Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Elizabeth2014 skrev:

Oi. Det nyeste innlegget handler om at hun nok en gang ble gravid i år i mai, og at hun tok abort.

Dette var da hennes FJERDE graviditet med 4 ulike menn.😱 Og hun er 23 år eller noe rundt der...?

Jeg syns - og bare kall meg konservativ - men JEG syns at å ha hatt sex med 4 menn er for mye for en på hennes alder...og hun har altså blitt gravid med 4 ulike menn...😖

MEN når det er sagt; hun virker som en god mor til barna sine nå.

Rannveig er 24? år gammel. Ikke uvanlig å ha hatt 4 menn da.. Hvor mange hun egentlig har hatt, det vet vi ikke og ikke har vi noe med det.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Minnus skrev:

Rannveig er 24? år gammel. Ikke uvanlig å ha hatt 4 menn da.. Hvor mange hun egentlig har hatt, det vet vi ikke og ikke har vi noe med det.

Ikke uvanlig i 2017 nei. Trist at det er blitt slik, syns nå JEG.

Andre får gjøre som de vil... Men å ha sex med en man ikke ELSKER det syns jeg høres helt grusomt ut...blir kvalm av tanken selv.

De færreste på 24 år har vel virkelig ELSKET fire personer..?? Og barna laget med barnefar nr 2 og 3 startet som en "one night stand" det har hun selv fortalt på bloggen... Så da har de vel hatt sex av "dyriske" årsaker...ikke pga at de elsker hverandre..😒💅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Elizabeth2014 skrev:

Oi. Det nyeste innlegget handler om at hun nok en gang ble gravid i år i mai, og at hun tok abort.

Dette var da hennes FJERDE graviditet med 4 ulike menn.😱 Og hun er 23 år eller noe rundt der...?

Jeg syns - og bare kall meg konservativ - men JEG syns at å ha hatt sex med 4 menn er for mye for en på hennes alder...og hun har altså blitt gravid med 4 ulike menn...😖

MEN når det er sagt; hun virker som en god mor til barna sine nå.

Å ha sex med 4 forskjellige menn er vel ikke unormalt når du er 23. Men å ikke prevensjon er jo fryktelig dumt

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
6 timer siden, Elizabeth2014 skrev:

Ikke uvanlig i 2017 nei. Trist at det er blitt slik, syns nå JEG.

Andre får gjøre som de vil... Men å ha sex med en man ikke ELSKER det syns jeg høres helt grusomt ut...blir kvalm av tanken selv.

De færreste på 24 år har vel virkelig ELSKET fire personer..?? Og barna laget med barnefar nr 2 og 3 startet som en "one night stand" det har hun selv fortalt på bloggen... Så da har de vel hatt sex av "dyriske" årsaker...ikke pga at de elsker hverandre..😒💅

Vet du hva,dette blir for dumt!

Dette er ikke 1950!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Lapper skrev:

Å ha sex med 4 forskjellige menn er vel ikke unormalt når du er 23. Men å ikke prevensjon er jo fryktelig dumt

står det at hun ikke har brukt prevensjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Orly skrev:

står det at hun ikke har brukt prevensjon?

Nei.. Beklager om jeg ordla meg feil. Hun kan så klart bruke en form for prevensjon men er da tydelig ei dame som blir gravid med prevensjon

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde overhodet ikke trengt å opplyse om dette.

Tvert imot- mange av leserne hennes er fans nettopp fordi hun har vært en så uttalt abortmotstander i de tre forrige tilfellene. Hun har snakket seg varm om å la være å drepe sitt eget barn, en formulering hun riktig nok også bruker i dette tilfellet.

Så hvorfor gjør hun det? Når hun vet at de aller fleste får et enda dårligere inntrykk av henne, når det gir lokalsamfunnet enda flere privatopplysninger som kan brukes mot tredjepart en gang i fremtiden? 

Hvorfor gjør hun det samme dag som hun "tilfeldigvis" legger ut navnet på en far?

Fakta er at hun verken har tenkt til å jobbe eller studere. Hun har tenkt til å sitte hjemme mens unger er i barnehage, og bloggen må være et levebrød. Tilbake til dagene hvor vi skal utlevere og sjokkere, på bekostning av uskyldige, for å få lesere. 

Ka-ching.

NULL respekt fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lærke skrev:

Det er fryktelig mange som sier/tenker at abort er noe de aldri kunne gjort,helt til de står i en situasjon selv hvor det blir ett reelt spørsmål..

Og da må det faktisk være greit å ombestemme seg.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, J.. skrev:

Det er fryktelig mange som sier/tenker at abort er noe de aldri kunne gjort,helt til de står i en situasjon selv hvor det blir ett reelt spørsmål..

Og da må det faktisk være greit å ombestemme seg.

Klart at man kan ombestemme seg, men når man flagger høy og langer ut så må man også forvente at andre reagerer når man ikke lever som man preker.

Hun skriver "Men å skylde på at man ikke kan få barn fordi det ikke passer deg akkurat nå og dermed MÅ ta abort, synes jeg er den mest patetiske unnskyldningen som finnes" (http://rannveigheitmann.blogg.no/1403903690_abort_burde_ikke_vrt_.html )

Jaha, sier jeg da. Det gjaldt ikke for henne det da. Prinsippet var ikke så viktig likevel. Når det gjaldt henne selv.

