Gå til innhold

Har han følelser eller er vi bare FF?


AnaX

Anbefalte innlegg

Vært litt på og av med en fyr siden ifjor høst, men det har hele tiden for det meste dreid seg om sex og prating. Jeg har hele tiden ønsket mer (og vært åpen om dette), men likevel godtatt at vi "bare" har hatt sex. Dette opplegget har funket OK fram til nå, men nå sliter jeg med å kun ha sex.. Jeg har fått litt følelser og lurer på hva jeg skal gjøre. 

Skal jeg avslutte det nå før jeg får sterkere følelser? Kan det hende at han får følelser etterhvert hvis vi fortsetter som nå, eller kan han i det uendelige kun ha sex uten å utvikle følelser? Aner ikke hva jeg skal gjøre, og er så fryktelig redd for å bli såret... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet nok selv hva du bør gjøre, om du klarer det er noe annet, all den tid du allerede har følelsesmessig rotet deg inn i dette. Er vel ingenting som tyder på at han har noen følelser du skulle ønske han hadde, og de dukker nok heller ikke brått opp, selv om du fortsetter å pule på han.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri satset på at en FF plutselig kan utvikle følelser etter det er avklart at det "bare" er sex. Snakk heller med han, og om han ikke har følelser for deg så er det nok best for deg om du avslutter.

Anonymkode: 963f5...238

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutt det. Det er nødvendig for deg om du har følelser og det er eneste måten du finner ut om det er gjengjeldt. Liker han deg tilbake vil han ta kontakt med deg. Mest sannsynlig gjør han ikke det og du kan smykke deg med å ha vært noens gratis-hore over relativt lang tid som mange kvinner før deg som går med på latterlige "FF-forhold". "Forhold" som bare er en greie menn har funnet på for å gjøre det mer "stuerent" å bruke kvinner til sex. 

Anonymkode: e4655...d09

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri satset på at en FF plutselig kan utvikle følelser etter det er avklart at det "bare" er sex. Snakk heller med han, og om han ikke har følelser for deg så er det nok best for deg om du avslutter.

Anonymkode: 963f5...238

Dette.

Anonymkode: 95a73...72f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Du vet nok selv hva du bør gjøre, om du klarer det er noe annet, all den tid du allerede har følelsesmessig rotet deg inn i dette. Er vel ingenting som tyder på at han har noen følelser du skulle ønske han hadde, og de dukker nok heller ikke brått opp, selv om du fortsetter å pule på han.

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri satset på at en FF plutselig kan utvikle følelser etter det er avklart at det "bare" er sex. Snakk heller med han, og om han ikke har følelser for deg så er det nok best for deg om du avslutter.

Anonymkode: 963f5...238

Men han har sagt at han har begynt å utvikle noen følelser.. Vet ikke om jeg klarer å avslutte det, blitt altfor glad i han. Kan ikke tenke meg en hverdag uten å se han.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2/16/2017 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Avslutt det. Det er nødvendig for deg om du har følelser og det er eneste måten du finner ut om det er gjengjeldt. Liker han deg tilbake vil han ta kontakt med deg. Mest sannsynlig gjør han ikke det og du kan smykke deg med å ha vært noens gratis-hore over relativt lang tid som mange kvinner før deg som går med på latterlige "FF-forhold". "Forhold" som bare er en greie menn har funnet på for å gjøre det mer "stuerent" å bruke kvinner til sex. 

Anonymkode: e4655...d09

Wow. Det har ikke slått deg at noen av disse kvinnene som er den del av dette også ønsker kun sex, da?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, February 16, 2017 den 14.20, AnaX skrev:

Vært litt på og av med en fyr siden ifjor høst, men det har hele tiden for det meste dreid seg om sex og prating. Jeg har hele tiden ønsket mer (og vært åpen om dette), men likevel godtatt at vi "bare" har hatt sex. Dette opplegget har funket OK fram til nå, men nå sliter jeg med å kun ha sex.. Jeg har fått litt følelser og lurer på hva jeg skal gjøre. 

