Gå til innhold

Fredagskveld: Hva har du på deg akkurat i kveld?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mann 27. 

Fleecestrømpebukse og T-shirt fra en metallica konsert i Oslo. Tv-kveld med samboeren. 

Anonymkode: 4b8c8...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt juleferie og siden jeg for en sjelden gangs skyld er i mitt barndomshjem har jeg gått all retro i min gamle garderobe i dag. Mamma og pappa har jobber med mye reiser så vi treffes mest på hytta. Denne jula har vi vært hjemme, og det har vært utrolig koselig. Så i dag har jeg tatt på grå strømpebukse med mørkeblå adidas kneppebukse over og doble championsokker (de med fire striper) over buksa. Tskjorte, så langermet tykk høyhalset pologenser og da jeg fant en gul umbrogenser innerst i skapet med stort umbromerke på magen måtte jeg ta på den. Helt 90-talls her altså. Inni den var det en mørkeblå adidasgenser fra før og jeg brukte jo alltid to gensere på vinteren over pologenseren i gamle dager, så dermed lot jeg den bli under umbroen. Veldig mykt og veldig komfortabelt, og merkelig nok bare passe varmt. Var jo ganske baggy gensere den gang, og jeg har bare litt vel store størrelser. Sikkert femten år siden jeg brukte disse klærne, utrolig kvalitet, de ser nesten nye ut. Og de har vært mye i bruk. Mannen fulgte opp, han fant og har på svart adidas kneppebukse, to par championsokker og han har adidas høyhalset under en limegrønn umbrogenser med samme store logo på magen som min gule. Så vi har vår egen lille retrodag i dag. Og vi skal bare ligge på sofaen på loftstua og se på gamle julefilmer a la Alene Hjemme hele dagen. Så får vi se når brodern og kona hans våkner om de følger opp. Han har minst like mye 90-talls klær i skapet som jeg har. Kan bli morsomt. Nå frokost for de som har stått opp. 

Anonymkode: e03c1...e9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønn bukse og vinrød genser... svarte sokker og brun hårstrikk :) 

Anonymkode: 251a0...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart adidas joggebukse, min sønns grå ullsokker ( fordel med stor gutt:ler2:)og grå nattdrakt overdel fra cubus. Nå er det helg!:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grå høyhalset strikkagenserkjole. Tidligere idag hadde jeg sort 100 den strømpebukse, men nå er strømpebuksa byttet ut med en grå, sort og hvitmønstret ulltights fra Kari Traa. Hjemmestrikket ullsokker på beina. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...