Gå til innhold

Gamle, glemte blogger


Gjest hysj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regine Stokke sin gjorde stort inntrykk på meg og! 
Så www.beaeks.blogg.no // Beate Eksund sin blogg. Hun gav seg mens leken ennå var god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Www.skittenhemmelighet.blogspot.com

Om Wonderwoman på tur ut av forholdet.

Veldig spennende blogg. Lot meg rive skikkelig med når hun var aktiv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, miagunda skrev:

Hva skjedde med henne?

Hun døde, overdose. De som var nære henne spekulerte i om hun ble drept, så vidt jeg husker. Men hørte aldri noe mer rundt det. Veldig trist uansett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Keller skrev:

Www.skittenhemmelighet.blogspot.com

Om Wonderwoman på tur ut av forholdet.

Veldig spennende blogg. Lot meg rive skikkelig med når hun var aktiv .

 

Den her så artig ut, så takk for linken! :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tbag skrev:

Hun døde, overdose. De som var nære henne spekulerte i om hun ble drept, så vidt jeg husker. Men hørte aldri noe mer rundt det. Veldig trist uansett. 

Å så trist, begynte å lese litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chatnoir
2 timer siden, Tbag skrev:

Hun døde, overdose. De som var nære henne spekulerte i om hun ble drept, så vidt jeg husker. Men hørte aldri noe mer rundt det. Veldig trist uansett. 

Det var vel ikke overdose, mener moren skrev at dødsårsaken var lungebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chatnoir
10 timer siden, Tbag skrev:

Nå ble jeg usikker, så jeg måtte ut på leting. På minnesiden hennes(Florenthyna.com) Srkiver Mammaen hennes:

og

 Så ja. uff uansett.Ble skikkelig trist av å gå inn på minnesiden, jeg kjente henne jo ikke, men synes det er veldig tragisk. 

Huff ja. Fulgte henne på nett fra hun var sikkert 14 år. Det var vondt å følge historien hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18 February 2017 den 23.38, Plexus skrev:

marie amanda

Elska hu!! :D

 

På 18 February 2017 den 21.05, Fresi skrev:

Hjartesmil. 

Alt du vet er feil. 


Hjartesmil i mitt hjerte. Linnea har/hadde jeg ikke noe til overs for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 6.3.2017 den 7.15, Unika skrev:

Er nok gått litt i glemmeboka hos mange. Hun blogger jo om det samme ÅR etter ÅR. Hun bor jo på samme sted, og tar ikke noe utdanning eller noe jobb utover blogginga, så da er det jo litt begrenset hva man kan skrive om også..

Endret av hollabackgirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hvordan det har gått med blomen88 og hun grimsmo etter at de sluttet å blogge. Ingen av disse var vel sånn kjempestore, men begge handlet mye om dødfødsel/krybbedød og livet etter. Det å få ett nytt barn etter dette og hvordan disse graviditetene har vært. Utrolig triste, såre, men samtidig nydelige blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2017 den 15.59, summerrain skrev:

Jeg lurer på hvordan det har gått med blomen88 og hun grimsmo etter at de sluttet å blogge. Ingen av disse var vel sånn kjempestore, men begge handlet mye om dødfødsel/krybbedød og livet etter. Det å få ett nytt barn etter dette og hvordan disse graviditetene har vært. Utrolig triste, såre, men samtidig nydelige blogger. 

Hvis det er malimo du tenker på så har hun fortsatt å blogge i lang tid etter "W" (Wilma) som de kalte henne, på www.malimo.blogspot.com 

 

 

Husker hun rørte meg dypt 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Keller skrev:

Hvis det er malimo du tenker på så har hun fortsatt å blogge i lang tid etter "W" (Wilma) som de kalte henne, på www.malimo.blogspot.com 

 

 

Husker hun rørte meg dypt 😓

Nei, de jeg snakker om heter det jeg skrev som bloggnavn :) 

Men takk for link til denne bloggen, las den også og hadde glemt den helt bort! Så den skal jeg inn på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...