Skal jeg avslutte det nå før jeg får sterkere følelser? Kan det hende at han får følelser etterhvert hvis vi fortsetter som nå, eller kan han i det uendelige kun ha sex uten å utvikle følelser? Aner ikke hva jeg skal gjøre, og er så fryktelig redd for å bli såret... 

Av erfaring... Avslutt nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutt, avslutt, avslutt! Du blir bare mer og mer såret jo lengre tid det går! Snakker selv av erfaring. Håpet fyren ville falle mer for meg med tiden med det ble motsatt...

Vær ærlig neste gang du ser han. Si at du har følelser for han og kjenner på dette at det må være enten eller. Enten et ordentlig forhold eller så må dere avslutte da du føler mer enn bare et FF forhold.

 

Lykke til, trust me, du må avslutte om han ikke er forelsket i deg. 

Anonymkode: 42ecc...1f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor flink er du til å hjelpe han utvikle følelser for deg nå som du har muligheten til det? Siden han sier han er i ferd med å få følelser så mener jeg at dette er noe du må utnytte. Du kan få det som du vil hvis du gjør dette rett. Hvis han selvfølgelig sier det fordi han føler det sånn. Noen sier jo slike ting for å sikre seg at de fortsetter å beholde det de har uten å måtte gi noe mer enda..  Jeg begynner å få følelser, jeg begynner å føle meg tryggere, jeg liker dette vi har nå la oss ta det rolig.. bla bla bla.  

Har du forresten sett denne: 

 

Du har vært åpen om hva du ønsker, likevel aksepterer du det, du får fra han selv om det ikke er det du ønsker. Det trenger likevel ikke alltid å være sånn. 

Her er en fin guide: 

Hvordan får man en FF (mann) til å bli en kjæreste?  

Alt handler om hva han ser av verdi i deg når dere er sammen og også ellers. Hva slag følelser skaper du i han? Hvordan har han det når dere er sammen? Hva tenker han om deg som person? Hva får han høre av andre om deg?

Sett deg en plan for de neste ukene og få han til å se hvor utrolig bra du er før du kommer med avslutningsamtalen. Få han til å føle seg bra når han er sammen med deg. Få  han til å nyte tiden med deg. Le masse, kjenne på indre ro. Ha det avslappa og behagelig.

Viktig at du også ikke alltid kan når han kan.  Hvis du er en av de som alltid kommer løpende så u skal på kino med venninner, eller en helgetur etter eller annet sted. Kanskje har du begynt på ett nytt kurs som opptar mye tid, eller leser til ett fag som krever mye av deg. Det må være noe positivt. Å si at du ikke har tid til han fordi du er så sliten senker verdien din. Det må være at du prioriterer noe som han ser på som verdifullt at du prioriterer.  

Når han får kjent på følelsen av å ikke alltid ha deg der, og ser verdien i deg så kan det godt hende han ikke vil miste deg. 

Men hvis ikke så må du finne en som vil det samme som deg og bestemme deg for at det du vil og hvordan du vil ha det er viktigst :) 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så dere er klare over det, "kjærlighetsrådgiver" Nettinettet er selv singel. Det sier jo litt om hvor god og flink hun er når det gjelder kjærlighet...

Anonymkode: 32c44...8b7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han i videoen også. Men på tross av det, så har han altså hjulpet 100.000 vis av damer, finne kjærligheten, med sine råd. Som jeg også gir videre her hjemme. 

På Tirsdag reiser jeg til LA for å delta på Love Coach Conference som skal være der, og jeg har blitt invitert av han som organiserer det hele for å fortelle om dating i Norge. Jeg har lært ekstremt mye av andre, blant annet Matthew Hussey og Jason Silver som arrangerer konferansen og gleder meg til å kunne komme hjem med enda mer kunnskap til dere. 

Å lytte til meg er helt frivillig og det passer ikke for alle, men mange som har hørt på meg har fått noen aha opplevelser og det forholdet de har prøvd å få på egenhånd. 

At jeg er singel er av de samme årsakene som han over her er singel. Det mangler ikke på kandidater for å si det sånn. 

