Gå til innhold

Vendela, hva er hemmeligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker Vendela Kirseblom botox eller,? Hvordan kan hun se så bra ut når hun er 50 år?

Anonymkode: 574d0...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjetter på gode gener og at hun har vært snill mot huden og ikke grillet seg i sola uten solfaktor. 

Moren min er også sånn, 60 år og nesten uten ei rynke. Bestemoren min døde i en alder av 98, hadde glatt og fin hud til det siste. 

Håper jeg er like heldig også. 

Edit;

Kosthold er også viktig, likedan at man dropper å røyke og for mye alkohol. 

Endret av skruf
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gener, måteholden med alkohol, ikke røyk, spiser sunt og ikke minst forsiktig med soling. 

Vendela er best. Også er hun superhyggelig, har møtt henne endel igjennom jobb. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun ser ut som en normal, voksen kvinne.

Pen i utgangspunktet, hjelper naturen litt ved å ordne håret, sminke seg pent og sikkert litt botox. 

 

Anonymkode: fb1a3...d98

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunnhet, lykke, utstråling og litt gener tror jeg.

Anonymkode: 456c3...4d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke ho så noe spesielt ung ut jeg.. helt normal til å være 50 eller hva det nå er hun er

Anonymkode: e0b9d...7f8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mye gener som spiller inn. Hadde hun brukt botox så hadde det vært ganske synlig. Min mor blir 51 i år, har røyket i mange år men har ikke en eneste rynke. Ikke bruker hun noe annet enn fuktighetsgivende dag og nattkrem heller 👍🏻 Satser på jeg også har fått de genene 😅

Anonymkode: a519a...37b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor det du spør om, men apropos gener/livsstil så har jeg et interessant eksempel.

Jeg har to tanter som er identiske tvillinger, de er i 50-åra nå. Hun ene bodde i LA, USA gjennom hele 20-årene på 80-tallet der det var mye fokus på skjønnhet og da særlig det å skåne huden mot sol. Selv om hun var på stranda nesten hver uke året gjennom brukte hun høy solfaktor + solhatt og mye beskyttelse.

Hun andre bodde i Norge på samme tid der det var mest vanlig å grille seg som pokkern på påskefjellet og en og annen sjelden norsk sommerdag i tillegg til sydenturer utover 90-tallet. Hun ser nå minst 20 år eldre ut enn sin tvillingsøster, selv om jeg ser at de har vært ganske like ut ifra eldre bilder osv. 

Anonymkode: 673d8...0ec

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om hun har det, men man ser lett fresh ut med LITT botox og noe filler. Du kan fortsatt se naturlig ut.

Anonymkode: b2f0a...d5c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tror hun er helt naturlig og har gode gener. 

Anonymkode: dd42c...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok forsiktig soling, røyk og alkohol - som er verstingene for huden.

Gode gener.. 

Hun er ei flott dame, men jeg kjenner flere på 50 som har like fin hud :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt på siden: så om man har solt seg masse som ung er skaden allerede skjedd? Hvis man begynner å være forsiktig fra man er 30 og kjører på solkrem og forsiktighet så vil ikke det hjelpe?

Anonymkode: cc9d8...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt på siden: så om man har solt seg masse som ung er skaden allerede skjedd? Hvis man begynner å være forsiktig fra man er 30 og kjører på solkrem og forsiktighet så vil ikke det hjelpe?

Anonymkode: cc9d8...a34

Jeg er 42 år. Da jeg var ung solte jeg meg litt i solen men det var kroppen som tok mest sol. For ca 10 år siden ble jeg meget solbrent på armene og leggene (sovnet i sterk sol) og det var kjipt i noen uker etterpå. Siden når jeg går ut døren, er det MED SPF 50 i ansiktet og SPF 30 på kroppen, men jeg soler meg heller ikke, og holder meg borte fra solen mellom 11-16. UV indexen kan være høy i Oslo (6 tilsier man skal holde seg vekk fra solen). 

Jeg tror for min del at jeg kan skylde på gode gener, bruk av fuktighetskrem, null alkohol/røyk/snus/botox/Restylane og høy spf, for jeg har helt glatt hud. 

Anonymkode: 01372...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/17/2017 den 8.42, AnonymBruker skrev:

Litt utenfor det du spør om, men apropos gener/livsstil så har jeg et interessant eksempel.

Jeg har to tanter som er identiske tvillinger, de er i 50-åra nå. Hun ene bodde i LA, USA gjennom hele 20-årene på 80-tallet der det var mye fokus på skjønnhet og da særlig det å skåne huden mot sol. Selv om hun var på stranda nesten hver uke året gjennom brukte hun høy solfaktor + solhatt og mye beskyttelse.

Hun andre bodde i Norge på samme tid der det var mest vanlig å grille seg som pokkern på påskefjellet og en og annen sjelden norsk sommerdag i tillegg til sydenturer utover 90-tallet. Hun ser nå minst 20 år eldre ut enn sin tvillingsøster, selv om jeg ser at de har vært ganske like ut ifra eldre bilder osv. 

Anonymkode: 673d8...0ec

De som blir sett på som penest i 20 årene er de med solbrun hud, så får vi som skyr solen og bruker høy SPF premien 20 år etter :laugh:

Anonymkode: f5bd8...b07

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt på siden: så om man har solt seg masse som ung er skaden allerede skjedd? Hvis man begynner å være forsiktig fra man er 30 og kjører på solkrem og forsiktighet så vil ikke det hjelpe?

Anonymkode: cc9d8...a34

Det er selvsagt aldri for seint å beskytte huden! Hvis du viser solvett nå, vil du se forbedringer, forebygge på sikt.

Anonymkode: dd42c...6b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 42 år. Da jeg var ung solte jeg meg litt i solen men det var kroppen som tok mest sol. For ca 10 år siden ble jeg meget solbrent på armene og leggene (sovnet i sterk sol) og det var kjipt i noen uker etterpå. Siden når jeg går ut døren, er det MED SPF 50 i ansiktet og SPF 30 på kroppen, men jeg soler meg heller ikke, og holder meg borte fra solen mellom 11-16. UV indexen kan være høy i Oslo (6 tilsier man skal holde seg vekk fra solen). 

Jeg tror for min del at jeg kan skylde på gode gener, bruk av fuktighetskrem, null alkohol/røyk/snus/botox/Restylane og høy spf, for jeg har helt glatt hud. 

Anonymkode: 01372...faa

Ja, noen som har solt seg mye, kan også ha veldig fin hud. Ofte handler det også om gener. Vendela ser jeg har gode gener. Tror hun selv har sagt at hun solte seg endel i ungdommen, var ikke fokus på beskyttelse på samme måte som det er idag.

Anonymkode: dd42c...6b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok botox som resten av hele kjendis-Norge. Det syns ikke om man ikke overdriver bruken. Og kanskje hun har tatt godt vare på den opp igjennom årene, hvem vet.

Anonymkode: 8dbee...c8a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...