Gå til innhold

Noen som har opplevd å få en spådom som gikk i oppfyllelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan begynne med meg selv.

Ei dame jeg kontaktet for 3 uker siden, forutså en allergi som datteren min akkurat har fått symptomer på. Og jeg trodde henne ikke fra første dag etter samtalen, men hun forutså altså dette!

En annen dame forutså "juridiske papirer", og at det i positiv forstand betød penger. Noen måneder senere ble jeg involvert i et liten bilulykke, og der vant jeg skadesaken:) Min bil var gammel, så var ikke så nøye med skrammene. Derfor tjente jeg jo penger på at motparten skulle betale erstatning.

Anonymkode: abaf3...d20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beatbox

Ble spådd for noen år siden at jeg skulle gjennom 2 rettsaker men ville vinne tilslutt og slik ble det. Samme damen så også hvor han som skulle senere bli min samboer jobbet, og hun forutså at jeg fikk en betydelig erstatning. Stemte på en prikk.

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7

Da jeg gikk på et av de første årene på barneskolen var jeg på Hudøy feriekoloni. På en av dagene arrangerte de voksne et tivoli for oss barna. Og på det tivoliet hadde hun ene lærerinnen satt opp et telt hvor hun spådde oss barna.  Jeg har alltid vært skeptiker, selv da jeg var liten. Jeg var blant de første i mitt årskull til å forstå at nissen ikke var ekte. Poenget er at jeg gikk inn i teltet som en skeptiker. 

Spåkona ba meg ta frem hånden, slik hun kunne spå meg. Hun så på noe hun kalte for livslinjen min og sa jeg ville få et langt liv. 

Unødvendig å si, men jeg lever den dag i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen har fått spådommer i oppfyllelse.

Men tilfeldigheter har gjort at det kan virke sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som erfaren spåkvinne kan jeg avsløre at det er LETT å komme med spådommer som kommer i oppfyllelse.

1) Kom med MANGE spådommer

2) Hold dem minst mulig konkret og åpen for tolkninger

3) Skyv alle spådommene du bommer på under teppet!

4) Profit!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og husk! Det er ingen skam å justere spådommen i ettertid slik at den treffer bedre!

Endret av prt90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til ei spådame som var skikkelig bastant på at det ikke skulle bli meg og mannen. Jeg ble skikkelig sur etter den samtalen og tenkte at det var skikkelig dårlig gjort å si! Jeg dro også til den dame i lillestrøm på alternativ messa og snakket med henne. Hun så rett gjennom meg og fant all dritten. feks at jeg ikke trodde jeg kom til å greie meg uten mannen.

 Nå, sikkert et halvt år etter, vil han gå. :( 

Anonymkode: 9cf15...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, prt90 skrev:

Som erfaren spåkvinne kan jeg avsløre at det er LETT å komme med spådommer som kommer i oppfyllelse.

1) Kom med MANGE spådommer

2) Hold dem minst mulig konkret og åpen for tolkninger

3) Skyv alle spådommene du bommer på under teppet!

4) Profit!

Hun jeg snakket med var nok seriøs og ærlig. Hun så mine problemer som bare jeg vet om😊 Hun visste også at jeg og samboeren min kom til å gifte oss på ei øy, noe som aldeles stemmer! (Planlagt lenge).

Hun beskrev svigermoren min noe aldeles riktig også.

Så jeg er ikke i tvil om at det finnes klarsynte med medfødte evner, også har du de av dem som lærer seg å bli sånn nogenlunde klarsynte.. Du finner dem i manga skala.

TS

Anonymkode: abaf3...d20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tror at noen kan se i fremtiden, må også påstå det går an å reise tilbake i tid med en tidsmaskin.

Anonymkode: 7e745...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som tror at noen kan se i fremtiden, må også påstå det går an å reise tilbake i tid med en tidsmaskin.

Anonymkode: 7e745...bc5

Smart du er da. Du mener vel "se tilbake i tid" ikke "reise."

Anonymkode: 9cf15...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min spådame konstanterte med at jeg kom til å få tre barn, begge kjønn. To tette og en attpåklatt. Vi slet med å få barn... Et år senere fikk vi en datter. To år etter det, fikk vi en datter til. Mannen vil ikke ha flere, men jeg føler meg ikke ferdig. Vi får se om hun får rett eller ei.
Hun sa også at jeg kom til å få hest - og her må jeg bare le - jeg er livredd hester. Men så har jeg alltid hatt en viss forkjærlighet for hest, så lenge jeg holder en viss avstand... 
Hun sa også at jeg kom til å forelske meg i en annen enn mannen med årene. En mørkhåret kar, visstnok. Vel, det har ikke skjedd. Det er 5 år siden jeg var hos henne, så det har god tid på å skje. Jeg fikk visst et valg mellom ham eller mannen. 