Endret av Nettinettet
Lagt lit info og skrivefeiler.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare så dere er klare over det, "kjærlighetsrådgiver" Nettinettet er selv singel. Det sier jo litt om hvor god og flink hun er når det gjelder kjærlighet...

Anonymkode: 32c44...8b7

Hun har heller ingen kompetanse som tilsier at hun kan rådgi bedre enn hvem som helst. Hun vil bare lure folk til å kjøpe tjenester av bedriften sin.

Anonymkode: de325...b42

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har heller ingen kompetanse som tilsier at hun kan rådgi bedre enn hvem som helst. Hun vil bare lure folk til å kjøpe tjenester av bedriften sin.

Anonymkode: de325...b42

1 Februar ble bedriften min kjøpt opp så nå er jeg "bare" ansatt. Fantastisk følelse å ha bygd opp noe som har fått en såpass verdi at noen vil overta og drifte det videre på en sunn og bra måte. Tenkt at jeg har skapt en bedrift som nå har 5 faste ansatte!!!  Stolt som pokker for det jeg har fått til, uansett hva du eller andre måtte mene om meg og det jeg deler :D 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Nettinettet skrev:

Det er han i videoen også. Men på tross av det, så har han altså hjulpet 100.000 vis av damer, finne kjærligheten, med sine råd. Som jeg også gir videre her hjemme. 

På Tirsdag reiser jeg til LA for å delta på Love Coach Conference som skal være der, og jeg har blitt invitert av han som organiserer det hele for å fortelle om dating i Norge. Jeg har lært ekstremt mye av andre, blant annet Matthew Hussey og Jason Silver som arrangerer konferansen og gleder meg til å kunne komme hjem med enda mer kunnskap til dere. 

Å lytte til meg er helt frivillig og det passer ikke for alle, men mange som har hørt på meg har fått noen aha opplevelser og det forholdet de har prøvd å få på egenhånd. 

At jeg er singel er av de samme årsakene som han over her er singel. Det mangler ikke på kandidater for å si det sånn. 

Jeg trodde du skulle gifte deg (var det jeg leste sist du var aktiv her).. Hva skjedde? :( 

Min erfaring med FF og følelser er at du bør avslutte det NÅ. Hadde han vært intr i å ha deg som kjæreste hadde dere vært sammen nå. Menn er ikke så kompliserte er min erfaring.. Det blir bare verre jo lenger du holder det gående og i mitt tilfelle (helt lik situasjon) fikk han seg plutselig dame og da skal jeg love deg jeg var ute i kulda for å si det sånn. 

Anonymkode: 74294...d9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde du skulle gifte deg (var det jeg leste sist du var aktiv her).. Hva skjedde? :( 

Anonymkode: 74294...d9b

Han fant noe bedre :laugh: :fnise:

Anonymkode: 32c44...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde du skulle gifte deg (var det jeg leste sist du var aktiv her).. Hva skjedde? :( 

Min erfaring med FF og følelser er at du bør avslutte det NÅ. Hadde han vært intr i å ha deg som kjæreste hadde dere vært sammen nå. Menn er ikke så kompliserte er min erfaring.. Det blir bare verre jo lenger du holder det gående og i mitt tilfelle (helt lik situasjon) fikk han seg plutselig dame og da skal jeg love deg jeg var ute i kulda for å si det sånn. 

Anonymkode: 74294...d9b

Når du bygger opp en bedrift og en hel bransje i Norge så krever det mye av deg. MYE. Så mye at det ikke var nok rom for meg til å gi det han hadde behov for i relasjonen vår. Ikke her og nå i allefall. Han er yngre, uten barn, klar for å stifte familie. Og selv om vi hadde snakket om alt dette FØR vi ble sammen og han var klar over hvordan ting ville være i noen år, klarte han ikke å leve med det når det kom til stykke. Sånn skjer, det er ikke alltid man klarer å se virkeligheten når man er forelsket. Jeg håper virkelig han finne ei flott dame som han får det bra med, det fortjener han. :) 

Og du har helt rett i at menn ikke er kompliserte, men hvordan de utvikler følelser er også veldig individuelt. Kanskje har han ikke sett at hun  har mer å tilby enn det han i dette øyeblikket ønsker fra henne? Det vet vi ikke. Alle "caser" er ikke like, og det er mange ting som spiller inn på hvordan noe kan  utvikle seg. 

