Gå til innhold

Hvilken blogger irriterer deg mest?


Gjest Gregor Clegane

Bloggere som går deg på nervene  

383 stemmer

  1. 1. Hvem irriterer deg mest av dagens bloggere?

    • Helene Drage
      22
    • Anna Rasmussen
      89
    • Caroline Berg Eriksen
      81
    • Sophie Elise Isachsen
      60
    • Marna Haugen Burøe
      5
    • Julianne Nygård
      9
    • Emilie Nereng
      0
    • Kristine Ullebø
      16
    • Kristina Andersen
      7
    • Louise Angelica Riise
      1
    • Linni Meister
      0
    • En annen blogger som ikke er nevnt
      93


Anbefalte innlegg

Det er flere "sockpuppets" på rampelyset forum enn man kanskje kunne tenke seg. Etter en liten stund blir de ganske enkle å gjennomskue.

Men for all del, dere vet hvem dere er; troll on.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, ReinaSiete skrev:

Det er flere "sockpuppets" på rampelyset forum enn man kanskje kunne tenke seg. Etter en liten stund blir de ganske enkle å gjennomskue.

Men for all del, dere vet hvem dere er; troll on.

:klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, CecilieX skrev:

Ser du ikke bjelken i eget øye?

Du "har ikke sansen for, så derfor sier du i fra". Hva tror du det er vi bedriver her inne?

Hvis du rykket ut bjelken av øyet ditt ville du se at de fleste her inne er akkurat slik som deg. Man har ikke sansen for utlevering av mindreåriges privatliv, negativ påvirkning i forhold til kropp og utseende og brudd på markedsføringsloven mm.

Den høye hesten din, har f**n meg korte bein. 

Hele poenget her er jo nettopp at det er drøssevis av folk som løper i flokk og lirer av seg negative innlegg om enkelte bloggere. Det blir for massivt og ensidig. Det dere driver med er for det første i stor grad hetsing, og for det andre skaper det bare mer klikk til bloggerne, dvs. om hensikten hadde vært å "si fra", så virker det i så fall mot sin hensikt. Og så kan du sikkert påstå at når f.eks. jeg tar til motmæle på vegne av enkelte bloggere, så fører det bare til enda mer bloggerhets, men det er jeg ikke så sikker på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
30 minutter siden, JackIost skrev:

Hele poenget her er jo nettopp at det er drøssevis av folk som løper i flokk og lirer av seg negative innlegg om enkelte bloggere. Det blir for massivt og ensidig. Det dere driver med er for det første i stor grad hetsing, og for det andre skaper det bare mer klikk til bloggerne, dvs. om hensikten hadde vært å "si fra", så virker det i så fall mot sin hensikt. Og så kan du sikkert påstå at når f.eks. jeg tar til motmæle på vegne av enkelte bloggere, så fører det bare til enda mer bloggerhets, men det er jeg ikke så sikker på :)

Hvis du summerer alle tilbakemeldinger som en blogger får i løpet av en dag, via eget kommentarfelt, Facebook, Instagram og Snap, i tillegg til likerklikk i respektive kanaler, så blir KG-kritikerne ikke en så gruppe. Snarere tvert i mot har feks CBE uttalt at 99% av alt hun får er positive tilbakemeldinger. Så den statistikken må du lenger ut på landet med.

Hva angår hets så tor jeg du burde slå opp ordet, men jeg vet av erfaring at bloggere og ders tilhengere gjerne liker å kalle det det, for å diskvalifisere kritikk som er legitim. Jeg mener at mesteparten av kritikken her på KG er konstruktiv, og kan belegge det med at etter at moderator er ferdig med å fjerne det de klassifiserer som utenfor, så finnes det likevel lange tråder om bloggere, der KG sitt team har definert det som godkjent kritikk innenfor regelverket. 

Som motdebattant burde man, hvis man ønsker å påvirke, heller jobbe med å motbevise og argumentere i mot kritikken av bloggerne. Det finnes det forsvinnende få som gjør her inne.

Endret av CecilieX
Omformulerte siste del.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame

Ingen bloggere irritere meg.

Jeg vet at folk er ulike. Så lar meg ikke provosere.

Er det blogger som provosere bevisst, da snur jeg i døra, uten å lese mer en overskrifta.

Finnes viktigere ting å bruke energi på. Som å konsentrere seg om viktigere ting.

