Gå til innhold

FJORDEN COWBOYS


Gjest Axl Rose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser Senkveld nå. Herlighet så teit det er med sønnen til Lothepus som prøver å bli kjendis for å være.. sønnen til Lothepus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, JackIost skrev:

Ser Senkveld nå. Herlighet så teit det er med sønnen til Lothepus som prøver å bli kjendis for å være.. sønnen til Lothepus.

Syntes ikke det var teit. Her er det vel heller TV2 som prøver og pushe han frem og være først ute med og få han i studio. Tviler på at Stian selv har ringt TV2 for og spørre om han kan få være med på sendingen.

Anonymkode: c744b...a67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett og ikke vri det til nå. Lothepus var ganske kritisk til Tore på Farmen pga at han var homofil. Han måtte etter hvert innrømme at Tore var en ok kar likevel. 

Er ikke sønnen til Lothepus veldig feminin? Jeg tørr nesten å vedde en arm på at han er homofil, men fortsatt i skapet.

Anonymkode: 071f1...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Misforstå meg rett og ikke vri det til nå. Lothepus var ganske kritisk til Tore på Farmen pga at han var homofil. Han måtte etter hvert innrømme at Tore var en ok kar likevel. 

Er ikke sønnen til Lothepus veldig feminin? Jeg tørr nesten å vedde en arm på at han er homofil, men fortsatt i skapet.

Anonymkode: 071f1...e4d

Hva mener du? Du tror Stian Lothe er homofil, men dette mener du vi skal misforstå, men vi skal misforstå det RETT..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, JackIost skrev:

Hva mener du? Du tror Stian Lothe er homofil, men dette mener du vi skal misforstå, men vi skal misforstå det RETT..? :)

Haha....jeg mener at folk ikke skal vri det til at jeg mener det er feil og være homo, bla, bla....

Men, ja - Stian Lothe tror jeg er homofil :) 

Anonymkode: 071f1...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
18 timer siden, JackIost skrev:

Ser Senkveld nå. Herlighet så teit det er med sønnen til Lothepus som prøver å bli kjendis for å være.. sønnen til Lothepus.

Han prøver ikke å bli kjendis. Det er media (og kvinnfolk) som er gal etter han. Pga faren er kjent og de fikk øye på sønnen. Det er ikke Stian som ringer og skriker om å få komme på tv..

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Misforstå meg rett og ikke vri det til nå. Lothepus var ganske kritisk til Tore på Farmen pga at han var homofil. Han måtte etter hvert innrømme at Tore var en ok kar likevel. 

Er ikke sønnen til Lothepus veldig feminin? Jeg tørr nesten å vedde en arm på at han er homofil, men fortsatt i skapet.

Anonymkode: 071f1...e4d

For noe tull. Han er ikke homofil. Veldig feminin? Har er bare opptatt av mote. Se på de som virkelig er feminin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bootyhunter skrev:

Han prøver ikke å bli kjendis. Det er media (og kvinnfolk) som er gal etter han. Pga faren er kjent og de fikk øye på sønnen. Det er ikke Stian som ringer og skriker om å få komme på tv..

For noe tull. Han er ikke homofil. Veldig feminin? Har er bare opptatt av mote. Se på de som virkelig er feminin. 

Sven O Høiby oppsøkte ikke Se & Hør i sin tid heller, men han kunne sagt nei til å stille opp :)

Forskjellen er for øvrig at Lothes sønn selv oppsøkte  rampelyset gjennom den "åpne" videoen han la ut, mens Sven O aldri tok initiativet til kjendisstatusen. :)

Endret av JackIost
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
3 timer siden, JackIost skrev:

Sven O Høiby oppsøkte ikke Se & Hør i sin tid heller, men han kunne sagt nei til å stille opp :)

Forskjellen er for øvrig at Lothes sønn selv oppsøkte  rampelyset gjennom den "åpne" videoen han la ut, mens Sven O aldri tok initiativet til kjendisstatusen. :)

Han trodde nok ikke det ble et så hysteri av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Han trodde nok ikke det ble et så hysteri av det.

Og siden det ble det kunne han ha takket fint nei til å stille opp for media til det ene og det andre, men han vil heller bli en ny Pia Haraldsen, bli kjendis fordi man er i familie med noen som er kjent :)

Endret av JackIost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
6 minutter siden, JackIost skrev:

Og siden det ble det kunne han ha takket fint nei til å stille opp for media til det ene og det andre, men han vil heller bli en ny Pia Haraldsen, bli kjendis fordi man er i familie med noen som er kjent :)

Normalt å ikke takke nei til media. Ingen som skriker etter å bli kjendis av den grunn. Ingen som ber folk gå amok bare de ser noen i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
26 minutter siden, NordicViking skrev:

Joars nye butikk har hatt rekordomsetning etter innslaget på 'Fjorden Cowboys'. Folk kommer kjørende langveisfra for å handle i butikken hans, samt å ta bilder sammen med ham.

:skaal:

Kjempe bra for butikken det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte Petter bedre i farmen, kun pikk og pul snakk på han jo.. 

Anonymkode: c744b...a67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gårsdagens episode var bare pinlig og flau. Kun underbuksehumor. Hadde de vært fjortiser, (men t.o.m de synker ikke så langt ned) så hadde jeg skjønt at de snakket på den måten, men godt voksne folk???? Blir bare vulgært.

Men kan jo godt være de hadde fått beskjed av produksjonsteamet å fokusere mest mulig på det emnet, siden sex selger......   Slo ikke an her i heimen for å si det sånn, tidenes dårligste Fjorden Cowboys episode. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
4 timer siden, Mädchen skrev:

Gårsdagens episode var bare pinlig og flau. Kun underbuksehumor. Hadde de vært fjortiser, (men t.o.m de synker ikke så langt ned) så hadde jeg skjønt at de snakket på den måten, men godt voksne folk???? Blir bare vulgært.

Men kan jo godt være de hadde fått beskjed av produksjonsteamet å fokusere mest mulig på det emnet, siden sex selger......   Slo ikke an her i heimen for å si det sånn, tidenes dårligste Fjorden Cowboys episode. 

Du vet østlendinger. Snakker mye om sex og pikk. Petter har jo tross alt vert med i paradise. Der er det jo bare sex og kjønnsorgan snakk. Ser ikke noe galt i det altså. Skal ikke være flaut å snakke om sånt. Helt normal ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bootyhunter skrev:

Du vet østlendinger. Snakker mye om sex og pikk. Petter har jo tross alt vert med i paradise. Der er det jo bare sex og kjønnsorgan snakk. Ser ikke noe galt i det altså. Skal ikke være flaut å snakke om sånt. Helt normal ting. 

Det er ikke normalt og snakke sånn når man er nesten 40 år. Jada både sex og kjønnsorgan er normale ting, men man trenger ikke koble det opp mot alt mulig hele tiden. Jeg har forresten ikke noe behov for og vite hvor mye forhud lothepus har f.eks. 

Anonymkode: c744b...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt og snakke sånn når man er nesten 40 år. Jada både sex og kjønnsorgan er normale ting, men man trenger ikke koble det opp mot alt mulig hele tiden. Jeg har forresten ikke noe behov for og vite hvor mye forhud lothepus har f.eks. 

Anonymkode: c744b...a67

Petter er da bare i 30 åra. Normalt i alle aldre å snakke om sånt. Man er ikke voksen før man tørr å være barnslig og tulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...