Gå til innhold

Dame på over 50 år og viser G-string


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går kveld var jeg og noen gode venninner på byen. Dette var tidlig på kvelden og vi skulle selvsagt innom et sted for å få oss litt mat. Ved siden av oss var det en to vennepar i 50åra. De var pent kledd, men den ene damen satt der hadde tydeligvis for liten bukse på seg. For når hun satt med rygge til så fikk vi se G-stringen hennes langt over buksekanten...kort sagt det var ikke vakkert å se..

Hva mener dere om at 50-åringer viser g-stringen på den måten? 

Hadde hun vært yngre så hadde vi ikke reagert, men en i 50års aldren viser noe sånt så mener jeg var ikke akkurat vakkert. Mannen hennes han mente nok det at dette var vakkert å se på for han lente seg tilbake i stolen og tydeligvis var fornøyd med utsikten. Noe som ikke vi var, for vi bestemte oss for å finne et annet sted å spise på for det var ikke akkurat appetittvekkende.

Også må jeg spørre helt til slutt: Hadde sagt i fra til venninnen at hun viste G-string dersom du hadde sett hun viste den? 

Anonymkode: 3342f...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Folk må nesten få ha på seg det undertøyet de selv vil, uansett hva andre måtte mene om det. Se en annen vei neste gang😀

Anonymkode: 7cb8e...6ab

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg hadde sagt fra til venninnen - jeg hadde også sagt fra til damen, beklager men jeg ser trusa di og jeg liker det ikke... :P

Anonymkode: 63b72...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Hadde nok sagt i fra ja, jeg er ikke interessert i å se trusa på andre.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

I går kveld var jeg og noen gode venninner på byen. Dette var tidlig på kvelden og vi skulle selvsagt innom et sted for å få oss litt mat. Ved siden av oss var det en to vennepar i 50åra. De var pent kledd, men den ene damen satt der hadde tydeligvis for liten bukse på seg. For når hun satt med rygge til så fikk vi se G-stringen hennes langt over buksekanten...kort sagt det var ikke vakkert å se..

Hva mener dere om at 50-åringer viser g-stringen på den måten? 

Hadde hun vært yngre så hadde vi ikke reagert, men en i 50års aldren viser noe sånt så mener jeg var ikke akkurat vakkert. Mannen hennes han mente nok det at dette var vakkert å se på for han lente seg tilbake i stolen og tydeligvis var fornøyd med utsikten. Noe som ikke vi var, for vi bestemte oss for å finne et annet sted å spise på for det var ikke akkurat appetittvekkende.

Også må jeg spørre helt til slutt: Hadde sagt i fra til venninnen at hun viste G-string dersom du hadde sett hun viste den? 

Anonymkode: 3342f...c5b

Om kvinnene eller mennene for den sags skyld, er 85 eller 15 og går rundt og viser både rumpa og undertøyet så er det like lite fint. At folk ikke kan kle på seg, vitner om manglende selvinnsikt og mangel på speil i påkledningsrommet, alternativt behov for briller. 

Unge jenter i gjennomsiktige overdeler eller med shorts så er så korte at alt liggermåpent i dagen er ikke det minste bedre eller penere enn det beskrevne i hi. 

Anonymkode: 86c2e...365

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke brydd meg, det er ganske lett å se en annen vei om det hadde plaga meg. Jeg synes forøvrig det er flott når folk som er eldre enn meg ikke forkaster seksualiteten sin eller slutter å kle seg på en måte som får de til å føle seg vel bare fordi de har hatt noen runde bursdager, og hadde jeg sett at mannen satt pris på det hadde jeg vel tenkt at jeg håper min mann også synes jeg er heit når jeg er femti.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke damer i 50-årene også i kjoler evt bukse? Mener du at de skal gå med bestemorstruse under slik at kanten synes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe annerledes enn om en 25-åring gjør det samme. Høres litt ut som om du lider under litt den samme greia som de som blir sjokkkerte over at foreldrene deres har sex 😉

Anonymkode: fc6bc...05e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Ts, jeg har et tips: Neste gang dere er ute, så sørg for å hygge dere sammen med hverandre i stedet for å sitte og vurdere andre mennesker rundt dere.

Ev. spis hjemme hvis dere er avhenging av at folk på nabobordene er "appetittvekkende". Vet aldri hva du møter på ute, vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at, så lenge du er voksen, så er g-string noe du kan velge å gå med, eller ikke. Personlig synes jeg det er sjukt ekkelt, så er imot det - men jeg synes det er like ekkelt om en 20-åring går med det som hvis en 58-åring går med det. Voksne folk er voksne folk, tråd i stumpen er tråd i stumpen. Ekkelt er det uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2017 den 20.16, AnonymBruker skrev:

I går kveld var jeg og noen gode venninner på byen. Dette var tidlig på kvelden og vi skulle selvsagt innom et sted for å få oss litt mat. Ved siden av oss var det en to vennepar i 50åra. De var pent kledd, men den ene damen satt der hadde tydeligvis for liten bukse på seg. For når hun satt med rygge til så fikk vi se G-stringen hennes langt over buksekanten...kort sagt det var ikke vakkert å se..

Hva mener dere om at 50-åringer viser g-stringen på den måten? 

Hadde hun vært yngre så hadde vi ikke reagert, men en i 50års aldren viser noe sånt så mener jeg var ikke akkurat vakkert. Mannen hennes han mente nok det at dette var vakkert å se på for han lente seg tilbake i stolen og tydeligvis var fornøyd med utsikten. Noe som ikke vi var, for vi bestemte oss for å finne et annet sted å spise på for det var ikke akkurat appetittvekkende.

Også må jeg spørre helt til slutt: Hadde sagt i fra til venninnen at hun viste G-string dersom du hadde sett hun viste den? 

Anonymkode: 3342f...c5b

Det er aldri pent å vise stringtrusa UANSETT alder!

Anonymkode: ace72...f4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva har alder med dette å gjøre? Ingen og absolutt INGEN skal gå rundt og vise undertøyet sitt. Uansett alder

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La folk leve. Folk må få bestemme hvilket undertøy de vil bruke selv. Planen var nok ikke å vise hva hun hadde under klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elliespelli skrev:

La folk leve. Folk må få bestemme hvilket undertøy de vil bruke selv. Planen var nok ikke å vise hva hun hadde under klærne.

Man sitter da ikke og viser rumpen/trusen i en restaurant/kafè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...