Jeg er for selvbestemt abort og at kvinner selv skal få bestemme. Hun nyter nå godt av en ordning andre har kjempet frem og som hun selv har vært med å trykke ned og ønsket bort. Det provoserer meg. Det provoserer nok mange.

Endret av Lærke
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Elizabeth2014 skrev:

Ikke uvanlig i 2017 nei. Trist at det er blitt slik, syns nå JEG.

Andre får gjøre som de vil... Men å ha sex med en man ikke ELSKER det syns jeg høres helt grusomt ut...blir kvalm av tanken selv.

De færreste på 24 år har vel virkelig ELSKET fire personer..?? Og barna laget med barnefar nr 2 og 3 startet som en "one night stand" det har hun selv fortalt på bloggen... Så da har de vel hatt sex av "dyriske" årsaker...ikke pga at de elsker hverandre..😒💅

Mange har lyster og er kåte. Ikke alle venter til de møter en de elsker. Det kan ta år :P man elsker ikke kjæresten sin så fort man blir et par, skal man da vente med sexen til man elsker hverandre? Synes du er fryktelig gammeldags og dette er en tullete ting å ta henne på

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes innlegget hennes var bra. Hun skriver godt om et vanskelig tema. Hun setter også fokus på det mange glemmer; det er forskjell på teori og praksis.

At hun i utgangspunktet er i mot abort, forteller mest om hvor vanskelig dette må ha vært for henne. Dette valget hadde hun nok ikke tatt, om hun ikke allerede hadde tre små barn å ta seg av. Jeg synes det er voksent av henne å innse sine begrensninger og gjøre noe som strider så til de grader i mot egen overbevisning, fordi det faktisk blir mest rett.

Jeg tror åpenheten hennes kan være god for de som er/ har vært i hennes dilemma: i mot abort, men må likevel gjennomføre en :( 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Marthe75 skrev:

Jeg synes innlegget hennes var bra. Hun skriver godt om et vanskelig tema. Hun setter også fokus på det mange glemmer; det er forskjell på teori og praksis.

At hun i utgangspunktet er i mot abort, forteller mest om hvor vanskelig dette må ha vært for henne. Dette valget hadde hun nok ikke tatt, om hun ikke allerede hadde tre små barn å ta seg av. Jeg synes det er voksent av henne å innse sine begrensninger og gjøre noe som strider så til de grader i mot egen overbevisning, fordi det faktisk blir mest rett.

Jeg tror åpenheten hennes kan være god for de som er/ har vært i hennes dilemma: i mot abort, men må likevel gjennomføre en :( 

Helt enig.

Og når hun skrev hun var imot det så hadde hun ikke 3 fra før å ta seg av..

Veldig viktig og bra av henne og se sine egne begrensninger,i ulikhet med visse andre mammabloggere..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Minnus skrev:

Rannveig er 24? år gammel. Ikke uvanlig å ha hatt 4 menn da.. Hvor mange hun egentlig har hatt, det vet vi ikke og ikke har vi noe med det.

Er det så sikkert at det er 4 ulike fedre? Kan da like gjerne være en av de andre fedrene😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Elizabeth2014 skrev:

Ikke uvanlig i 2017 nei. Trist at det er blitt slik, syns nå JEG.

Andre får gjøre som de vil... Men å ha sex med en man ikke ELSKER det syns jeg høres helt grusomt ut...blir kvalm av tanken selv.

De færreste på 24 år har vel virkelig ELSKET fire personer..?? Og barna laget med barnefar nr 2 og 3 startet som en "one night stand" det har hun selv fortalt på bloggen... Så da har de vel hatt sex av "dyriske" årsaker...ikke pga at de elsker hverandre..😒💅

Ja huff for en skam.. Så lenge sex er frivillig og ikke tvang, har vi ingenting med hvem og hvor mange andre har sex med. Er bare å legge fra seg sånt dømming som det der, kommer ikke noe godt ut av det for din del.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicco skrev:

Er det så sikkert at det er 4 ulike fedre? Kan da like gjerne være en av de andre fedrene😉

Ja det kan det, aner ikke jeg. Som du sikkert leste var det et svar til personen som mente at fire personer var for mange sex partnere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
9 timer siden, Elizabeth2014 skrev:

Ikke uvanlig i 2017 nei. Trist at det er blitt slik, syns nå JEG.

Andre får gjøre som de vil... Men å ha sex med en man ikke ELSKER det syns jeg høres helt grusomt ut...blir kvalm av tanken selv.

De færreste på 24 år har vel virkelig ELSKET fire personer..?? Og barna laget med barnefar nr 2 og 3 startet som en "one night stand" det har hun selv fortalt på bloggen... Så da har de vel hatt sex av "dyriske" årsaker...ikke pga at de elsker hverandre..😒💅

Jøje meg, snakk om å være konservativ Mener du virkelig at om man har sex med noen man ikke elsker så har de sex av "dyriske" årsaker?

Du høres ut som en gammel dame født på 1800-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an. Hun har blitt uplanlagt gravid så mange ganger at hun vet tydeligvis at hun er ekstremt fruktbar. Hadde det vært meg hadde jeg vært ekstremt forsiktig.

At hun tok abort var helt riktig nå og det er bra at hun innså. Jeg synes det er mer modent å innse sine egne begrensninger enn å stå fast på sine prinsipper. Det er lov å ombestemme seg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...