Gå til innhold

Er du på Fetlife.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp!

(Denne posten er sånn halveis meningsløs om ingen sier nicket sitt der inne, men jeg har ikke tenkt å starte..:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, NorahLudoAllis skrev:

Jeg har vært innom for å se om jeg kjenner noen :nigo: 

Neida, men jeg har vært innom fordi ei venninne ville jeg skulle se profilen til henne og mannen. Og da så jeg noen jeg kjente igjen her på KG fra bildetråder, og det viste seg å være en profil jævelen av en eks hadde lagd som "hevnbruker" hvor han la ut masse private og veldig utbroderende bilder - inkludert ansiktet hennes.

Det jeg leste der inne var ikke helt i min gate, egentlig. Sånn ifht om jeg skulle funnet meg ei dame å leke med lissom.

jeg håper du rapporterte brukeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis
3 timer siden, kattepusen skrev:

jeg håper du rapporterte brukeren. 

Nei, jeg fant ut av det fordi jeg meldte brukeren her på KG istedet - bare for å si at jeg kjente henne igjen in case hun ville være anonym og ikke hadde tenkt på at hun hadde ansiktsbilder både på fetlife og her.

Hun var ikke klar over det, og kontaktet eksen som ble truet med anmeldelse :nigo: Og han slettet brukeren. Jævla kødd av en satan. Jeg hadde anmeldt uansett, men det er nå meg. 

Men dama lærte vel der at det ikke er lurt å la seg avbilde i alle slags posisjoner, med og uten blåmerker - i fullfigur med ansikt og alt. Selv ikke av en kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, har profil der. Ser at ingen andre har oppgitt sitt nick der, men noen bruker kanskje det samme der som her? Mitt er iallefall det samme der som her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er Fetlife.com?

Anonymkode: 859da...8ee

en nettsiden for kink og fetish 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...