Gå til innhold

Hvis du vant 1,5 milioner i Lotto...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..og du selv hadde 5.9 milioner i lån, ville du da valgt å dele med søsken/venner?

Anonymkode: 11c21...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det hadde jeg ikke gjort om jeg hadde mindre lån heller. 

Anonymkode: 95dfe...6af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ville prøvd å holde det hemmelig. 1.5 mill er ikke så mye, og tror at det ville skapt mer problemer enn det hadde vært verdt, å dele pengene.

Anonymkode: a3782...ed6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde betalt kredittgjelda til søstra min og tatt med meg bestevenninnen min på tur. 

Anonymkode: 10b8c...f57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Hadde ikke sagt noe om det heller. Men når jeg vinner 189 millioner nå på onsdag, da skal jeg dele da 😄 

Anonymkode: 13238...f0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ville heller ikke sagt noe om det.

Anonymkode: a717c...4f7

Eng. Ville holdt det helt hemmelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde brukt alt på nedbetaling av lånet. Hadde heller ikke holdt det hemmelig for familien, hadde jeg hatt 5,9 i lån hadde jeg ikke hatt råd til å ikke bruke pengene på det.

Anonymkode: 6902e...0ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svarene, det hjelper å høre at dere tenker likt meg.

Anonymkode: 11c21...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien vet det, men de har ikke presset så mye. Jeg var nok i en lykkerus eller noe, for jeg fortalte det til familien, og noen få venner . Har en venn som støtt og stadig klager over dårlig råd, og jeg føler at det hele tiden hintes om at jeg skal hjelpe.

Anonymkode: 11c21...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..og du selv hadde 5.9 milioner i lån, ville du da valgt å dele med søsken/venner?

Anonymkode: 11c21...f2f

Hvis jeg hadde hatt 5.9 millioner i gjeld jeg at jeg hadde brukt pengene mine til å betale ned på lånet fremfor å spille dem bort på lotto :)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aegon Targaryen

Nei jeg hadde brukt pengene til og betale ned lånet.

 

Og venner hadde jeg ikke gitt penger til uansett. Og jeg måtte ha vunnet mye mer enn 1.5 millioner før jeg hadde gitt noe til mine søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt så mye i lån, så hadde jeg jo hatt råd til lånet.. så ja jeg hadde delt med familie, og så hadde jeg gitt 100 000 til det lokale krisesenteret og 50 000 til smiso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg vunnet i lotto så hadde jeg ikke skammet meg over å gjøre akkurat som jeg ville med pengene. Betal ned gjeld, kjøp seilbåt, spill bort alt sammen i Vegas. Dine penger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye vanskeligere å bli lottomillionær enn å bli millionær på sparing, aksje eller eiendomsinvesteringer, så om man blir lotto millionær så betyr det jo at man virkelig har fortjent pengene.

Penger er penger og det er ikke noen større grunn til å gi bort lotto-penger enn andre penger. 

Hvis jeg hadde vunnet noen millioner i lotto hadde jeg faktisk vært mer flau over å ha spilt lotto enn over å ikke gi bort pengene til slekt og venner. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde delt litt med familie. Som en sa jeg hadde jo hatt råd til et lån på 5,9 mill om jeg hadde det. MEN jeg hadde brukt mesteparten på lånet så absolutt, kanskje gitt 50 000 - 100 000 til søsken, men nå har jeg bare ti brødre. 😊

Angående venninna di syns jeg ikke du skal tenke over det, det er ikke mye penger idag og hadde ikke delt rundt til alle liksom. Men litt til søsken og lånet. Hadde beholdt 100 000 på bufferkonto. Men minst 1 mill hadde gått på lånet. 

Anonymkode: 2345a...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde delt litt med familie. Som en sa jeg hadde jo hatt råd til et lån på 5,9 mill om jeg hadde det. MEN jeg hadde brukt mesteparten på lånet så absolutt, kanskje gitt 50 000 - 100 000 til søsken, men nå har jeg bare ti brødre. 😊

Angående venninna di syns jeg ikke du skal tenke over det, det er ikke mye penger idag og hadde ikke delt rundt til alle liksom. Men litt til søsken og lånet. Hadde beholdt 100 000 på bufferkonto. Men minst 1 mill hadde gått på lånet. 

Anonymkode: 2345a...3f7

Haha. Har bare TO brødre. 

Anonymkode: 2345a...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...