Gå til innhold

Dame på over 50 år og viser G-string


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet, så er det ikke aldersgrense ved kjøp/ salg av denne trusen. Forstår ikke hvorfor du henger deg opp i alder heller. Om du er 16 eller 50...det passer seg ikke. Stygt også.

Det samme med de som går med bar mage. Ente

Anonymkode: 37482...3d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.2.2017 den 11.46, Loki Laufeyson skrev:

Hadde nok sagt i fra ja, jeg er ikke interessert i å se trusa på andre.

Hva hadde du sagt da, liksom?

Anonymkode: df1c8...36f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du sagt da, liksom?

Anonymkode: df1c8...36f

Jeg hadde sagt på en fin måte at hun viste trusa si. Er jo ikke sikkert at hun var klar over det, og vist hun hadde blitt sur, ja da får hun bare være sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bare jeg som er rar, men jeg blir opphisset av slikt, nesten uansett alder.

Anonymkode: 9765e...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2017 den 10.14, AnonymBruker skrev:

Det er aldri pent å vise stringtrusa UANSETT alder!

Anonymkode: ace72...f4a

En 50 årig kone som bruker string må vere topp.  At hun viser den SÅ tydelig er ikke bra.  Undertøy skal evt bare kunne anes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 12.2.2017 den 20.16, AnonymBruker skrev:

I går kveld var jeg og noen gode venninner på byen. Dette var tidlig på kvelden og vi skulle selvsagt innom et sted for å få oss litt mat. Ved siden av oss var det en to vennepar i 50åra. De var pent kledd, men den ene damen satt der hadde tydeligvis for liten bukse på seg. For når hun satt med rygge til så fikk vi se G-stringen hennes langt over buksekanten...kort sagt det var ikke vakkert å se..

Hva mener dere om at 50-åringer viser g-stringen på den måten? 

Hadde hun vært yngre så hadde vi ikke reagert, men en i 50års aldren viser noe sånt så mener jeg var ikke akkurat vakkert. Mannen hennes han mente nok det at dette var vakkert å se på for han lente seg tilbake i stolen og tydeligvis var fornøyd med utsikten. Noe som ikke vi var, for vi bestemte oss for å finne et annet sted å spise på for det var ikke akkurat appetittvekkende.

Også må jeg spørre helt til slutt: Hadde sagt i fra til venninnen at hun viste G-string dersom du hadde sett hun viste den? 

Anonymkode: 3342f...c5b

Det er vel det samme hvem som gjør det... det er ikke bedre å vise undertøyet sitt offentlig for en 20 åring en det er for en 50 åring. 

At du tar opp alder som det vesentlige i diskusjonen er bare morsomt og usakelig. Gleder meg til du blir eldre, kroppen din sagger og ungdommen syns du går i alt for trange klær men du syns kløften din er flott å vise....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

String er fint, men ikke offentlig når du plukker opp noe fra golvet. Enig med de som synes dette er like feil uansett alder. Selv om en kanskje burde forvente mer av en godt voksen enn en ungdom. Men å fordømme hele mennesket pga dette blir for dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg synes det er rålekkert - alderen har ingenting å si. Det er mange som g-stringen stikker opp av buksa på. Vi lever heldigvis ikke i et muslimsk land.

Anonymkode: 29f72...409

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har rundet 30 er du for gammel til å prøve deg på ungdomsmoter. Om det er lekkert skal jeg ikke uttale meg om. Men det er i hvert fall bare kvalmt og flaut å se ei gammel røy på over 50 iført noe slikt.

Anonymkode: 3692b...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk! Storm i vannglass. Se en annen vei og la verden gå videre inntil virkelige problemer dukker opp😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er harry, men 50-åringer må også få lov til å gå kledd i det de er komfortable i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2017 den 15.02, Gjest Coolaid skrev:

 

At du tar opp alder som det vesentlige i diskusjonen er bare morsomt og usakelig. Gleder meg til du blir eldre, kroppen din sagger og ungdommen syns du går i alt for trange klær men du syns kløften din er flott å vise....

Herlig :) 

Alle blir vi gamle en dag.

Jeg syns det er flott at hun kler seg som hun ønsker.

Kommer til å gjøre det selv også når jeg kommer opp i den alderen.

Du skal ikke se bort ifra at hun har det bra med seg selv og ingenting er bedre enn det .

Du skrev også at hennes kjære likte utsikten :klappe:

Neste gang du ser noe du ikke liker så får du bare se bort.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
9 minutter siden, Englejenta skrev:

Neste gang du ser noe du ikke liker så får du bare se bort.

Jeg hadde en rørlegger på besøk på kjøkkenet her om dagen og fikk se litt av en blå blondestring... :overrasket:

Jeg føk inn på stuen og ble der til han var ferdig. Akk, øynene mine!  >_< 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Englejenta skrev:

Herlig :) 

Alle blir vi gamle en dag.

Jeg syns det er flott at hun kler seg som hun ønsker.

Kommer til å gjøre det selv også når jeg kommer opp i den alderen.

Du skal ikke se bort ifra at hun har det bra med seg selv og ingenting er bedre enn det .

Du skrev også at hennes kjære likte utsikten :klappe:

Neste gang du ser noe du ikke liker så får du bare se bort.

 

 

Det er så sant som du skriver. Det kan dessuten være mange flotte damer på 50 år. Jeg hadde gjerne likt og sett denne flotte dama med stringen opp av buksa jeg. Synes det er sexy!:kyss2:

Anonymkode: 29f72...409

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Peanut skrev:

Jeg hadde en rørlegger på besøk på kjøkkenet her om dagen og fikk se litt av en blå blondestring... :overrasket:

Jeg føk inn på stuen og ble der til han var ferdig. Akk, øynene mine!  >_< 

En string på en mann? Hadde han string?? :alice:

Anonymkode: 29f72...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En string på en mann? Hadde han string?? :alice:

Anonymkode: 29f72...409

Yip >_<  Blå blondestring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Peanut skrev:

Yip >_<  Blå blondestring. 

Yeey :link:hehe :Nikke:

Anonymkode: 29f72...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synlig stringtruse er jo kjempesexy uansett alder og fasong (men ikke kjønn...)

Anonymkode: 9765e...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er OK at kvinner viser frem stringen sin, mens det er strengt forbudt for menn å vise frem stringen? 

Anonymkode: 47534...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en øvre aldersgrense for å bruke string? :klo: Og hvor går grensa? Jeg er snart 48, er jeg for gammel? Når er siste frist for å kaste stringtrusene?

Anonymkode: 1a777...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...