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aktivdame
2 timer siden, JackIost skrev:

Hele poenget her er jo nettopp at det er drøssevis av folk som løper i flokk og lirer av seg negative innlegg om enkelte bloggere. Det blir for massivt og ensidig. Det dere driver med er for det første i stor grad hetsing, og for det andre skaper det bare mer klikk til bloggerne, dvs. om hensikten hadde vært å "si fra", så virker det i så fall mot sin hensikt. Og så kan du sikkert påstå at når f.eks. jeg tar til motmæle på vegne av enkelte bloggere, så fører det bare til enda mer bloggerhets, men det er jeg ikke så sikker på :)

Enig med du.😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 timer siden, CecilieX skrev:

Hvis du summerer alle tilbakemeldinger som en blogger får i løpet av en dag, via eget kommentarfelt, Facebook, Instagram og Snap, i tillegg til likerklikk i respektive kanaler, så blir KG-kritikerne ikke en så gruppe. Snarere tvert i mot har feks CBE uttalt at 99% av alt hun får er positive tilbakemeldinger. Så den statistikken må du lenger ut på landet med.

Hva angår hets så tor jeg du burde slå opp ordet, men jeg vet av erfaring at bloggere og ders tilhengere gjerne liker å kalle det det, for å diskvalifisere kritikk som er legitim. Jeg mener at mesteparten av kritikken her på KG er konstruktiv, og kan belegge det med at etter at moderator er ferdig med å fjerne det de klassifiserer som utenfor, så finnes det likevel lange tråder om bloggere, der KG sitt team har definert det som godkjent kritikk innenfor regelverket. 

Som motdebattant burde man, hvis man ønsker å påvirke, heller jobbe med å motbevise og argumentere i mot kritikken av bloggerne. Det finnes det forsvinnende få som gjør her inne.

jeg er enig med deg. på en tråd som tar opp hvilke blogger ikke liker må det være lov til og si sin mening uten at det er mobbing. det er en ærlig sak at noen bloggere liker vi og andre ikke og moderatorene slår ned når brukerne bryter med reglene på forumet her. det er ikke personen men bloggene vi ikke liker. 

jeg reagerer når dem som diskuterer en blogger kritiserer utseende til den personen som tråden handler om og det har jeg sett blitt gjort. jeg er ikke stor fan av sofie elise men jeg kan ikke sette meg ned og skrive om hennes personlighet for jeg kjenner henne ikke men jeg kan skrive hvorfor jeg ikke liker bloggen hennes. 

du finner dem som ikke greier og holde seg til reglene men dem kommentarene blir slettet av dem som er moderatorer på kvinne guiden. jeg tror ikke at topp bloggerne som sofie elise, komiker frue og dem andre bryr seg om hva andre mener om dem for dem er vant til og få kritikk fra pressen og andre kritikere som vurderer dem i ulike situasjoner. dem er vant til og få øynene rettet imot seg når dem er offentlige personer. 

viss at sånne tråder som handler om kjendiser, bloggere og rampelyset ikke hadde vært lov hadde kvinne guiden aldri godtatt at sånne tråder hadde eksistert. forumet her heter rampelyset og tråden her heter bloggere vi ikke liker. da er det åpent for at dem som vil skal få si hva de mener om en blogg dem ikke liker men det er opp til hver enkelt og holde seg innenfor reglene til furmet og det er derfor at dem som skriver på forumet her har den muligheten til og være anonyme. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg ikke irritere. Men hvis jeg skal trekke frem blogger som irriterer meg må det være karimaritas sin blogg. Det er måten denne bloggeren blogger på jeg reagerer på. Når andre bloggere har begynt å få øynene opp for hva kosmetiske behandlinger gjør med unge og usikre jenter som leser den typen blogginnlegg gjør denne bloggeren stikk motsatte. Bloggeren fraskriver seg ett hvert ansvar som en voksen blogger. Og det er en tåpelig unnskyldning å si at unge jenter kan tenke selv. Det i seg selv er ansvarsfraskrivelse når det gjelder å være en voksen blogger. I mine øyne skal voksne bloggere være gode rollemodeller for yngre bloggere. Og jeg kaller ikke det god rollemodell når en voksen blogger skryter av at det er ok å ta restylane og kosmetiske behandlinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en eneste en som faktisk går meg på nervene. Og det er måten hun har behandlet familien sin gjennom å kaste skit gjennom bloggen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame

Hetsing og mobbing av bloggere/mennesker over tid. er ikke HUMOR. 

