolen) hadde jeg tatt de med meg :)  Det handler bare om hvor tilpassningsdytig man er og hva man trenger fra den andre for at det skal være nok. Her og nå. 

Som igjen glir inn i det vi egentlig diskuterer her. 

Hvis du treffer en mann for sex og du er ærlig på hva du ønsker og han er ærlig på hva han kan gi og du fortsetter i relasjonen på tross av ( i håp om) at han skal endre seg, så kan du ikke fjerne den ene tingen du har gått med på.  Da er det ingenting mer mellom dere. Og i de fleste tilfeller kan det være greit, når det ikke er noen endring i relasjonen. Men her har han sagt at han begnner å få følelser for henne. Det kan hun utnytte ved at hun opprettholder relasjonen med han men samtidig bygger opp en interesse hos han ved å være litt smart i måten hun oppfører seg og kommuniserer. 

Relasjoner er kommunikasjon. Alt vi kommuniserer viser hvordan vi er som menneske og hvordan vi oppfatter oss selv som menneske. Jo bedre selvfølelse og trygghet i deg selv du reflekterer jo høyere verdi får du hos ett annet menneske. Vi liker mennesker som er lykkelige og har det bra med seg selv. Vi ønsker å være i livene til slike mennesker fordi vi selv ønsker å være slik. 

Dette er så viktig å tenke over når man skal treffe noen - spesielt for oss kvinner, fordi vi har misforstått totalt hvordan vi skal vekke interessen hos en mann. 

Når de investerer lite så investerer vi dobbelt så mye. Egentlig burde vi ikke investert i det hele tatt. Det ligger likevel latent i oss at vi reagerer sånn. Omsorgsgenet kommer inn og vi tror at ved å gi av oss selv vil han gi. Og det gjør han innimellom, ikke fordi han vil, men fordi han føler han må. Han vet ikke hva han vil enda og opprettholder relasjonen ved å gi små stikk for å vinne tid til å finne ut av ting. Kvinner har ikke tolmodighet til å vente og gir da enda mer. Da stikker han! 

Jeg kunne skrevet i en evighet nå kjenner jeg. Dette tema brenner jeg virkelig for og de tingene jeg har funnet ut av de siste årene engasjerer meg så enormt! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Maleficenta skrev:

Det sier de alltid...

Som jeg skriver i svaret over her så kan han si det av to grunner. Fordi det faktisk er slik at han utvikler følelser, eller fordi han vil opprettholde relasjonen slik den er nå og vet at hun ønsker følelser. Hvilken som er rett får TS avgjøre om hun vil finne ut av eller ikke. Det skader ikke å forsøke litt til, men får man ikke det man vil ha fra ett forhold er det ikke noe vits å være i det. 

Mange flere fisker i havet! Ikke så mange gode, skal jeg være helt ærlig, men leter man så finner man :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, LoveMaria skrev:

Hadde han ikke interesse nok i utgangspunktet så tror jeg sjansen er minimal for at han vil ha forhold. Men alt kan jo skje. Men man skal aldri la seg "duppidere" med. Jeg har lært meg å snu ryggen til en mann med en gang jeg får en viss antydning til at han ikke er interessert nok i meg. 

Gidder ikke å være pulevenn med en som har sagt at han ikke er interessert i annet. 

Hva er en viss antydning? Hva gjør han som gjør at du antar at han ikke er interessert? Spør fordi jeg er nysgjerrig og fordi det er noen store ting i nettopp den antydningen der :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LoveMaria skrev:

Det er bare meg som er negativ. ;). Jeg har lært meg å begynne å løpe med en gang jeg ser en liten tendens til uinteresse. Det virket på meg som om han kun ville ha henne som knullevenninne til å begynne med, og det er negativt etter min mening.

Du er langt fra alene om å komme dit og gjøre det du gjør. Håper likevel at du finner styrken i deg til å gi menn en sjanse på tross av.  Det er mange bra menn der ute som du kanskje får røde lamper mot unødvendig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Nettinettet skrev:

Som jeg skriver i svaret over her så kan han si det av to grunner. Fordi det faktisk er slik at han utvikler følelser, eller fordi han vil opprettholde relasjonen slik den er nå og vet at hun ønsker følelser. Hvilken som er rett får TS avgjøre om hun vil finne ut av eller ikke. Det skader ikke å forsøke litt til, men får man ikke det man vil ha fra ett forhold er det ikke noe vits å være i det. 

