Gå til innhold

Spansk kurs og oversettelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd seg på nettbasert spanskkurs? Det finnes ingen kurs her jeg bor og jeg skulle så gjerne ha lært meg litt grunnleggende spansk, men synes det er så mange alternativer der ute og ikke sikker på hvilke som er gode. Pris er ikke så viktig om det skulle koste litt.

Lurer også på om noen kan oversette for meg til spansk følgende:

"Jeg beklager at jeg svarer sent, men jeg kan ikke spansk og må bruke oversettelses verktøy både for å forstå hva du skriver og hva jeg skal svare. Dette tar ofte litt tid så når du sender 5-6 meldinger så har jeg helt mistet tråden før jeg har svart på den første"

Anonymkode: ef237...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har prøvd seg på nettbasert spanskkurs? Det finnes ingen kurs her jeg bor og jeg skulle så gjerne ha lært meg litt grunnleggende spansk, men synes det er så mange alternativer der ute og ikke sikker på hvilke som er gode. Pris er ikke så viktig om det skulle koste litt.

Lurer også på om noen kan oversette for meg til spansk følgende:

"Jeg beklager at jeg svarer sent, men jeg kan ikke spansk og må bruke oversettelses verktøy både for å forstå hva du skriver og hva jeg skal svare. Dette tar ofte litt tid så når du sender 5-6 meldinger så har jeg helt mistet tråden før jeg har svart på den første"

Anonymkode: ef237...d4a

Lo siento por repuesta tarde, per no hablo español y necesito usar google translate para entendee que tu escribes y que voy a decir. Uso tanto tiempo cuando tu escribes 5-6 mensajes y yo aun no he repuesto tu primer mensaje.

Det er sikkert en del skrivefeil der men personen forstår nok hva du mener. Jeg har ikke lært ordentlig spansk men lært på egenhånd ved å kjøpe ordbok,bok for Spansk studenter nivå 1,se filmer,høre musikk og praktisere når jeg er i Spania.

Men å gå på youtube er bra,mye videoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tak for hjelpen med både oversettelse og forslag til hva jeg kan gjøre :)

Anonymkode: ef237...d4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spansk er ganske morsomt. Jeg synes også de er ganske tålmodige med de som prøver å snakke litt på ferien osv.

Anonymkode: 20733...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...