Gå til innhold

Hvilken parfyme er du fornøyd med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, thejohan skrev:

Eneste jeg bruker er Laura. Den har jeg brukt i maaaange år, og jeg håper de aldri slutter å produsere den! :)

Samme her! Men jeg var innom vita eclusive her om dagen og de sa at den går ut av produksjon! Hjelp! Jeg elsker den! 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
9 timer siden, Gumman87 skrev:

Samme her! Men jeg var innom vita eclusive her om dagen og de sa at den går ut av produksjon! Hjelp! Jeg elsker den! 😢 

Du tuller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker J'adore Dior (eller Laura, når jeg ikke har råd til å punge ut en tusenlapp for J'adore eau de parfum :fnise: )

 

Anonymkode: d9f40...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, thejohan skrev:

Du tuller??

Nei desverre, og sist jeg var på taxfree  var den borte.. Nå har jeg ikke sjekket overalt, men de parfymeriene jeg har vært i har sluttet å selge den. Vet ikke hva jeg skal gjøre hvis den forsvinner helt nå. Den er liksom meg. 😢 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Chacharel sin Amor Amor serie
Bytter mellom de fire variantene In a Flash, Absolu, Forbidden kiss og den orginale !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan
1 time siden, Gumman87 skrev:

Nei desverre, og sist jeg var på taxfree  var den borte.. Nå har jeg ikke sjekket overalt, men de parfymeriene jeg har vært i har sluttet å selge den. Vet ikke hva jeg skal gjøre hvis den forsvinner helt nå. Den er liksom meg. 😢 

Svim av! 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2017 den 12.46, Gemini7 skrev:

Jimmy Choo sin Illicit!! 

Mmm ja! Den originale, ikke den rosa. :)

Den originale Jimmy Choo har også vært en favoritt lenge. Men den aller største favoritten er nok Diptyque Eau Duelle. :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YSL Black Opium og Hugo Boss Nuit er mine to favoritter. Bruker Victorias Secret Tease en del til hverdags.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Versace, Bright Crystal. Fikk tips herfra for noen år tilbake og har brukt den siden :ninuskapus: Sikkert på tide å fornye seg litt, så håper på mange gode forslag her igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktor & Rofl - Bon Bon - søt og morsom duft, lukter ennå bedre enn flowerbomb synes jeg.

YSL - Black Opium - ser det er flere her som liker denne, feminin og lukter som en ordentlig, eksklusiv parfyme.

Dolce & Gabbana - L`imperatrice - vanskelig å beskrive denne duften, for meg lukter den ganske sterkt grapefrukt (og jeg innser at det ikke høres på langt nær så spennende som jeg synes denne parfymen er) og er en veldig stilsikker parfyme som jeg alltid får kommentarer på. Skiller seg liksom ut på en veldig positiv måte!

Victorias Secret - Noir Tease - fruktig, sensuell og søt, en av de billigere parfymene jeg har som jeg likevel synes er mest for pengene. Her får jeg også mye kommentarer :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Måndagsbarn skrev:

 

Dolce & Gabbana - L`imperatrice - vanskelig å beskrive denne duften, for meg lukter den ganske sterkt grapefrukt (og jeg innser at det ikke høres på langt nær så spennende som jeg synes denne parfymen er) og er en veldig stilsikker parfyme som jeg alltid får kommentarer på. Skiller seg liksom ut på en veldig positiv måte!

 

Denne har jeg også og den lukter godt men den forsvinner jo fra huden i løpet av et par timer.  Aldri hatt en parfyme som har forsvunnet fra huden så fort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Versace - Bright crystal, vært avhengig siden 2008 😂

Hender jeg klinker til med Thierry Mugler - Angel eller Dior - Hypnotic poison på kveldstid hvis det er noe spesielt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.2.2017 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Lady Million og Olympea av Paco Rabanne, Beauty av Calvin Klein, Black Opium av YSL. Ganske forskjellige lukter men hvert til sitt bruk! De tre første til hverdags og den siste når jeg vil være viirkelig fin, eller har på meg dress på jobb!

Anonymkode: d90ad...3e8

Hvordan er Black Opium sammenlignet med "vanlig" Opium?

Anonymkode: 3dc37...3e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Måndagsbarn skrev:

Viktor & Rofl - Bon Bon - søt og morsom duft, lukter ennå bedre enn flowerbomb synes jeg.

YSL - Black Opium - ser det er flere her som liker denne, feminin og lukter som en ordentlig, eksklusiv parfyme.

Dolce & Gabbana - L`imperatrice - vanskelig å beskrive denne duften, for meg lukter den ganske sterkt grapefrukt (og jeg innser at det ikke høres på langt nær så spennende som jeg synes denne parfymen er) og er en veldig stilsikker parfyme som jeg alltid får kommentarer på. Skiller seg liksom ut på en veldig positiv måte!

Victorias Secret - Noir Tease - fruktig, sensuell og søt, en av de billigere parfymene jeg har som jeg likevel synes er mest for pengene. Her får jeg også mye kommentarer :) 

Hvordan er denne, sammenlignet med "vanlig" Opium?

Anonymkode: 3dc37...3e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2017 den 13.41, thejohan skrev:

Eneste jeg bruker er Laura. Den har jeg brukt i maaaange år, og jeg håper de aldri slutter å produsere den! :)

 

På 21.2.2017 den 11.49, Gumman87 skrev:

Nei desverre, og sist jeg var på taxfree  var den borte.. Nå har jeg ikke sjekket overalt, men de parfymeriene jeg har vært i har sluttet å selge den. Vet ikke hva jeg skal gjøre hvis den forsvinner helt nå. Den er liksom meg. 😢 

Er det en av disse? https://www.douglas.no/douglas/play/search.html?query=Laura&sourceRef=ol_HBg_dt&filterCategoryPathROOT=Parfyme

Akkurat nå har de 20% på alle produkter ved bruk av rabattkode.

Anonymkode: 3dc37...3e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.2.2017 den 9.51, Athene skrev:

Tom Ford white patchouli. 

Replica tea ceremony

Har også flere av Diptyque parfymene. 

Liker dufter som er annerledes, ikke for dominerende, og som ikke lukter tax-free, i mangel av en bedre beskrivelse. 

"Ikke lukter taxfree" er en god beskrivelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Er det en av disse? https://www.douglas.no/douglas/play/search.html?query=Laura&sourceRef=ol_HBg_dt&filterCategoryPathROOT=Parfyme

Akkurat nå har de 20% på alle produkter ved bruk av rabattkode.

Anonymkode: 3dc37...3e5

Nei, det er nok ikke det.. Men takk for at du gidda 😊 Den Laura jeg bruker heter Laura Biagiotti ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gumman87 skrev:

Nei, det er nok ikke det.. Men takk for at du gidda 😊 Den Laura jeg bruker heter Laura Biagiotti ☺

Her :) Trygg side. De har større flasker også, men da kommer du over tollgrensen.

De har den enda på nettbutikken til vita også, men kun 25ml og over dobbelt så dyr som på allbeauty.

Endret av Coraline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...