Gå til innhold

Vet dere om "søkemotorer" for flyreiser a-la Momondo, men som lar deg velge kun avreisestedet og foreslår reisemål derfra?


Lemming

Anbefalte innlegg

Dette er hva jeg vil:

-Skrive inn hvilken flyplass jeg vil reise fra
-Skrive inn dato for avreise og retur
-Gjerne også skrive inn en viss begrensning på pris
-Få alternativer til hvor i verden jeg kan reise på datoen jeg valgte og fra flyplassen "min".

Finnes det? Vet dere om en sånn side?

Hilsen en liten lemming som vet at hun vil på ferie men som ikke vet hvor. En lemming som blir helt tullete av å prøve å tenke ut alle mulige reisemål, for så å søke på én etter én for å se om det lar seg gjør akkurat dit, akkurat når jeg vil reise, for ikke å snakke om å huske alle mulighetene, alle reiseselskapene, alle stedene, alle prisene...... :alice:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, den heter google.no/flights! :nori: Her får du opp kart, og du kan bare begynne å utforske destinasjoner hvor som helst i verden, med fra-priser. For problemet er jo ofte at vi ikke vet helt hva som finnes av flyplasser eller hva de enkelte heter, og derfor ikke har forutsetninger for å kunne søke effektivt. Men med momondo kan du også få opp lett-versjonen av denne, ved å skrive i destinasjonsfeltet 'reise hvor som helst' kommer det opp fra-priser pr land og du kan søke videre fra der. Begge to veldig greie når du vet når du har ferie og leter etter nye steder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke gjøre det på solfaktor.no eller restplass.no også?

Anonymkode: f0dcd...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...