Gå til innhold

Fredagskveld: Hva har du på deg akkurat i kveld?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pysj!

Undrer meg om det er greit å gå ut med søpla i pysj når man ser ut som man ikke har sett dagslys på en uke (noe som også er sant). Har jeg blitt for sær når jeg synes at dette er OK? :sprettoy:

Anonymkode: 2abfd...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truse og bh. Sitter på terrassen på Kefalonia, hvor det er 28 grader akkurat nå. 

Anonymkode: 89744...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenkåpe i fleece! Den er så stygg at man blir blendet av å se på den - men den er så syykt god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uniformen er av og kun bokser. Sovner snart, tror jeg. Hodet mitt dupper innimellom som på en hundehvalp:) En bitteliten gekko på veggen. så søt. Skjønner ikke hvordan de er hevet over tyngdekraften og kan stå fast på veggen:)

Endret av Lanista1984
feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt hjemme fra jobb, daffedag, skal lage middag til kjæresten kommer hjem og har adidas hettegenser, umbro joggebukser og lange ubermyke champion håndballsokker over buksa. Endelig helg!

Anonymkode: e03c1...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plommelilla bukse, lysere lilla topp og grå sokker med pusekattmønster. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden en militærbukse og en sort bestefartrøye 

skal en liten tur ut, men når jeg kommer hjem så blir nok til at jeg skifter til boksershorts og en lang t-skjorte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En millitæruniform med brun t-skjorte og uniform bestående av lysebrunt med mørkebrune og grønnaktige striper. Støvlene er av da jeg for øyeblikket ligger å hører på musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...