Gå til innhold

brudekjole, helt grønn!!!


mjau1234

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi skal gifte oss 4 aug 2018, og da må jeg jo da ha en brudekjole. Vi er begge enige om at vi ønsker oss fine klær begge 2! Har vært på bryllupsmesse og fått masse gode tips og hat forsovit sett en type kjole jeg ønsker. 

Men så er det jo det store spørsmålet. . Hva koster slikt? Noen som har erfaring med å dra til utlandet å kjøpe kjole der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koster alt fra 4000 til 20 000 for de vanligste. Noen koster det dobbelte av dette igjen. Jo mer blonder og detaljer jo dyrere blir det. Ta deg en tur i en brudesalong og se deg litt rundt, spør om priser etc. 

Halv pris er vanlig på finn. Selv kjøpte jeg prøvemodellen i butikken til 40 % avslag. 

Kjøper du varer for over 6000 i utlandet må dette fortolles ved innreise. 

Anonymkode: 68e6f...329

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg/ vi har sett på Lises festdrakter. Finnes i både sølv og gull. Mannen ønsker ikke hele greia så han ender trolig opp med å bruke dress og Lises vest.

Det jeg liker med disse er at vi kan bruke det til 17 mai, komf, dåp osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulike typer kjoler har helt ulike typer summer. Når du ikke skriver noe om ca hvordan din type drømmekjole ser ut, hvilket materiale den er laget av og så videre, så er det umulig for oss å si noe mer konkret på hva sånn ca det vil koste. 

 

Det kan være en idé å se på Finn.no etter en brukt hvis du ønsker å kjøpe en som er rimelig. Det er noen som reiser til utlandet også for å ordne kjole, men da tror jeg kjolen må være ekstravagant om det skal lønne seg mtp flybillett og slikt som også vil koste da.

 

Jeg vil råde deg til å prøve ulike type brudekjoler før du setter deg helt fast på en bestemt type kjole. Noen typer kjoler kan virke helt annerledes, i positiv forstand, når de er på kroppen din fremfor når de kun henger på stativet.

Anonymkode: d7bea...8d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen kan være alt  mulig, spørs helt hvordan brudekjole du vil ha. Steder som polen f.eks kan hende er billige brudekjoler :)

Men er også noen ganger de selger ut fra brudesalonger her i Norge også, som du kan få veldig billige brudekjoler på, som er veldig veldig vakre, som har kostet mye mer tidligere. :) Det er fullt og helt mulig. 

 

 

Anonymkode: ab1e7...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du skulle ha grønn brudekjole, og tenkte ÅH, SÅÅÅ KULT! Men nei 

Anonymkode: 63ab4...30f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg dro til Danmark på salg hos Lilly. Lærte det av hun som var min forlover. Hun var også der å kjøpte kjole. Jeg kjøpte kjole, sko, slør og tiara for 3000kr. Var en helg i Ålborg samtidig å koste oss masse😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...