Jeg ler ikke av slik oppførsel som man ser her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, CecilieX skrev:

Hvis du summerer alle tilbakemeldinger som en blogger får i løpet av en dag, via eget kommentarfelt, Facebook, Instagram og Snap, i tillegg til likerklikk i respektive kanaler, så blir KG-kritikerne ikke en så gruppe. Snarere tvert i mot har feks CBE uttalt at 99% av alt hun får er positive tilbakemeldinger. Så den statistikken må du lenger ut på landet med.

Hva angår hets så tor jeg du burde slå opp ordet, men jeg vet av erfaring at bloggere og ders tilhengere gjerne liker å kalle det det, for å diskvalifisere kritikk som er legitim. Jeg mener at mesteparten av kritikken her på KG er konstruktiv, og kan belegge det med at etter at moderator er ferdig med å fjerne det de klassifiserer som utenfor, så finnes det likevel lange tråder om bloggere, der KG sitt team har definert det som godkjent kritikk innenfor regelverket. 

Som motdebattant burde man, hvis man ønsker å påvirke, heller jobbe med å motbevise og argumentere i mot kritikken av bloggerne. Det finnes det forsvinnende få som gjør her inne.

Merkelig at du trekker inn CBE, jeg har ikke sett mye hetsing av henne her inne den siste tiden, det var vel mer vanlig i Fotballfrue-glansdagene :)

Men når du nevner henne, så fant jeg 99 %-innlegget ditt. På bloggen hennes for.. seks år siden!

http://www.carolinebergeriksen.no/2011/01/09/ukens-leserspørsmal-31/

Og hun skriver altså om sitt eget kommentarfelt, ikke om hva som kommer andre steder, som her, var nok ikke så ille for så mange år siden, uten at jeg vet da jeg ikke var her på KG da. Men du skjønner vel for øvrig at 99 % er en overdrivelse samt at det var bare en kort periode hun mente dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
57 minutter siden, JackIost skrev:

Merkelig at du trekker inn CBE, jeg har ikke sett mye hetsing av henne her inne den siste tiden, det var vel mer vanlig i Fotballfrue-glansdagene :)

Men når du nevner henne, så fant jeg 99 %-innlegget ditt. På bloggen hennes for.. seks år siden!

http://www.carolinebergeriksen.no/2011/01/09/ukens-leserspørsmal-31/

Og hun skriver altså om sitt eget kommentarfelt, ikke om hva som kommer andre steder, som her, var nok ikke så ille for så mange år siden, uten at jeg vet da jeg ikke var her på KG da. Men du skjønner vel for øvrig at 99 % er en overdrivelse samt at det var bare en kort periode hun mente dette? :)

Du ser vel at du motsier det du sier i første avsnitt i siste avsnitt? I "glansdagene" som dette innlegget er hentet fra var det mye hardere på KG enn det det er nå. Hvorvidt det er en overdrivelse og at det gjaldt en kort periode har du ingen forutsetninger for å vite noe om. Man kan ikke tillegge folk tanker og meninger som det passer egen argumentasjon,  men må neste lese det både bloggere og brukere skriver slik det står. Igjen er dette typisk argumentasjon, identisk med å tillegge folk her inne egenskaper.

Jeg står fast på at summen av hva bloggere får av tilbakemeldinger er det mest korrekte måten å definere mengde kritikk versus positive tilbakemeldinger. Det er vel det som er problemet også, at bloggere bruker kritiken de får for å skape mer sympati. Og ja, da er hets begrepet brukt, også om det som er konstruktiv kritikk. 

Men kudos til deg for at du i dette innlegget faktisk diskuterer sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, CecilieX skrev:

Du ser vel at du motsier det du sier i første avsnitt i siste avsnitt? I "glansdagene" som dette innlegget er hentet fra var det mye hardere på KG enn det det er nå. Hvorvidt det er en overdrivelse og at det gjaldt en kort periode har du ingen forutsetninger for å vite noe om. Man kan ikke tillegge folk tanker og meninger som det passer egen argumentasjon,  men må neste lese det både bloggere og brukere skriver slik det står. Igjen er dette typisk argumentasjon, identisk med å tillegge folk her inne egenskaper.

Jeg står fast på at summen av hva bloggere får av tilbakemeldinger er det mest korrekte måten å definere mengde kritikk versus positive tilbakemeldinger. Det er vel det som er problemet også, at bloggere bruker kritiken de får for å skape mer sympati. Og ja, da er hets begrepet brukt, også om det som er konstruktiv kritikk. 

