Gå til innhold

Vil ikke bruke penger på utdrikningslaget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Thyra skrev:

Du har kanskje rett. Jeg ville uansett ikke betalt flere tusen for utdrikningslag til noen jeg ikke var nær nok til at det var naturlig å bli bedt i bryllup til. Og jeg synes det er merkelig hvis folk forventer det. Det er ikke alle som kan hoste opp flere tusen når som helst,  og dersom de kan det,  står ikke et utdrikningslag til en perifer bekjent nødvendigvis øverst på prioriteringslisten... 

Like presis den der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2/7/2017 den 20.47, Amawhatsnot skrev:

Sånn er du, fint for deg! Jeg orker ikke tenke på at min økonomiske situasjon skal dissekreres på et utdrikningslag (som den sannsynligvis vil bli, om jeg er den eneste som ikke tar meg råd). Jeg gidder ikke si noe om min økonomiske situasjon til en "bekjent". Jeg velger en hvit løgn, særlig fordi jeg ikke har særlig lyst til å gå i det utdrikkingslaget i utgangspunktet (slik jeg tolker TS). Helt greit at du mener noe annet, jeg beskrev bare hva jeg ville gjort. 

Hvorfor føler du at du MÅ opplyse noen ting?  Vil du være med GREIT.  Blir med og ikke klag da.  Men om du ikke kan pga økonomi trenger du ikke å si noe mer en "takk for invitasjonen men det passer dessverre ikke" .  De trenger ikke noe andre info.  Dere jenter altså - må slutte å bruke så mye energi på å ikke dumme dere ut! 

Anonymkode: 76bcf...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første syns jeg sånne ting er helt harry.

Det passer ikke til 2017. Det var før i tiden det passet. Da tok man farvel til mye ved giftermål. 

Har hørt/sett/lest om diverse sånne stunt....helt harry.

Ikke lenge siden jeg ble invitert. Kjente ingen,knapt nok bruden. Stå på et kjøpesenter å dimme seg ut. Vet du hva...glem det

Anonymkode: 5beba...acf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som mener det er frekt å invitere til utdrikningslag men ikke til bryllupet. Da mannen min og jeg giftet oss hadde vi et veldig lite bryllup, med bare den nærmeste familien. Men heldigvis ville venninnene mine bli med i utdrikningslaget arrangert av mine søstre. Vi ble samlet på en hytte og koste oss med medbrakt mat og drikke, og underholdningen var det jeg som måtte stå for, med diverse oppgaver. I ettertid fikk jeg bare koselige hilsner angående bryllupet, og gaver fikk jeg også, selv om de ikke sto på gjestelisten.  Er det bare jeg som har opplevd dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...