Så jeg vet ikke, jeg. Hun beskrev min samboers utseende på en prikk, men hvor mange nordmenn er ikke mørkeblonde med blå øyne, høye og slanke? 

Anonymkode: 75f0a...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi får se om hun får rett eller ei.

Anonymkode: 75f0a...5c6

Om det hun sa skjer, betyr ikke at hun "får rett". Det betyr mest sannsynlig at hun hadde flaks. 

Jeg har selv mottatt flere spådommer, ingen av dem har skjedd. Og når jeg ser på de ytterst få sakene her som folk mener er oppfyllelse av spådommer, de vage og generelle spådommene og rådene de synske kommer med, de gangene jeg selv har "spådd" folk anonymt her på forumet, folks tendens til å huske bare det som klaffet, og det soleklare flertallet av tilfeller der synske IKKE har klart å hjelpe folk med å finne tingene sine, synes jeg at jeg kan slå fast med svært høy grad av sikkerhet at folk ganske enkelt ikke kan spå. 

Hvis du i tillegg tenker over sannsynligheten for at en gud/engel/ånd/energi/stjerne påvirker en kortstokk du kjøpte på eBay, en krystall, ouija-brett eller hvilken teknikk du nå bruker for å "få opp" noe, begynner det å virke ytterst usannsynlig at det er noe hold i disse påstandene.

Hvis du kan bruke din logiske sans til å vurdere påstander om at 10% av flyktninger er terrorister, at jorda er flat, eller at scientologi ikke er sant, kan du bruke den til å vurdere anonyme mennesker som påstår at de kan se fremtiden din også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, linsejesus skrev:

Om det hun sa skjer, betyr ikke at hun "får rett". Det betyr mest sannsynlig at hun hadde flaks. 

Jeg har selv mottatt flere spådommer, ingen av dem har skjedd. Og når jeg ser på de ytterst få sakene her som folk mener er oppfyllelse av spådommer, de vage og generelle spådommene og rådene de synske kommer med, de gangene jeg selv har "spådd" folk anonymt her på forumet, folks tendens til å huske bare det som klaffet, og det soleklare flertallet av tilfeller der synske IKKE har klart å hjelpe folk med å finne tingene sine, synes jeg at jeg kan slå fast med svært høy grad av sikkerhet at folk ganske enkelt ikke kan spå. 

Hvis du i tillegg tenker over sannsynligheten for at en gud/engel/ånd/energi/stjerne påvirker en kortstokk du kjøpte på eBay, en krystall, ouija-brett eller hvilken teknikk du nå bruker for å "få opp" noe, begynner det å virke ytterst usannsynlig at det er noe hold i disse påstandene.

Hvis du kan bruke din logiske sans til å vurdere påstander om at 10% av flyktninger er terrorister, at jorda er flat, eller at scientologi ikke er sant, kan du bruke den til å vurdere anonyme mennesker som påstår at de kan se fremtiden din også. 

Hun får jo rett, om hun spådde det eller gjettet. 

Denne damen leste aura. Og jeg har tro på aura, jeg har selv sett min egen på et tidspunkt. I forbindelse med et kurs jeg utelukkende var med på for å gi støtte til en venninne. Jeg trodde overhodet ikke på de greiene (healing, Reiki). Men da fikk jeg se min egen aura. En av dem som holdt kurset, fikk også bort den anspentheten jeg hadde i den ene skulderen (jeg hadde hørt min egen puls i det ene øret i 4-5 år, som et tog som raser forbi, med klankende vogner pga stiv muskulatur). Han ganske enkelt strøk hånden over skulderen min (over skulderen, han var ikke engang nær den), så følte jeg at hele skulderen løftet seg og all smerte, all lyd ble borte. Det var veldig merkelig og absurd. Det var på dette tidspunktet jeg måtte innse at jeg trolig var for lite åpen for at noen kanskje hadde slike evner. 
Jeg kunne også føle en annens aura og "peke ut" at vedkommende hadde hjerteproblemer. Det strålte som flammer fra brystet hens. Og dette var en en fremmed person jeg møtte den dagen, og vi hadde ingen samtale om lidelser eller sykdommer overhodet.

