Gå til innhold

Hvilken blogger irriterer deg mest?


Gjest Gregor Clegane

Bloggere som går deg på nervene  

383 stemmer

  1. 1. Hvem irriterer deg mest av dagens bloggere?

    • Helene Drage
      22
    • Anna Rasmussen
      89
    • Caroline Berg Eriksen
      81
    • Sophie Elise Isachsen
      60
    • Marna Haugen Burøe
      5
    • Julianne Nygård
      9
    • Emilie Nereng
      0
    • Kristine Ullebø
      16
    • Kristina Andersen
      7
    • Louise Angelica Riise
      1
    • Linni Meister
      0
    • En annen blogger som ikke er nevnt
      93


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

På Sunday, February 05, 2017 den 20.20, Honey Dew skrev:

KariMaritas og Laila Monica Nikolaisen (Lagertha)

Lagertha er jeg bare dypt bekymret for. Og der er det barn i bildet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith, Villa Paprika, Det Glade Hjem, Anna Rasmussen og Helene Drage. 

 :hallo:

 

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annebrith er et nek 

Carolinebergeriksen er et nek 

Annarass er et nek 

Sophieelise suger 

Pilotfrue er et nek 

Villapaprika er på bærtur 

Camillapihl er cp så kjeeeeedelig 

Helenedrage er buktaler 

Leneorvik skader ørene mine 

Komikerfrue er høy 

 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2017 den 17.33, Rubella skrev:
  • Sophie Elise, av de grunnene JessicaL over meg her beskriver.
     
  • VillaPaprika pga. vanvittig mangel på moral og EKSTREMT dårlige skrivekunnskaper.
     
  • AnneBrith pga. at hun er en fjortis i førtiåra.
     
  • Helene Drage pga. voldsom dobbeltmoral, den evige runddansen med hårete mål og "ny plan, nå blir alt bra", kræsj 3 dager etter, rinse and repeat, nedsabling av alle med velmenende råd og genuine spørsmål og fornektelse av egen situasjon.
     
  • Lene Orvik pga. hvordan hun er på snap/videoblogg. Får hjerteinfarkt av hele dama. Samt at hun fremstår som tidenes narsissist (men det gjelder vel 99% av bloggere).
     
  • CBE irriterer meg egentlig ikke. Hun er bare bleh.

Vil endre det siste punktet til å si at CBE irriterer meg på snap pga. måten hun sier "n" med tunga 20 cm ut av munnen. Er det ikke normalt å ha tunga rett bak fortennene når man sier "n"? Lov med talefeil altså,  blir bare så ekstremt tydelig når hun filmer seg selv close up snakkende hele tiden, og så høres det ut som "babyspråk". 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke blogg.no. Det er en toppliste der med de mestpopulære bloggene der så de skal få enda flere følgere. Man bør finne blogger ved å søke etter dem og ikke ved å se på en toppliste. Mindre populære blogger som sikkert er minst like bra som Mora til Michelle og Fotballfrue osv. blir ikke lagt merke til fordi de ikke allerede er populære.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.2.2017 den 20.20, Honey Dew skrev:

KariMaritas og Laila Monica Nikolaisen (Lagertha)

Karimaritas her også. For den er et laaaaaangt gjeeeesp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Eiliv skrev:

Liker ikke blogg.no. Det er en toppliste der med de mestpopulære bloggene der så de skal få enda flere følgere. Man bør finne blogger ved å søke etter dem og ikke ved å se på en toppliste. Mindre populære blogger som sikkert er minst like bra som Mora til Michelle og Fotballfrue osv. blir ikke lagt merke til fordi de ikke allerede er populære.

Merkelig logikk :)

Hva blir det neste, man bør forby topplister på musikk/film osv også, slik at folk ikke skal bli pårvirket at det som er mest populært? :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers merkelig at man er så opptatt av bloggere som man mener er irriterende, er jo bare å la være å lese de bloggene samt la være å diskutere dem her :)

Jeg så en gang noen episoder av Grey's Anatomy, var vel den første sesongen og det var utrolig dårlig, og siden har jeg ikke sett på. Eller kanskje jeg burde fulgt med på dette i over et tiår bare for å kunne skrive om hver eneste episode på nettet etterpå om hvor dårlig det er? Nei, vet du hva :)

Endret av JackIost
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ofte har ikke musikk en beskrivelse eller kategori på samme måte som blogger. Topplister er i mange tilfeller den eneste måten å oppdage en sang på. 

Ofte leser eller ser folk på det som er populært uten å egentlig like det. Det er sikkert mange som leser bloggene på topplista til blogg.no fordi det føles nødvendig. Hadde det ikke vært noen toppliste ville folk søkt etter interessene sine som f.eks. knekkebrød og funnet en blogg om knekkebrød. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
39 minutter siden, JackIost skrev:

Ellers merkelig at man er så opptatt av bloggere som man mener er irriterende, er jo bare å la være å lese de bloggene samt la være å diskutere dem her :)

Jeg så en gang noen episoder av Grey's Anatomy, var vel den første sesongen og det var utrolig dårlig, og siden har jeg ikke sett på. Eller kanskje jeg burde fulgt med på dette i over et tiår bare for å kunne skrive om hver eneste episode på nettet etterpå om hvor dårlig det er? Nei, vet du hva :)