Mange flere fisker i havet! Ikke så mange gode, skal jeg være helt ærlig, men leter man så finner man :) 

Det siste er nok mest sannsynlig. Begynner å få følelser er alt for vagt. Hadde han sagt rett ut at han har falt for ts og at han vil noe mer enn bare pulevennforhokd så hadde jeg skjønt det, men begynt å få følelser... altså enten så har man de eller så har man de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Maleficenta skrev:

enten så har man de eller så har man de ikke.

Hadde det bare vært så enkelt! :) 

Det å få følelser for de fleste mennesker ikke noe hokus pokus. Det handler om hvordan hvert individ sitt følelsespekter er og hva slags hindringer hver enkelt har i seg selv for å kunne tørre å føle noe for noen andre.

Noen faller rask for mennesker de treffer og føler selv at de har fått følelser. Sannheten er at de har fått følelser for illusjonen om hvem de tror personen de har møtt er, og de har lyst til å tilbringe tid med det menneske fordi de tror de vet hvordan det å tilbringe tid med han/henne vil være. Lyst og begjær er mer fremtredende her enn genuine og ekte følelser. 

Andre har lært at illusjoner og realitet ofte ikke stemmer med virkeligheten og avventer med å tørre å føle noe før de har blitt godt kjent med ett menneske. Det krever tolmodighet og forståelse og det skjer ikke over natten. Det er mange ting som må falle på plass eller jobbes med for at det skal gå. 

Å tørre å forelske seg er det mange som sliter med. Mye fordi de har blitt såret tidligere eller har hørt om andre som har blitt såret. Det handler også om hvor mye vi vektlegger det å ha noen som er glad i oss kontra vår kjærlighet til oss selv. Mennesker som elsker seg selv høyt sliter ikke med å åpne seg opp og gripe muligheten fordi de heller ikke blir knust av at det ikke fungerer.

Vi (og jeg sier vi fordi jeg er sånn) drar bare med oss følelsene vi legger inn i en relasjon videre til den neste relasjonen. Vi blir ikke hekta, vi blir ikke såret. Vi bare vet hva vi ønsker oss og er ikke villige til å ta til takke med noe annet en det.

Alle har muligheten til å oppleve noe veldig fint, bare man er åpen, og møter noen som er like åpen og fryktløs og som de matcher med på de andre og viktige tingene. 

Endret av Nettinettet
Endret noen setninger og lagt inn lit mer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nettinettet skrev:

Hadde det bare vært så enkelt! :) 

Det å få følelser for de fleste av oss ikke noe hokus pokus. Det handler om hvordan vår følelsespekter er og hva slags hindringer vi har i oss for å kunne tørre å føle noe f.eks.

Noen av oss faller rask for mennesker vi treffer og føler selv at vi har fått følelser. Sannheten er at vi har fått følelser for illusjonen om hvem vi tror personen er og en lyst til å tilbringe tid med det menneske. Lyst er fremtredende mer enn genuine og ekte følelser. 

Andre har lært at illusjoner og realitet ofte ikke stemmer med virkeligheten og avventer med å tørre å føle noe før de har blitt godt kjent med ett menneske. Det krever tolmodighet og forståelse og det skjer ikke over natten. Det er mange ting som må falle på plass eller jobbes med for at det skal gå. 

Å tørre å forelske seg er det mange som sliter med. Mye fordi de har blitt såret tidligere eller har hørt om andre som har blitt såret. Det handler også om hvor mye vi vektlegger det å ha noen som er glad i oss kontra vår kjærlighet til oss selv. Mennesker som elsker seg selv høyt sliter ikke med å åpne seg opp og gripe muligheten fordi de heller ikke blir knust av at det ikke fungerer.

