Gå til innhold

"Bedre i senga"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest 007_008_007
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si du er på byen og og møter en kompis som du vet du er jevngod med i senga når det kommer til utholdenhet, hoftebevegelser, lite egoistisk osv. Men han har en større penis enn deg (den eneste forskjellen) og du er gjennomsnittlig. Og han sier som følger "jeg er bedre enn deg i senga". Hva ville din respons vært da? Hva ville du sagt som motargument til dette? 

Anonymkode: edd25...c16

PS: Spør heller i Mannegruppen Ottar, gruppen for ekte menn som kan sine saker. Hø hø hø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si du er på byen og og møter en kompis som du vet du er jevngod med i senga når det kommer til utholdenhet, hoftebevegelser, lite egoistisk osv. Men han har en større penis enn deg (den eneste forskjellen) og du er gjennomsnittlig. Og han sier som følger "jeg er bedre enn deg i senga". Hva ville din respons vært da? Hva ville du sagt som motargument til dette? 

Anonymkode: edd25...c16

Har ingen kompis som ville sagt det, så for meg er det vanskelig å se det for meg. Kan prøve, men tror jeg hadde sett dumt på han eller sagt "å ja"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større er ikke alltid bedre, så han er kanskje bedre for noen, mens du er bedre for andre.. samme hvor like dere er i senga :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, kattepusen skrev:

Større er ikke alltid bedre, så han er kanskje bedre for noen, mens du er bedre for andre.. samme hvor like dere er i senga :P

høhø ønsketenkning. Lykke til TS. 

Anonymkode: e1914...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

høhø ønsketenkning. Lykke til TS. 

Anonymkode: e1914...44c

Nei. Ei som er lita nedentil, vil ikke ha en stor penis, da den vil gjøre alt for vondt, og vil mest sannsynlig ende i at hun revner under sex.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, kattepusen skrev:

Nei. Ei som er lita nedentil, vil ikke ha en stor penis, da den vil gjøre alt for vondt, og vil mest sannsynlig ende i at hun revner under sex.. 

Er distribusjonen av liten vagina/liten penis til stor vagina/stor penis lik? Hadde det faktisk vært det hadde man kanskje hørt mer om at stor er vondt? 

Anonymkode: e1914...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er distribusjonen av liten vagina/liten penis til stor vagina/stor penis lik? Hadde det faktisk vært det hadde man kanskje hørt mer om at stor er vondt? 

Anonymkode: e1914...44c

Det har jeg ingen oversikt over, så det kan jeg ikke svare på.. men jeg har hørt om ganske mange som får vond av stor. Så de finnes. mange av dem 

Problemet er bare at når folk her inne prøver å fortelle mannfolka her inne om det, så blir vi kaldt løgnere.. og da skjønner jeg at de ikke orker snakke høyt om det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si du er på byen og og møter en kompis som du vet du er jevngod med i senga når det kommer til utholdenhet, hoftebevegelser, lite egoistisk osv. Men han har en større penis enn deg (den eneste forskjellen) og du er gjennomsnittlig. Og han sier som følger "jeg er bedre enn deg i senga". Hva ville din respons vært da? Hva ville du sagt som motargument til dette? 

Anonymkode: edd25...c16

"Bedre i senga" finnes ikke. Ulike kvinner liker ulike ting og tenner på ulike menn. Kompisen din fungere sikkert optimalt for mange og mindre bra for like mange. Det samme gjør du. Det handler ikke bare om teknikk og penis størrelse. Dette burde dere vite ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si du er på byen og og møter en kompis som du vet du er jevngod med i senga når det kommer til utholdenhet, hoftebevegelser, lite egoistisk osv. Men han har en større penis enn deg (den eneste forskjellen) og du er gjennomsnittlig. Og han sier som følger "jeg er bedre enn deg i senga". Hva ville din respons vært da? Hva ville du sagt som motargument til dette? 

Anonymkode: edd25...c16

Ehhh.... Hvordan vet du dette? Fordi dere har hatt sex med samme jente og hun sier det? Det er jo kjemien mellom to personer som avgjør om det er bra eller ikke!? Størrelsen er overhodet ikke avgjørende, det er bruken av det utstyret man har det kommer an på!

Syns uansett dette var veldig merkelig kommentar fra en kompis. Er han usikker på seg selv kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...