Gå til innhold

10 år siden Anna Nicole Smith døde.


smalls

Anbefalte innlegg

Tiden flyr og i går var det 10 år siden Anna Nicole døde. Jeg likte henne veldig godt jeg. Hun var morsom og jeg elsket showet hennes. Jeg så dokumentaren hennes på YouTube istad. Ble så glad Larry var faren til datteren og han virker som en kjempe god far. Hun er 10 år. Husker dere han creepen Howard K Stern?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, smalls skrev:

Tiden flyr og i går var det 10 år siden Anna Nicole døde. Jeg likte henne veldig godt jeg. Hun var morsom og jeg elsket showet hennes. Jeg så dokumentaren hennes på YouTube istad. Ble så glad Larry var faren til datteren og han virker som en kjempe god far. Hun er 10 år. Husker dere han creepen Howard K Stern?

Hele livet hennes var en tragedie 😢 Jeg bodde i USA når realityserien hennes gikk på TV. Hun var tydelig rusa. 

Hun var veldig vakker på sitt beste, synd hun opplevde så mye trist i livet sitt 😢 Han Stern var et skikkelig creep. Må legge til denne videoen der han latterliggjør henne. Han ga henne jo også stoff. Det er Stern som filmer og prater.

 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyr ja. Døde ikke sønnen bare noen uker før hun døde? Synes jeg husker Anna og Stern dro til Bahamas? for å gifte seg og sønnen døde der. Stern var en creep. Veldig tvilsom type. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, stakkars menneske. 

Husker at jeg såvidt så noe av realityserien hennes og klarte ikke se mer, fordi jeg helst ville gråte over dette stakkars mennesket som ikke lot til å vite sitt eget beste og ble så utnyttet til de grader for at folk skulle tjene penger. Synes det var skammelig og hjerteløst å lage underholdning om en såpass tung rusmisbruker som nok sikkert hadde opplevd litt av hvert og som antagelig hadde en rekke issues, som burde vært behandlet og å la henne henge seg selv ut på den måten.  Det hjalp ikke akkurat hennes sak. 

De kunne heller ha lagd en dokumentar om hvordan deler av underholdningsbransjen utnytter rusmisbrukere og psykisk syke som knapt kan ta vare på seg selv og om hvordan barnevernet svikter kjendisbarn. 

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hummingbird2 skrev:

Hele livet hennes var en tragedie 😢 Jeg bodde i USA når realityserien hennes gikk på TV. Hun var tydelig rusa. 

Hun var veldig vakker på sitt beste, synd hun opplevde så mye trist i livet sitt 😢 Han Stern var et skikkelig creep. Må legge til denne videoen der han latterliggjør henne. Han ga henne jo også stoff. Det er Stern som filmer og prater.

 

Det klippet var bare trist å se. Tydelig han Howard utnyttet henne. Synd hun stolte på han og så på han som en god venn. Bra han ikke var faren til Dannielynn. Grøss. Husker jeg så henne på Howard Stern (ikke han her, men han radio duden) alle maste om hun måtte veie seg og ga henne pes for hvor mye hun veide. Stakkars. :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rose11 skrev:

Tiden flyr ja. Døde ikke sønnen bare noen uker før hun døde? Synes jeg husker Anna og Stern dro til Bahamas? for å gifte seg og sønnen døde der. Stern var en creep. Veldig tvilsom type. 

Nei, han døde i september 2006

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjelldronning

Hun døde 8 februar 2007. Trist! Likte henne godt jeg også. Trist at sønnen døde ikke så lenge etter henne. Håpe hun har det bedre der hun er nå ❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fromage

Husker den avdøde sønnen som veldig søt. Googlet Både Anna Nicole og sønnen, og det kom opp bilder av likene deres :( føler meg småkvalm nå, drøyt at sånne bilder kommer opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rose11 skrev:

Tiden flyr ja. Døde ikke sønnen bare noen uker før hun døde? Synes jeg husker Anna og Stern dro til Bahamas? for å gifte seg og sønnen døde der. Stern var en creep. Veldig tvilsom type. 

Nei, sønnen døde nesten et halvt år før. Han døde dog bare noen dager søsteren hans var født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fireflies skrev:

Nei, sønnen døde nesten et halvt år før. Han døde dog bare noen dager søsteren hans var født.

Ok. Det var sånn det var. Trist uansett :( Må være helt forferdelig når barnet ditt dør. En skikkelig tragedie. Synd at så mange kjendiser dør tidlig og har folk rundt seg som bare vil tjene penger av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tidvis fælt å se på showet hennes. Hun og vennene hennes gikk rundt ravende ruset, og midt i det hele gikk den lille gutten hennes. 

Litt av en hverdag.

Han hadde vel oddsene mot seg fra starten av, stakkars.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Stakkars, stakkars jente. Og grusomt gjort av han som liksom skulle være vennen og støtten hennes, male henne som klovn og filme. For en grusom fyr. Tanken har slått meg at måten han behandla henne på, kanskje var dråpen som fikk begeret til å renne over, etter at sønnen døde...

 

Edit: Fant derimot denne videoen som viser noe annet, likevel kan man spekulere i intensjonene.

 

 

Endret av MadameDeRosa
Video
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Stakkars, stakkars jente. Og grusomt gjort av han som liksom skulle være vennen og støtten hennes, male henne som klovn og filme. For en grusom fyr. Tanken har slått meg at måten han behandla henne på, kanskje var dråpen som fikk begeret til å renne over, etter at sønnen døde...

Det var en jente på 9 år som malte klovne sminken på Anna. Ligger et klipp på YouTube (fra nå nylig) der hun sier hun skjønte det var noe galt og hun måtte vise Anna at babyen bare var en dukke og ikke en ekte som Anna trodde. Mens creepen Howard filmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Ja, så det. Uansett, for mye eksponering av et sårbart menneske som skulle ha blitt tatt bedre vare på av de rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så rusa i den klovnevideoen😱 Med baby i magen, at det gjør fysisk vondt å se på. Det barnet må ha fått skader stakkars 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Hun er så rusa i den klovnevideoen😱 Med baby i magen, at det gjør fysisk vondt å se på. Det barnet må ha fått skader stakkars 😢 

Anna trodde hun hadde født og ikke var gravid lenger. Ufattelig trist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor han Howard ikke ble arrestert. Helt utrolig at han filmet henne i den tilstanden hun var i. Det var helt klart noe sketchy over han.  Husker hun sa i et intervju hun egentlig ikke hadde venner og Howard og assistenten var de eneste vennene hun hadde. Synd hun rotet seg bort i han. Var ikke han egentlig advokaten hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Se alle stoffene hun hadde i kroppen når hun døde 😱

Legen som har skrevet ut alle disse medisinene burde blitt straffet! Noen som vet om han ble det?

http://www.thesmokinggun.com/file/anna-nicole-smith-autopsy-released

Hun hadde nok litt av hvert i systemet da hun døde. Rart ingen gjorde noe. Ingen som prøvde å få henne inn på avrusning eller noen ting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...