Vi (og jeg sier vi fordi jeg er sånn) drar bare med oss følelsene vi legger inn i en relasjon videre til den neste relasjonen. Vi blir ikke hekta, vi blir ikke såret på samme måte, men vi har muligheten til å oppleve noe veldig fint, bare vi møter noen som er like åpen og fryktløs og som vi matcher med på de andre og viktige tingene. 

Det er fsktisk så enkelt. Forelskelse er en av de tingene man intellektuelt ikke kan styre. Det er for usikkert å satse på noen som er usikker på sine følelser og ikke helt vet hva de vil. Da er det beste å avslutte sexen iallefall og ta litt avstand. På den måten kan han lettere finne ut om føkelsene er ekte eller om det bare er kåtskap. Om de fortsetter slik som nå så vil han fortsette med å være fornlyd med slik han har det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Det er fsktisk så enkelt. Forelskelse er en av de tingene man intellektuelt ikke kan styre. Det er for usikkert å satse på noen som er usikker på sine følelser og ikke helt vet hva de vil. Da er det beste å avslutte sexen iallefall og ta litt avstand. På den måten kan han lettere finne ut om føkelsene er ekte eller om det bare er kåtskap. Om de fortsetter slik som nå så vil han fortsette med å være fornlyd med slik han har det nå.

Dette vet du ikke. Du kjenner ikke han. Du vet ikke hva slags fortid han har. Du vet ikke hva han tenker eller drømmer om. Og det vet du ikke med de du møter heller. 

Hva er forelskelse egentlig?  Det er ett ord vi har for å beskrive en følelse. Akkurat som betatt, eller elske. Hva noen føler i den fasen varierer. På samme måte som vi lærer at grønt er sånn som vi ser grønnfargen så er forelskelse slik vi føler at det er. og følelsene og evnen til å føle endrer seg ut i fra hvor mye kunnskap man har og hvor bevisst man er. 

Jeg kan godt føle en tiltrekning til en person og en lyst, og den følelsen jeg har da vil kanskje andre kalle forelskelse. Men hos meg er det begjær og tiltrekning. Jeg bruker nå ordet betatt, der jeg tidligere benyttet forelsket. 

Jeg hadde ett foredrag for noen IT folk for en stund tilbake og bruke denne litt morsomme beskrivelsen av forelskelse: 

Når du er betatt - beta tester du en programvare. Du får innblikk i noe du får forespeilet at kommer til å fungere sånn og sånn, men du vet ikke om funksjonene vil fungere optimalt for deg og det du søker etter hos programvaren. Du er også bevisst på at det kanskje ikke gjør det. Det er jo tross alt en Beta versjon og ikke fullverdig versjon. Funger det for deg slik du ønsker fortsetter du nok å bruke den programmvaren videre og får den fullverdige versjonen som da blir en forelskelse. Har du brukt programvaren i mange år og det kommer andre nyere programmer som gjør det samme men som også har tilført nye ting som den du har ikke har, så vil du mest sannsynlig bli værende der du er, fordi det holder for deg og fordi du ikke bare er forelsket men elsker programvaren.  I stedenfor å bytte vil du heller ta kontakt med produsenten og høre om de ikke kan fikse de nye funksjonene som du ser at er viktig for deg nå, men som ikke var det da.. osv... 

Det viktigste jeg har lært de siste 2 årene hvor jeg har jobbet så tett på singel er at jeg aldri må dømme noens valg og følelser ut i fra mine egne valg og følelser. Vi vet ikke hvordan den andre har det eller hvordan de føler pga hvordan de har det. 

Denne er veldig fin synes jeg: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Nettinettet skrev:

Dette vet du ikke. Du kjenner ikke han. Du vet ikke hva slags fortid han har. Du vet ikke hva han tenker eller drømmer om. Og det vet du ikke med de du møter heller. 

Hva er forelskelse egentlig?  Det er ett ord vi har for å beskrive en følelse. Akkurat som betatt, eller elske. Hva noen føler i den fasen varierer. På samme måte som vi lærer at grønt er sånn som vi ser grønnfargen så er forelskelse slik vi føler at det er. og følelsene og evnen til å føle endrer seg ut i fra hvor mye kunnskap man har og hvor bevisst man er. 

