Gå til innhold

Rimjobs


AnonymBruker

inkluderer anus i oralsexen?  

65 stemmer

  1. 1. Rimming?

    • Begge veier.
      26
    • Kvinne på mann.
      8
    • Mann på kvinne.
      12
    • Nei takk.
      19


Anbefalte innlegg

Er det noen her som liker en god rimjob? (oralsex med anus)

Anonymkode: 97131...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rimjob er tegn på desperat søken etter spenning i sexlivet ved å gjøre den siste mest sjokkerende handlingen. Putte tungen der bæsjen kommer ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Rimjob er tegn på desperat søken etter spenning i sexlivet ved å gjøre den siste mest sjokkerende handlingen. Putte tungen der bæsjen kommer ut

Rimming er kanskje ikke for alle, men spesielt desperat eller sjokkerende er det ikke. 

Som jeg skrev: Det forutsetter selvfølgelig (meget) god vask og renhold for at det skal være aktuellt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Rimjob er tegn på desperat søken etter spenning i sexlivet ved å gjøre den siste mest sjokkerende handlingen. Putte tungen der bæsjen kommer ut

Betyr at du drikker urin / piss? siden du slikker fitte (Går utifra at du gjør)

Nei, det er KUN desperat i DITT sexliv. 

jeg synes ikke det. Hos oss er det blitt en "normal" i vanlig sex liv i forspill. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, cmd skrev:

Betyr at du drikker urin / piss? siden du slikker fitte (Går utifra at du gjør)

Nei, det er KUN desperat i DITT sexliv. 

jeg synes ikke det. Hos oss er det blitt en "normal" i vanlig sex liv i forspill. 

Jeg slikker der urin kommer ut ja. Og får fort noe i meg om jenta squirter

Men urin er så ufarlig at man inntil nylig trodde det var sterilt. Det er den ikke, men bakteriefloraen er sjeldent farlig. I de fleste tilfeller vil det ikke føre til problemer overhode å drikke urin. Bæsj derimot, ikke litt ufarlig engang.  Bæsj er mye mye skitnere og fullt med mer skadelige bakerier. Hvis du har hatt analsex burde du vite ting som at analtsex så vaginal sex på ingen måte burde gjøres. Skift kondom, eller vask penis. Vagina til anal er tryggere (dog det er best å skifte da og for sikkerhets skyld)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Men urin er så ufarlig at man inntil nylig trodde det var sterilt. Det er den ikke, men bakteriefloraen er sjeldent farlig. I de fleste tilfeller vil det ikke føre til problemer overhode å drikke urin. Bæsj derimot, ikke litt ufarlig engang.

om man slikker der bak, betyr ikke at man spiser bæsj. Men alt er avhengig av om hvordan du innerst inne føler når du skal ha sex. Føler du deg dårlig, er det stygg ja. Det fins mange som ikke engang liker å slikke fitta / suge kuk.

Det som er sak, holder man rent før man har sex, dvs. dusje og såpe godt over underliv etc, og rett til sex, er det veldig bra.

Men jeg er enig i det du skriver at man skal være forsiktig med fra anal til vagina. Men tråden er ikke snakk om sex.(knulling).. kun oral sex :)

Nei, vi knuller ikke i anal ... kun riming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, cmd skrev:

om man slikker der bak, betyr ikke at man spiser bæsj. Men alt er avhengig av om hvordan du innerst inne føler når du skal ha sex. Føler du deg dårlig, er det stygg ja. Det fins mange som ikke engang liker å slikke fitta / suge kuk.

Det som er sak, holder man rent før man har sex, dvs. dusje og såpe godt over underliv etc, og rett til sex, er det veldig bra.

Men jeg er enig i det du skriver at man skal være forsiktig med fra anal til vagina. Men tråden er ikke snakk om sex.(knulling).. kun oral sex :)

Nei, vi knuller ikke i anal ... kun riming :)

Du slikker områder hvor det har passert bæsj. Hvis en tannkost hadde fått bæsj på seg, hadde du da brukt den igjen etter litt vann og såpe?