Det er litt som når kvinner tror at bare de holder beina igjen en stund så vil mennene bli mer interessert. Å ikke ha sex gir en mulighet for å ha noen på kroken en stund, men når kroken går av hopper fisken ut i vannet igjen hvis han ikke  har funnet ut at det er ganske greit å være på land. 

Kvinner må bli mye flinkere til å skape følelser av verdi hos menn og ikke tro at det de ser ved første øyekast er avgjørende for hva de vil føle fremover.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fant noe bedre :laugh: :fnise:

Anonymkode: 32c44...8b7

Så utrolig unødvendig og stygt. Jeg føler mange her er skeptisk til Nettinettet fordi hun er såpass forfriskende og ærlig. Ikke alltid jeg er fullstendig enig i alt hun sier, men mye av det gir jo veldig mening, selvfølgelig er man mer interessant når man ikke alltid løper etter mannen. Nå går firmaet såpass bra at jeg ikke tror hun er på KG for å hanke inn enda flere, men fordi hun er oppriktig interessert i å diskutere teamer rundt singeltilværelsen.

Anonymkode: 6b17e...700

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nettinettet skrev:

Når du bygger opp en bedrift og en hel bransje i Norge så krever det mye av deg. MYE. Så mye at det ikke var nok rom for meg til å gi det han hadde behov for i relasjonen vår. Ikke her og nå i allefall. Han er yngre, uten barn, klar for å stifte familie. Og selv om vi hadde snakket om alt dette FØR vi ble sammen og han var klar over hvordan ting ville være i noen år, klarte han ikke å leve med det når det kom til stykke. Sånn skjer, det er ikke alltid man klarer å se virkeligheten når man er forelsket. Jeg håper virkelig han finne ei flott dame som han får det bra med, det fortjener han. :) 

Og du har helt rett i at menn ikke er kompliserte, men hvordan de utvikler følelser er også veldig individuelt. Kanskje har han ikke sett at hun  har mer å tilby enn det han i dette øyeblikket ønsker fra henne? Det vet vi ikke. Alle "caser" er ikke like, og det er mange ting som spiller inn på hvordan noe kan  utvikle seg. 

Det er litt som når kvinner tror at bare de holder beina igjen en stund så vil mennene bli mer interessert. Å ikke ha sex gir en mulighet for å ha noen på kroken en stund, men når kroken går av hopper fisken ut i vannet igjen hvis han ikke  har funnet ut at det er ganske greit å være på land. 

Kvinner må bli mye flinkere til å skape følelser av verdi hos menn og ikke tro at det de ser ved første øyekast er avgjørende for hva de vil føle fremover.  

Så kjipt :/ men du følte heller ikke for å prioritere han da? Siden du lot han gå? 

Nei, ingen caser er like, men jeg tenker at når hun har vært åpen med han om at hun har følelser og han ikke vil endre på relasjonen, så bør hun trekke seg ut av den. Å fortsette å ha sex med han på hans premisser, når han vet at hun har følelser... Det sier jo egentlig mye om hans moral også; han har ikke evnen til å ta hensyn til andres følelser eller behov, ser kun sitt eget. Og TS bør gjøre det samme; har hun følelser og behov for noe mer enn det de har nå, så bør hun for sin egen del trekke seg ut. Om han så finner ut at han vil ha noe mer enn underlivet hennes, så vil han vel ta kontakt. Men da bør de bli kjent utenom senga også. 

Anonymkode: 74294...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har heller ingen kompetanse som tilsier at hun kan rådgi bedre enn hvem som helst. Hun vil bare lure folk til å kjøpe tjenester av bedriften sin.

Anonymkode: de325...b42

Nå får det være nok! Nettinettet er en hederskvinne!

Anonymkode: debf1...5a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...