Gå til innhold

Proteinpudding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd den? Jeg har kjøpt fra Kiwi, den med sjokolade. Nydelig og mettende, en pakke på 200 gram inneholder hele 20 g proteiner. Den inneholder søtstoffer, men jeg merker ikke noe bismak, verken av det ene eller det andre. Smaker mer som en slags sjokolademousse. Husker ikke merket, men jeg kjøpte en på Kiwi til ca. 28 kr. Noen som husker merket og vet om de har andre smaker?

Sjokolade var i alle fall nydelig :) 

Anonymkode: ad89f...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Propud ja!
Har smakt både caramell, sjokolade, vanilje, blueberry muffin og creamy hazelnut. Liker sjokolade og vanilje best. Resterende har endel bismak synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte en pakke med alle smakene på nettet, tror det var på tights.no. Likte alle veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt disse i Norge? Finner de ingen steder :sulosi:

Anonymkode: 2e92f...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får man kjøpt disse i Norge? Finner de ingen steder :sulosi:

Anonymkode: 2e92f...9f7

Jeg kjøper de på Kiwi, men har vært en del utsolgt i det siste. 

Endret av drue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2017 den 21.14, AnonymBruker skrev:

er det kun Kiwi som selger disse?

Anonymkode: ad89f...30a

Jeg kjøper på meny

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2017 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Gode, men synes de var voldsomt dyre.

Anonymkode: 7619a...e95

Man kan lage det selv mye billigere. Melk, vanilje, kesam (eventuelt vaniljekesam i stedet for vanilje og kesam), proteinpulver, kakao og gelativplater. Søtning i tillegg hvis ikke proteinpulver, kesam og melk gjør det søtt nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de er gode, men dyre. Får nesten like mye protein i en skyr, og de koster drøyt halvparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de var så gode. Men likte sjokoladen best. Deretter vanilje, og så karamell. Karamellen klarte jeg bare en skje av før jeg måtte kaste den :P

Anonymkode: 24554...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare smakt sjokoladen og den med banan. Kjøpte et brett i Sverige med sjokoladen.😋😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smaker ikke så verst, men litt kunstig sjokoladesmak, minner litt om Nutrilett og lignende barer. Kommer neppe til å kjøpe igjen da, kan fint få en middag til den prisen.

Anonymkode: 92b98...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare fått tak i vanilje, sjokolade og karamell i butikk enda (bunnpris, joker og prix fører de her forresten), og jeg synes sjokoladen er knallgod! De andre to ble jeg bare kvalm av. Men ser de har flere smaker som i alle fall er mulig å bestille på nettet, så skal prøve meg litt mer frem :)
Her koster det rundt 35 kroner for ett beger, men siden jeg ofte bruker den for å stille søtsuget blir det ikke så veldig mye dyrere enn det sjokolade er. Dessuten synes jeg den metter godt, så da spiser jeg gjerne mindre til neste måltid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker karamell! I min butikk har de karamell, sjokolade og vanilje. Har tenkt at jeg må prøve vanilje, men så får jegalltid lyst på karamell!

Er de bra? Sånn sammenlignet med en Skyr som jeg pleier å spise?

Anonymkode: 9da52...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd den nye med jordbær? Jeg synes den smakte jordbærmilkshake😋

Men savner den de hadde i julen, med lussekatter(?) Mmm.. Den, med mørk, revet sjokolade på toppen= halleluja! (Jeg spiser propud som dessert, ja😁)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...