Men kudos til deg for at du i dette innlegget faktisk diskuterer sak!

Meget mulig folk hetset mer her inne for seks år siden, det vet jeg ikke siden jeg ikke var her da. Glansdagene med tanke på å hetse CBE/Forballfrue tenkte jeg på (ikke glansdagene generelt) som et sted mellom for seks år siden og i dag, om du i stedet leser det slik blir det ingen selvmotsigelse. Men for alt jeg vet mulig hetsen var minst like stor tidligere, har ikke historikk på det. Men hetsen har nok i dag avtatt betraktelig, mye grunnet hvordan hun blogger nå kontra tidligere. Jeg har ikke reagert på hets mot henne her inne i det siste, så hun er strengt tatt ikke noe tema for det som pågår på Rampelys-forumet for tiden. Hetsen her inne generelt har nok i tillegg avtatt fra da man ikke lenger fikk skrive som ab her. Men hva har dette å gjøre med hva CBE skriver om kommenterer på sin egen blogg i 2011? KG er da ikke relevant for det :)

Og på hvilken måte dreier det seg ikke om et øyeblikksbilde? Hun refererer jo nettopp til "i det siste":

"Jeg har rett og slett verdens beste lesere! I det siste har det vært 99 prosent positivt, og det er jeg så glad for! Det var en periode jeg ofte gruet meg til å sjekke kommentarfeltet da jeg våknet, for det kom så mye fælt i løpet av natta, men dette har nesten avtatt helt, og det er jeg veldig glad for :)"

Og som vi vet har det flere ganger etter 2011 stormet rundt CBE, hvor mannen har lagt inn positive kommentarer under falskt navn osv som motvekt til andre kommentarer, så hvilke holdepunkter har du for at dette ikke var et øyeblikksbilde der og da? Hun har vel ikke kommet med lignende poster etter 2011? :)

Selv om det kanskje ikke virker slik alltid, så er jeg ikke interessert i annet enn å diskutere sak, så blir det et definisjonsspørsmål hvorvidt det å diskutere det jeg kaller hets er brukerdebatt eller sak :)

Endret av JackIost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
24 minutter siden, JackIost skrev:

Meget mulig folk hetset mer her inne for seks år siden, det vet jeg ikke siden jeg ikke var her da. Glansdagene med tanke på å hetse CBE/Forballfrue tenkte jeg på (ikke glansdagene generelt) som et sted mellom for seks år siden og i dag, om du i stedet leser det slik blir det ingen selvmotsigelse. Men for alt jeg vet mulig hetsen var minst like stor tidligere, har ikke historikk på det. Men hetsen har nok i dag avtatt betraktelig, mye grunnet hvordan hun blogger nå kontra tidligere. Jeg har ikke reagert på hets mot henne her inne i det siste, så hun er strengt tatt ikke noe tema for det som pågår på Rampelys-forumet for tiden. Hetsen her inne generelt har nok i tillegg avtatt fra da man ikke lenger fikk skrive som ab her. Men hva har dette å gjøre med hva CBE skriver om kommenterer på sin egen blogg i 2011? KG er da ikke relevant for det :)

Og på hvilken måte dreier det seg ikke om et øyeblikksbilde? Hun refererer jo nettopp til "i det siste":

"Jeg har rett og slett verdens beste lesere! I det siste har det vært 99 prosent positivt, og det er jeg så glad for! Det var en periode jeg ofte gruet meg til å sjekke kommentarfeltet da jeg våknet, for det kom så mye fælt i løpet av natta, men dette har nesten avtatt helt, og det er jeg veldig glad for :)"

Og som vi vet har det flere ganger etter 2011 stormet rundt CBE, hvor mannen har lagt inn positive kommentarer under falskt navn osv som motvekt til andre kommentarer, så hvilke holdepunkter har du for at dette ikke var et øyeblikksbilde der og da? Hun har vel ikke kommet med lignende poster etter 2011? :)

Selv om det kanskje ikke virker slik alltid, så er jeg ikke interessert i annet enn å diskutere sak, så blir det et definisjonsspørsmål hvorvidt det å diskutere det jeg kaller hets er brukerdebatt eller sak :)