Jeg kan godt føle en tiltrekning til en person og en lyst, og den følelsen jeg har da vil kanskje andre kalle forelskelse. Men hos meg er det begjær og tiltrekning. Jeg bruker nå ordet betatt, der jeg tidligere benyttet forelsket. 

Jeg hadde ett foredrag for noen IT folk for en stund tilbake og bruke denne litt morsomme beskrivelsen av forelskelse: 

Når du er betatt - beta tester du en programvare. Du får innblikk i noe du får forespeilet at kommer til å fungere sånn og sånn, men du vet ikke om funksjonene vil fungere optimalt for deg og det du søker etter hos programvaren. Du er også bevisst på at det kanskje ikke gjør det. Det er jo tross alt en Beta versjon og ikke fullverdig versjon. Funger det for deg slik du ønsker fortsetter du nok å bruke den programmvaren videre og får den fullverdige versjonen som da blir en forelskelse. Har du brukt programvaren i mange år og det kommer andre nyere programmer som gjør det samme men som også har tilført nye ting som den du har ikke har, så vil du mest sannsynlig bli værende der du er, fordi det holder for deg og fordi du ikke bare er forelsket men elsker programvaren.  I stedenfor å bytte vil du heller ta kontakt med produsenten og høre om de ikke kan fikse de nye funksjonene som du ser at er viktig for deg nå, men som ikke var det da.. osv... 

Det viktigste jeg har lært de siste 2 årene hvor jeg har jobbet så tett på singel er at jeg aldri må dømme noens valg og følelser ut i fra mine egne valg og følelser. Vi vet ikke hvordan den andre har det eller hvordan de føler pga hvordan de har det. 

Denne er veldig fin synes jeg: 

 

 

Kjære vene jeg har deita nok menn til å ikke være så naiv. Mulig at det kan skje slik du beskriver, men det skjer sikkert like ofte som å bli slått ned av lynet.

Uansett om du har rett så er det uansett fornuftig å ta en pause fra sexen og heller gå på date eller gjøre andre ting for å avgjøre hva man vil. Det er jo ikke fornuftig å fortsette å ha sex dersom man risikerer at mannen ikke har følelser. Begjær er jo uansett ikke nok å starte et ordentlig forhold på.

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Maleficenta skrev:

 

Uansett om du har rett så er det uansett fornuftig å ta en pause fra sexen og heller gå på date eller gjøre andre ting for å avgjøre hva man vil. Det er jo inne fornuftig å fortsette å ha sex dersom man risikerer at mannen inne har følelser. Begjær er jo uansett ikke nok å starte et ordentlig forhold på.

Pause fra sexen kan fungere hvis de har holdt på lenge nok til at han har fått følelser for henne. Hvis han bare ser en verdi hos henne pga sex, så vil han jo ikke ta henne på en date. 

Alt handler om hvilke grenser man setter for seg selv, hva man går med på og hvordan man utnytter den tiden man har.

Endret av Nettinettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutt det hvis han ikke har følelser for deg. Snakk med han og få et klart svar. Jeg var i samme situasjon som deg og lot det gå for langt. Vet det er vanskelig, men vil du virkelig bruke tid på noen som ikke har de rette følelsene for deg? 

Hvis han har følelser for deg som går utover vennskap ; kjempeflott! Hvis ikke, avslutt det, kun du som sitter igjen såret til slutt. 

Sender deg uansett en klem, kjenner meg godt igjen i historien din og vet at det er tøft. :klem: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Nettinettet skrev:

Pause fra sexen kan fungere hvis de har holdt på lenge nok til at han har fått følelser for henne. Hvis han bare ser en verdi hos henne pga sex, så vil han jo ikke ta henne på en date. 

Alt handler om hvilke grenser man setter for seg selv, hva man går med på og hvordan man utnytter den tiden man har.

