Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, lenemor1 skrev:

Ser sånn ut ja. Er det et problem?

ganske tidlig for en 4 åring å begynne med sminke., men hun gjør jo som hun vil... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Puny skrev:

Er det leppestift hun har tatt på den mellomste, eller ser jeg feil? 

Noen ganger blir jeg helt matt av hva enkelte må henge seg opp i. Dette viser jo at Rannveig gjør ikke mye kritikkverdig i hverdagen når du må henge deg opp i en slik bagatell.

Også lurer jeg på en ting til.. har du selv en datter? Isåfall bør jo du vite att jenter i den alderen synes det er stas og ta på sminke slik mamma gjør. Så lenge hun kun gjør dette hjemme så fatter jeg ikke hva som er galt.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Puny skrev:

ganske tidlig for en 4 åring å begynne med sminke., men hun gjør jo som hun vil... 

Men har du sett at hun flyr med sminke i barnehage,butikk,senter osv.osv?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Puny skrev:

ganske tidlig for en 4 åring å begynne med sminke., men hun gjør jo som hun vil... 

Hun har helt sikkert ikke begynt med sminke. Men alle små jenter i den alderen syns det er kjempestas å «sminke» seg litt for moro skyld. Ikke heng deg opp i sånne bagateller. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, princesse skrev:

Noen ganger blir jeg helt matt av hva enkelte må henge seg opp i. Dette viser jo at Rannveig gjør ikke mye kritikkverdig i hverdagen når du må henge deg opp i en slik bagatell.

Også lurer jeg på en ting til.. har du selv en datter? Isåfall bør jo du vite att jenter i den alderen synes det er stas og ta på sminke slik mamma gjør. Så lenge hun kun gjør dette hjemme så fatter jeg ikke hva som er galt.

Jeg har selv barn og en del av det er å si nei til ting de vil ha. Selv om mamma drikker kaffe og du også har lyst, så er det noen ting som er for voksne og som barn ikke kan få. Jeg sier ikke at leppestift er en stor greie, men ville aldri latt min 4 åring få bruke sminke, uavhengig av kjønn. 

Endret av Puny
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Puny skrev:

Jeg har selv barn og en del av det er å si nei til ting de vil ha. Selv om mamma drikker kaffe og du også har lyst, så er det noen ting som er for voksne og som barn ikke kan få. Jeg sier ikke at leppestift er en stor greie, men ville aldri latt min 4 åring få bruke sminke, uavhengig av kjønn. 

Jeg ville heller latt min 4-åring få lov til å leke seg litt, kose seg med det og få stillet den værste nysgjerrigheten og lysten til å sminke seg, enn å ha en ti-åring som oversminker seg i hemmelighet og går ute blandt folk sånn. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Puny skrev:

ganske tidlig for en 4 åring å begynne med sminke., men hun gjør jo som hun vil... 

BEGYNNE med sminke 😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

Jeg ville heller latt min 4-åring få lov til å leke seg litt, kose seg med det og få stillet den værste nysgjerrigheten og lysten til å sminke seg, enn å ha en ti-åring som oversminker seg i hemmelighet og går ute blandt folk sånn. 

Du tenker det er en motsetting her? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min GUTT fikk både sminke og neglelakk på på den alderen, stor stas og bare på gøy. Skyt meg. 

Forstår ikke enkeltes behov for å lete etter feil hos andre, for å hevde seg selv? For et nitrist liv å ikke kunne gjøre noe utenfor boksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har sett snapstoryen hennes fra i natt? På byen i Fredrikstad, sitter på et utested sammen med en som tydeligvis ikke ønsker å bli «outet» på snappen hennes, holder seg foran ansiktet hele veien, stakkar... og så «diskret» filming av at en mann sjekker inn på hotell - sammen med henne... Kjenner jeg blir pinlig berørt - hvis hun føler hun må fortelle hele verden at hun får seg noe 😅🙈

Endret av platypus
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, miagunda skrev:

Blir det et barn nr 4???

Hun la ut et innlegg for ikke så lenge siden at hun tok en abort. Dette var etter nr 3. Tydelig at hun ikke lærer. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, MalloryK skrev:

Hvordan tørr menn å ha sex med henne? Hun er jo ekstremt fruktbar. Håper de bruker 5 kondomer, minst

Fordi de ikke vet om det. Ikke sikkert de bruker prevensjon heller. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt Ranvei lenge, syns hun har vokst velig mye, og at hun er kjempe flink! Men det på mystory i natt... tror jeg ikke hadde sendt noe slikt til min beste venninne engang! Det var bare flaut og unødvendig.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
4 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Hvis det er noen som fortjener å ha en kveld med tull og fjas på byen er det vel nettopp Rannveig! Fy søren for en jobb hun gjør med de barna! Det må være sinnsykt tøft å være helt alene med tre små mesteparten av tiden. Hun har heller ikke familie eller nettverk rundt seg så hun får avlastning i blant. Synes hun gjør en kjempejobb! 👏🏻 Kanskje ikke en barnefri tur på byen burde dokumenteres på snap, men det hun snappet var egentlig ganske uskyldig. 

Imponerende å se hvordan hun har vokst og hun fremstår som en fantastisk mor som alltid setter barna sine først 😊👍🏻

Helt enig. Er ikke begeistret for mange av de mest profilerte,norske bloggerne. 

Men Rannveig er tøff! Hun burde droppe eksponeringen av barna da.

Men hun gjør en kjempejobb med ungene. 

Endret av ricecrispies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet at hun hadde sex i natt da.. Det er jo kanskje ikke sånt man legger ut på snappen sin hvor ungen hennes tidligere på dagen ble avbildet.. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...