Gå til innhold

Hvordan kan noen fornekte holocaust?


Chiyo

Anbefalte innlegg

2 timer siden, pessimistisk skrev:

Man kan da ikke bare se på jødene som et folkeslag der ALLE er skyldige for noe NOEN har gjort. Blir nesten som å si at nordmenn fortjener å bli utslettet av en atombombe fordi ABB drepte så mange. 

Har du noen dokumentarer om temaet å anbefale? :) 

Her er en av de bedre dokumentarene om utryddelsen.

http://www.imdb.com/title/tt0446610/

Anonymkode: d165c...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er en av de bedre dokumentarene om utryddelsen.

http://www.imdb.com/title/tt0446610/

Anonymkode: d165c...1b8

Takk, tror faktisk jeg har sett den :) Mente egentlig dokumentar om holocostfornektere, men er helt klart interessert i slike også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, pessimistisk skrev:

Takk, tror faktisk jeg har sett den :) Mente egentlig dokumentar om holocostfornektere, men er helt klart interessert i slike også!

Bruker ikke så forferdelig mye kalorier på å følge med på slike mennesker. De har valgt å ikke ta til seg kunnskap og historien så det er svært lite jeg kan gjøre med det.

Beklager at jeg ikke kunne gi et bedre svar.

Anonymkode: d165c...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker ikke så forferdelig mye kalorier på å følge med på slike mennesker. De har valgt å ikke ta til seg kunnskap og historien så det er svært lite jeg kan gjøre med det.

Beklager at jeg ikke kunne gi et bedre svar.

Anonymkode: d165c...1b8

Er mange mennesker som ikke er verdt en tanke engang, men som uansett er spennende (og egentlig ganske viktig) å ha kunnskap om, for eksempel ved å se dokumentarer :) Men ser poenget ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, pessimistisk skrev:

Er mange mennesker som ikke er verdt en tanke engang, men som uansett er spennende (og egentlig ganske viktig) å ha kunnskap om, for eksempel ved å se dokumentarer :) Men ser poenget ditt!

Jeg «fornekter» Holocaust, du kan spørre meg om hva du vil.:mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lone Star skrev:

Jeg «fornekter» Holocaust, du kan spørre meg om hva du vil.:mynona:

Gjør du deg dum med vilje?

Anonymkode: d165c...1b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du deg dum med vilje?

Anonymkode: d165c...1b8

Man kan ikke «fornekte» for noe som ikke har skjedd. Leirene var arbeidsleirer, ikke utryddelsesleirer. Bildene av utsultete fanger er ekte, med dem var slik pga sult og sykdom. Tyskland var i komplett kaos på slutten av krigen, så fangene i arbeidsleirene ble forsømt, så mange døde.

Her er en video på 6 min. https://www.youtube.com/watch?v=E0_BZphQ7Qo

Vennligst ta å les noen av kommentaren under videoen, for flere og flere går det opp for dem, at Holocaust er en løgn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lone Star skrev:

Jeg «fornekter» Holocaust, du kan spørre meg om hva du vil.:mynona:

Vil helst ikke gi oppmerksom til enkeltindivider som sikkert vil ha reaksjoner :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lone Star skrev:

Man kan ikke «fornekte» for noe som ikke har skjedd. Leirene var arbeidsleirer, ikke utryddelsesleirer. Bildene av utsultete fanger er ekte, med dem var slik pga sult og sykdom. Tyskland var i komplett kaos på slutten av krigen, så fangene i arbeidsleirene ble forsømt, så mange døde.

Her er en video på 6 min. https://www.youtube.com/watch?v=E0_BZphQ7Qo

Vennligst ta å les noen av kommentaren under videoen, for flere og flere går det opp for dem, at Holocaust er en løgn

Leirene var både arbeidsleirer og etter hvert utryddelsesleirer. Allerede i 1941 begynte nazistene å ta livet av sovjetiske krigsfanger som var blitt utmattede og syke i gasskamre når de ikke lenger hadde nytte av dem i arbeidsleirene. Når tvangsarbeiderne hadde blitt kjørt så hardt i senk at de ikke lenger var produktive ble de systematisk avlivet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

holocaust kan selvfølgelig ikke fornektes, men man må huske på at det ikke var bare jøder som ble sendt i  konstrasjonsleirene. 

homofile, sigøynere, psykisk syke, slavere osv..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, lurven skrev:

holocaust kan selvfølgelig ikke fornektes, men man må huske på at det ikke var bare jøder som ble sendt i  konstrasjonsleirene. 

homofile, sigøynere, psykisk syke, slavere osv..

 

 


Dem har nå gått bort fra at 5 millioner ikke-jøder ble drept, det er nå  «bare» 6 millioner jøder:
http://www.jta.org/2017/01/31/news-opinion/united-states/remember-the-11-million-why-an-inflated-victims-tally-irks-holocaust-historians

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lone Star skrev:

Man kan ikke «fornekte» for noe som ikke har skjedd. Leirene var arbeidsleirer, ikke utryddelsesleirer. Bildene av utsultete fanger er ekte, med dem var slik pga sult og sykdom. Tyskland var i komplett kaos på slutten av krigen, så fangene i arbeidsleirene ble forsømt, så mange døde.

Her er en video på 6 min. https://www.youtube.com/watch?v=E0_BZphQ7Qo

Vennligst ta å les noen av kommentaren under videoen, for flere og flere går det opp for dem, at Holocaust er en løgn

Vennligst svar på det jeg spurte deg om. Du sa selv du skulle svare på spørsmål, så her kommer det igjen.

Gjør du deg dum med vilje?

Anonymkode: d165c...1b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vennligst svar på det jeg spurte deg om. Du sa selv du skulle svare på spørsmål, så her kommer det igjen.

Gjør du deg dum med vilje?

Anonymkode: d165c...1b8

Nei, har jeg sagt noe dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2017 den 1.48, Chiyo skrev:

Jeg så en video på nett om folk som fornekter holocaust. Altså... hvordan??? Det finnes bilder, brev, fortellinger fra de som overlevde, fortellinger fra de som jobbet i konsentrasjonleieren osv. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan benekte det. 

 

Er så enkelt, det, som at noen der ute hevder å ha 'funnet' sannheten, der de andre er 'hjernevasket'. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.2.2017 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Bruker ikke så forferdelig mye kalorier på å følge med på slike mennesker. De har valgt å ikke ta til seg kunnskap og historien så det er svært lite jeg kan gjøre med det.

Beklager at jeg ikke kunne gi et bedre svar.

Anonymkode: d165c...1b8

Dessverre kan smarte mennesker også tro på ting som ikke henger på greip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for bilder med opphavsrett og svar til dette.

Bilder som lastes opp som vedlegg, og som ikke er brukernes egne, bryter med opphavsretten. Hvis bildene derimot legges inn med link til kilden de er hentet fra (f.eks. i en IMG-kode) er det greit.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvorfor skal det være noe rart? Folk kan fornekte alt om de bare vil.

Det som er rart er at de fornekter noe som har klare bevis. Det kan bevises 100%. 

Når man fornekter noe som kan bevises 100%, er man rar og unormal.

Det blir som å fornekte at 4+4=8

Anonymkode: 3b372...a9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...