Du har rett i at det var et øyeblikksbilde, men jeg mener at det likevel er relevant. Forholdet mellom CBE og KG har alltid vært anstrengt og hun har brukt mye tid i kommentarfeltet på å diskreditere den kritikken som kommer herfra, ved å svartmale og generalisere type mennesker som er her. Før jeg havnet på KG var mitt inntrykk av KG dårlig, skapt av hvordan CBE fremstilte forumet. Da jeg havnet her inne på KG (ca 2013) etter å ha blitt mer og mer irritert over bloggingen hennes og kanskje særlig hvordan hun avfeide all konstruktiv kritikk, så opplevde jeg at KG ikke var en søppelhaug, men at kritikken ofte faktisk var relevant selv om den var skarp i kantene. Som du sier er det lite hets å spore nå. Derfor reagerer jeg når noen kommer inn og påstår at "mesteparten av det dere driver med er hets", slik du og flere med deg prøver å fremstille det som. Det er samme metode som CBE har brukt i de årene jeg har fulgt henne, nettopp fordi hun da kan avfeie hele KG.

Bloggerkritikken her inne er viktig, fordi det er nødvendig at folk som bruker påvirkningskraften sin på en dårlig måte ikke får ture frem uten at noen påpeker umoralen. Ja, det finnes folk som går over streken, men innleggene blir slettet. Det er synd at det er moderering i etterkant og at slikt blir stående for lenge, nettopp fordi det gir folk muligheten til å skjære alle over en kam. 

Mesteparten av det som skrives her inne er IKKE hets. At kritikken er massiv og ensidig er jo ikke den enkelt brukers ansvar. Det ER massiv fordømmelse av kropps og utseendefokus, bruk av barn på blogg, brudd på markesdføringsloven. Og det som provoserer kanskje aller mest er at bloggerne fortsetter ufortrødent videre, men later som om alt som kommer av kritikk er hets. Slik har det vært siden jeg begynte å lese blogger, og jeg er drittlei. 

Etterhvert som bloggere enten stenger kommentarfeltene sine eller røkter dem med kraftig hånd, så finnes det i grunnen ikke andre måter å kritisere dem på en å bruke KG, og da er det utrolig viktig at påstander om at KG er et rottereir ikke får stå uimotsagt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
9 minutter siden, CecilieX skrev:

Du har rett i at det var et øyeblikksbilde, men jeg mener at det likevel er relevant. Forholdet mellom CBE og KG har alltid vært anstrengt og hun har brukt mye tid i kommentarfeltet på å diskreditere den kritikken som kommer herfra, ved å svartmale og generalisere type mennesker som er her. Før jeg havnet på KG var mitt inntrykk av KG dårlig, skapt av hvordan CBE fremstilte forumet. Da jeg havnet her inne på KG (ca 2013) etter å ha blitt mer og mer irritert over bloggingen hennes og kanskje særlig hvordan hun avfeide all konstruktiv kritikk, så opplevde jeg at KG ikke var en søppelhaug, men at kritikken ofte faktisk var relevant selv om den var skarp i kantene. Som du sier er det lite hets å spore nå. Derfor reagerer jeg når noen kommer inn og påstår at "mesteparten av det dere driver med er hets", slik du og flere med deg prøver å fremstille det som. Det er samme metode som CBE har brukt i de årene jeg har fulgt henne, nettopp fordi hun da kan avfeie hele KG.

Bloggerkritikken her inne er viktig, fordi det er nødvendig at folk som bruker påvirkningskraften sin på en dårlig måte ikke får ture frem uten at noen påpeker umoralen. Ja, det finnes folk som går over streken, men innleggene blir slettet. Det er synd at det er moderering i etterkant og at slikt blir stående for lenge, nettopp fordi det gir folk muligheten til å skjære alle over en kam. 

Mesteparten av det som skrives her inne er IKKE hets. At kritikken er massiv og ensidig er jo ikke den enkelt brukers ansvar. Det ER massiv fordømmelse av kropps og utseendefokus, bruk av barn på blogg, brudd på markesdføringsloven. Og det som provoserer kanskje aller mest er at bloggerne fortsetter ufortrødent videre, men later som om alt som kommer av kritikk er hets. Slik har det vært siden jeg begynte å lese blogger, og jeg er drittlei. 

Etterhvert som bloggere enten stenger kommentarfeltene sine eller røkter dem med kraftig hånd, så finnes det i grunnen ikke andre måter å kritisere dem på en å bruke KG, og da er det utrolig viktig at påstander om at KG er et rottereir ikke får stå uimotsagt. 