At du ikke er overbevist om at spådommer kan finnes, så betyr det ikke at det ikke finnes. At du er en hykler, gjør ikke alle andre til det samme. Noen innimellom har kanskje den slags evner. 

Anonymkode: 75f0a...5c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke er overbevist om at spådommer kan finnes, så betyr det ikke at det ikke finnes. At du er en hykler, gjør ikke alle andre til det samme. Noen innimellom har kanskje den slags evner. 

Anonymkode: 75f0a...5c6

Ja, det kan selvsagt finnes slike mennesker. Men vi kan trygt slå fast at de aller fleste som påstår å kunne slikt, lyver eller lurer seg selv, det er åpenbart ut fra bl.a spådomstrådene her. 

Det er veldig lite sannsynlig at noen faktisk besitter overnaturlige evner, og det burde i så fall vise seg i mer eller mindre kontrollerte studier, men det gjør det ikke.

Jeg skjønner godt at du tror på det ut fra det du har opplevd, men husk at folk tror på mye rart som de stadig får bekreftet. Romvesener, kontakt med døde, islam, krystallkuler, chakra, aura, spøkelser, gjenferd osv. Folk tror dønn seriøst på åpenbare usannheter, folk har begått masseselvmord for å bli hentet til himmelen i et romskip som gjemte seg i en komethale, hele kulturer har borret hull i hverandres skaller for å slippe ut onde ånder. Min bestemor var både kristen og trodde på de underjordiske, Tussen som hun kalte det. Hadde sett han med sine egne øyne, så selvsagt trodde hun.

I tillegg til den ubevisste tendensen til å søke bekreftelser på det vi allerede tror, er vi alle svært sårbare for påvirkning og forventninger fra andre. 

Poenget er at vi ikke har så godt grep om virkeligheten som vi liker å tro. Det vi opplever er på ingen måte objektivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smart du er da. Du mener vel "se tilbake i tid" ikke "reise."

Anonymkode: 9cf15...abe

Eh nei. Kan man se langs den fjerde dimensjon (tiden), så skal man også kunne reise frem og tilbake i tid.

På sammen måte som man kan se de tre andre dimensjonene (x,y og z), så kan man bevege seg langs de dimensjonene.

Anonymkode: 7e745...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min spådame konstanterte med at jeg kom til å få tre barn, begge kjønn. To tette og en attpåklatt. Vi slet med å få barn... Et år senere fikk vi en datter. To år etter det, fikk vi en datter til. Mannen vil ikke ha flere, men jeg føler meg ikke ferdig. Vi får se om hun får rett eller ei.
Hun sa også at jeg kom til å få hest - og her må jeg bare le - jeg er livredd hester. Men så har jeg alltid hatt en viss forkjærlighet for hest, så lenge jeg holder en viss avstand... 
Hun sa også at jeg kom til å forelske meg i en annen enn mannen med årene. En mørkhåret kar, visstnok. Vel, det har ikke skjedd. Det er 5 år siden jeg var hos henne, så det har god tid på å skje. Jeg fikk visst et valg mellom ham eller mannen. 

Så jeg vet ikke, jeg. Hun beskrev min samboers utseende på en prikk, men hvor mange nordmenn er ikke mørkeblonde med blå øyne, høye og slanke? 

Anonymkode: 75f0a...5c6

Tror du på denne "spådamen", selv om hun fikk null rette?

Anonymkode: 7e745...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du på denne "spådamen", selv om hun fikk null rette?

Anonymkode: 7e745...bc5

Nei.

Anonymkode: 75f0a...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja det har jeg.

Har blitt spådd flere ganger at jeg skulle få en "ny start" med en ny jobb, og en av de som spådde sa hun hørte blafringen av papir med den jobben. Og det har jeg fått. Driver for meg selv etter mange mange år på NAV, med noe der skriving (papir) er sentralt. 

Ble spådd like før sommeren 2015 at jeg skulle  møte noen som jeg kom til å føle samhørighet med, etter å ha vært lenge alene i forhold til venner og sånn. Og det gjorde jeg, jeg traff tre damer på et kurs, som jeg følte veldig samhørighet med, og en av dem har jeg fortsatt kontakt med. Det hører med til historien at hun jeg fortsatt har kontakt med ble spådd like før at hun skulle møte noen som hadde en brun hund, på et kurs, og det var min hund.

Det var også noen som fant lommeboken min som hadde kilt seg fast i setemekanikken på bilen, på teletorg faktisk.

Anonymkode: 20cba...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...