Såpe dreper heller ikke bakterier. Det bare løser opp oljen bakteriene kan ha vært bundet til slik at de er lettere å få av(gni i 20 sekunder).  Du kan alltids bruke en spesiell antibakteriell såpe, men antibiotikaen virker bare på visse bakterier, og kan i tillegg føre til problem om brukt over tid. Virus er også vanskeligere å få av, såpe er ineffektiv mot dem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Du slikker områder hvor det har passert bæsj. Hvis en tannkost hadde fått bæsj på seg, hadde du da brukt den igjen etter litt vann og såpe?

Såpe dreper heller ikke bakterier. Det bare løser opp oljen bakteriene kan ha vært bundet til slik at de er lettere å få av(gni i 20 sekunder).  Du kan alltids bruke en spesiell antibakteriell såpe, men antibiotikaen virker bare på visse bakterier, og kan i tillegg føre til problem om brukt over tid. Virus er også vanskeligere å få av, såpe er ineffektiv mot dem

Det var da voldsomt til bakteriehysteri... 

Jeg har slikket en god del partnere der bak, men har aldri hatt noen form for problemer i etterkant.

En vanlig god vask holder lenge.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Du slikker områder hvor det har passert bæsj. Hvis en tannkost hadde fått bæsj på seg, hadde du da brukt den igjen etter litt vann og såpe?

Såpe dreper heller ikke bakterier. Det bare løser opp oljen bakteriene kan ha vært bundet til slik at de er lettere å få av(gni i 20 sekunder).  Du kan alltids bruke en spesiell antibakteriell såpe, men antibiotikaen virker bare på visse bakterier, og kan i tillegg føre til problem om brukt over tid. Virus er også vanskeligere å få av, såpe er ineffektiv mot dem

Du kommer til å dø ung skjønner jeg... snakk om krisemaksimering og hysteri.

 

 

Anonymkode: 35cae...3b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å dø ung skjønner jeg... snakk om krisemaksimering og hysteri.

 

 

Anonymkode: 35cae...3b0

Jeg bare sa hvorfor såpe ikke gjør det rent, og hvorfor slikke mus er bedre enn rumpe. Det skal mye til å få noen alvorlige problemer av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimming gjør ikke noe for meg, verken som mottaker eller giver. Ellers takk!

Anonymkode: 2f2f3...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Du slikker områder hvor det har passert bæsj. Hvis en tannkost hadde fått bæsj på seg, hadde du da brukt den igjen etter litt vann og såpe?

Såpe dreper heller ikke bakterier. Det bare løser opp oljen bakteriene kan ha vært bundet til slik at de er lettere å få av(gni i 20 sekunder).  Du kan alltids bruke en spesiell antibakteriell såpe, men antibiotikaen virker bare på visse bakterier, og kan i tillegg føre til problem om brukt over tid. Virus er også vanskeligere å få av, såpe er ineffektiv mot dem

Du skulle bare visst hvor mye tarmbakterier d er rundt deg til en vær tid:D

Anonymkode: 97131...5f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle bare visst hvor mye tarmbakterier d er rundt deg til en vær tid:D

Anonymkode: 97131...5f6

Jeg vet. Rekkverk på trapper for eksempel. Full av sæd, blod, og bæsj. Så jeg fant tidlig ut av at jeg ikke skulle slikke rekkverk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimming er digg. Men bare å gi. Vil ikke at en mann skal gjøre det på meg. :sjenert: 

Anonymkode: 6653b...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker og gi dama rimjob, blir supertent av d.

Anonymkode: 97131...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som liker en god rimjob? (oralsex med anus)

Anonymkode: 97131...5f6

Nei, fy f....!

Anonymkode: 48620...e4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd det en gang, det var overraskende deilig. Å gjøre det på han derimot klarer jeg ikke. 

Anonymkode: 006df...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tent av å både få og gi, kanskje aller mest å gi. Hadde aldri trodd det var noe for meg, men det er visst mye jeg ikke trodde jeg likte før jeg møtte samboeren (den er gjensidig). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...