 

 

Her er det noen som tror de er mye bedre en andre. Noe som ikke stemmer. Folk kritisere bare for å kritisere noe de ikke selv liker.  Merkelig fenomen. Bygdedyret på nett. Finner man på denne plattformen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, CecilieX skrev:

Du har rett i at det var et øyeblikksbilde, men jeg mener at det likevel er relevant. Forholdet mellom CBE og KG har alltid vært anstrengt og hun har brukt mye tid i kommentarfeltet på å diskreditere den kritikken som kommer herfra, ved å svartmale og generalisere type mennesker som er her. Før jeg havnet på KG var mitt inntrykk av KG dårlig, skapt av hvordan CBE fremstilte forumet. Da jeg havnet her inne på KG (ca 2013) etter å ha blitt mer og mer irritert over bloggingen hennes og kanskje særlig hvordan hun avfeide all konstruktiv kritikk, så opplevde jeg at KG ikke var en søppelhaug, men at kritikken ofte faktisk var relevant selv om den var skarp i kantene. Som du sier er det lite hets å spore nå. Derfor reagerer jeg når noen kommer inn og påstår at "mesteparten av det dere driver med er hets", slik du og flere med deg prøver å fremstille det som. Det er samme metode som CBE har brukt i de årene jeg har fulgt henne, nettopp fordi hun da kan avfeie hele KG.

Bloggerkritikken her inne er viktig, fordi det er nødvendig at folk som bruker påvirkningskraften sin på en dårlig måte ikke får ture frem uten at noen påpeker umoralen. Ja, det finnes folk som går over streken, men innleggene blir slettet. Det er synd at det er moderering i etterkant og at slikt blir stående for lenge, nettopp fordi det gir folk muligheten til å skjære alle over en kam. 

Mesteparten av det som skrives her inne er IKKE hets. At kritikken er massiv og ensidig er jo ikke den enkelt brukers ansvar. Det ER massiv fordømmelse av kropps og utseendefokus, bruk av barn på blogg, brudd på markesdføringsloven. Og det som provoserer kanskje aller mest er at bloggerne fortsetter ufortrødent videre, men later som om alt som kommer av kritikk er hets. Slik har det vært siden jeg begynte å lese blogger, og jeg er drittlei. 

Etterhvert som bloggere enten stenger kommentarfeltene sine eller røkter dem med kraftig hånd, så finnes det i grunnen ikke andre måter å kritisere dem på en å bruke KG, og da er det utrolig viktig at påstander om at KG er et rottereir ikke får stå uimotsagt. 

 

 

 Vi er nok ikke så veldig uenige angående akkurat CBE, som nevnt opplever jeg ikke at hun blir hetset i noen spesiell grad her så lenge jeg har lest her inne, som vel er det siste knappe halvåret. Det var nok mye verte før. Tror ab-forbudet løste opp i mye. Men jeg holder fast på at det har vært mye unødvendig negative innlegg rettet mot en del andre bloggere, som jeg har reagert sterkt på. Og da mener jeg man må kunne si fra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame

Om jeg skulle si noen. Så ligger den visst brakk et sted. Jeg ser den gjennom Google.  Men sies den skal være slettet når jeg så den. Skjønner at det ligger mer alvorlig  bak .

Så 1 moment mindre å slippe å se på nett.😊

Jeg fikk ikke én gang lov å si bloggnavnet, så jeg.😐

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to type blogger som irriterer meg voldsomt. Den første gruppen er de som bruker barna sine som reklameplakater, selger barnas bursdager, dåpsdager, aktiviteter og opplevelser til kommersielle aktører. Den andre gruppen er de som fremmer et usunt kroppsideal, skriver detaljer om størrelser, kosthold og mengde, og påvirker jenter/kvinner svært negativt både ved bilderedigering og et konstant fokus på kropp (til og med under og rett etter svangerskap).

 

Det er én toppblogg som faller inn under begge disse kategoriene: Caroline Berg Eriksen. Denne millionbedriften er giftig, etisk forkastelig og skyr ingen midler når det er penger å tjene. Egne barn brukes, leserens usikkerhet utnyttes og markedsføringsloven brytes. Alt dette skjer flere ganger i uka. Jeg kunne så inderlig ønske at flere fikk opp øynene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker generelt ingen bloggere lenger. Min tid som bloggleser er over. MEN, jeg følger med på VP for å se om hun våkner opp snart og det virker det som hun har gjort. Små steg;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...