Akkurat som du irriterer deg over folk som kritiserer bloggerne her. Er jo bare å la være og lese i Rampelystrådene og la være å diskutere med de som kritiserer bloggerne. Ta en liten titt på deg selv først, så vil du skjønne hvorfor folk er så  opptatt av folk som man mener er irriterende! :) Du er jo en av de mest aktive metakritikerne på Rampelys. Selvinnsikt er en megafin bil! ;-) Eod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
8 timer siden, Chloe skrev:

Akkurat som du irriterer deg over folk som kritiserer bloggerne her. Er jo bare å la være og lese i Rampelystrådene og la være å diskutere med de som kritiserer bloggerne. Ta en liten titt på deg selv først, så vil du skjønne hvorfor folk er så  opptatt av folk som man mener er irriterende! :) Du er jo en av de mest aktive metakritikerne på Rampelys. Selvinnsikt er en megafin bil! ;-) Eod.

Word

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Chloe skrev:

Akkurat som du irriterer deg over folk som kritiserer bloggerne her. Er jo bare å la være og lese i Rampelystrådene og la være å diskutere med de som kritiserer bloggerne. Ta en liten titt på deg selv først, så vil du skjønne hvorfor folk er så  opptatt av folk som man mener er irriterende! :) Du er jo en av de mest aktive metakritikerne på Rampelys. Selvinnsikt er en megafin bil! ;-) Eod.

Jeg har da aldri skrevet at jeg synes det er irriterende med bloggerhets :)

Her inne er det en stor gjeng som gjør sport i å hetse den ene bloggeren etter den andre, urimelig mobbing/netthets hvor man løper i flokk har jeg aldri hatt sansen for, og synes noen bør si fra, selv om vi er i et klart mindretall, eller kanskje nettopp derfor. Noe ganske annet enn å være blant drøssevis av folk som lirer av seg negative ting om bloggere støtt og stadig :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Chloe skrev:

Akkurat som du irriterer deg over folk som kritiserer bloggerne her. Er jo bare å la være og lese i Rampelystrådene og la være å diskutere med de som kritiserer bloggerne. Ta en liten titt på deg selv først, så vil du skjønne hvorfor folk er så  opptatt av folk som man mener er irriterende! :) Du er jo en av de mest aktive metakritikerne på Rampelys. Selvinnsikt er en megafin bil! ;-) Eod.

Veldig på siden, men jeg ser det stadig skrevet så jeg må bare spør: hva mener man med 'selvinnsikt er en fin bil'? Det er jo et uttrykk som ikke henger på greip!

jeg vet at Audi hadde en modell som het IQ og at man da sa at IQ er en fin bil når man mente at diskusjonspartneren var litt dum, men denne omskrivningen er jo bare tåpelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
14 timer siden, Chloe skrev:

Akkurat som du irriterer deg over folk som kritiserer bloggerne her. Er jo bare å la være og lese i Rampelystrådene og la være å diskutere med de som kritiserer bloggerne. Ta en liten titt på deg selv først, så vil du skjønne hvorfor folk er så  opptatt av folk som man mener er irriterende! :) Du er jo en av de mest aktive metakritikerne på Rampelys. Selvinnsikt er en megafin bil! ;-) Eod.

Spot on! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chloe
5 timer siden, Hallepalle skrev:

Veldig på siden, men jeg ser det stadig skrevet så jeg må bare spør: hva mener man med 'selvinnsikt er en fin bil'? Det er jo et uttrykk som ikke henger på greip!

jeg vet at Audi hadde en modell som het IQ og at man da sa at IQ er en fin bil når man mente at diskusjonspartneren var litt dum, men denne omskrivningen er jo bare tåpelig.

Nettopp! Det henger ikke på greip! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, JackIost skrev:

Ellers merkelig at man er så opptatt av bloggere som man mener er irriterende, er jo bare å la være å lese de bloggene samt la være å diskutere dem her :)

Jeg så en gang noen episoder av Grey's Anatomy, var vel den første sesongen og det var utrolig dårlig, og siden har jeg ikke sett på. Eller kanskje jeg burde fulgt med på dette i over et tiår bare for å kunne skrive om hver eneste episode på nettet etterpå om hvor dårlig det er? Nei, vet du hva :)

Er så enig. Å de tenker ikke over at de er med på å bidra inntekter å klikk ved å lese de hver dag. Det er jo bare å la være. 😌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
9 timer siden, JackIost skrev:

Jeg har da aldri skrevet at jeg synes det er irriterende med bloggerhets :)

Her inne er det en stor gjeng som gjør sport i å hetse den ene bloggeren etter den andre, urimelig mobbing/netthets hvor man løper i flokk har jeg aldri hatt sansen for, og synes noen bør si fra, selv om vi er i et klart mindretall, eller kanskje nettopp derfor. Noe ganske annet enn å være blant drøssevis av folk som lirer av seg negative ting om bloggere støtt og stadig :)

Ser du ikke bjelken i eget øye?

Du "har ikke sansen for, så derfor sier du i fra". Hva tror du det er vi bedriver her inne?

Hvis du rykket ut bjelken av øyet ditt ville du se at de fleste her inne er akkurat slik som deg. Man har ikke sansen for utlevering av mindreåriges privatliv, negativ påvirkning i forhold til kropp og utseende og brudd på markedsføringsloven mm.

Den høye hesten din, har f**n meg korte bein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...