Nei men om han ikke vil det så finner hun jo kjapt nok ut at han ikke har følelser og da kan hun bare kutte han ut først som sist. Er utrolig sært av deg å mene at hun skal mane fram følelser hos han ved å fortsatt pule på han. Så betydningsfull er han ikke at hun ikke kan komme seg videre å finne noen andre som ikke gjør henne usikker. Dette handler jo om at ts skal unngå skuffelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Maleficenta skrev:

Nei men om han ikke vil det så finner hun jo kjapt nok ut at han ikke har følelser og da kan hun bare kutte han ut først som sist. Er utrolig sært av deg å mene at hun skal mane fram følelser hos han ved å fortsatt pule på han. Så betydningsfull er han ikke at hun ikke kan komme seg videre å finne noen andre som ikke gjør henne usikker. Dette handler jo om at ts skal unngå skuffelse

Dette handler ikke om at TS ikke skal bli skuffet, dette handler om å gi TS en mulighet til å bli kjæreste med en fyr hun virkelig liker. TS er blitt betatt av en fyr og kanskje ved å være litt smart kan få noe mer med den fyren.

Hun kan selvfølgelig bli skuffet, det er helt sant, men hva har hun å tape på å være litt smart en periode og se om det funker. Skuffet vil hun ikke kunne unngå uansett hvis det ikke blir dem to. 

Ta flere sjanser men vær smarte er mitt tips til de her inne som ønsker å finne den rette. Hvis du får det samme resultatet hver gang må du endre noe for å få ett annet resultat neste gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å spore tråden inn igjen på tema: min ff sa også at han hadde begynt å få følelser. Så begynte han å si at han var glad i meg. 3 mnd etter, når jeg var stormende forelsket og trodde vi hadde et forhold så sa han "NÅ har jeg begynt å få følelser for deg". Viste seg at han hadde sagt det bare for å holde på meg - fordi han visste at jeg hadde følelser.

Så - uansett hva han sier; løp

Anonymkode: 2e9cc...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/16/2017 den 14.20, AnaX skrev:

Vært litt på og av med en fyr siden ifjor høst, men det har hele tiden for det meste dreid seg om sex og prating. Jeg har hele tiden ønsket mer (og vært åpen om dette), men likevel godtatt at vi "bare" har hatt sex. Dette opplegget har funket OK fram til nå, men nå sliter jeg med å kun ha sex.. Jeg har fått litt følelser og lurer på hva jeg skal gjøre. 

Skal jeg avslutte det nå før jeg får sterkere følelser? Kan det hende at han får følelser etterhvert hvis vi fortsetter som nå, eller kan han i det uendelige kun ha sex uten å utvikle følelser? Aner ikke hva jeg skal gjøre, og er så fryktelig redd for å bli såret... 

Sier seg selv at han bare har det gøy uten forpliktelser og er superhappy med det!!!

Hvis du ikke setter grenser og sier i fra om forlovelse og forpliktelser så får du heller ingen ring 

 

Og får du ring starter det ny fase med masse jobbing... det er mye jobb alt det der så du får jo vurdere hva du prioritere ved siden av jobb/annet som du er interessert i. Menn er trege og forstår ikke ting på samme måte. De vil ha det gøy og er på overflaten og erde fornøyd så er de det i 1000 år selv om hver dag er lik. 

 

Anonymkode: ea632...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nettinettet skrev:

Dette handler ikke om at TS ikke skal bli skuffet, dette handler om å gi TS en mulighet til å bli kjæreste med en fyr hun virkelig liker. TS er blitt betatt av en fyr og kanskje ved å være litt smart kan få noe mer med den fyren.

Hun kan selvfølgelig bli skuffet, det er helt sant, men hva har hun å tape på å være litt smart en periode og se om det funker. Skuffet vil hun ikke kunne unngå uansett hvis det ikke blir dem to. 

Ta flere sjanser men vær smarte er mitt tips til de her inne som ønsker å finne den rette. Hvis du får det samme resultatet hver gang må du endre noe for å få ett annet resultat neste gang. 

Men altså hallo. Det gavner henne ikke å forsøke å bli kjæreste med en som ikke er sikker på om han vil ha henne som kjæreste. Det er jo overhode ikke smart å fortsette å ligge med han i håp om at han skal få mer følelser for henne. Det funker jo ikke. Det er jo mye smartere å ta avstand fra han. Ts er jo allerede usikker og stressa pga dette puleforholdet. Slik hun beskriver det er ikke sunt. Det blir som en slags rus at man vil ha det man ikke kan få.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...