Gå til innhold

Venninner i Trondheim?


prill

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er på leting etter nye venninner i Trondheim. Er 35 år og har mann og to barn. Jeg er herfra, men har mistet litt kontakt med gamle venner på grunn av flytting og travle tider med mye jobb og småbarn de siste årene. Nå begynner ungene å bli litt større, og jeg savner venninner jeg kan gå tur med/ta en kaffe med eller en kveld på byen :)  Er glad i bymarka, og vil gjerne gå mer på konserter (all slags). Tror jeg er snill og grei og har god humor:P Jeg er ikke kresen på alder, og blir veldig glad for alle svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 24, og i en helt annen livssituasjon enn deg uten mann og barn, men jeg liker også konserter, kaffe og bymarka :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg er innflytter i byen, er gift og har to barn. Av samme grunner som deg har nettverket snevret seg inn litt med tiden, så det hadde vært fint å blitt kjent med noen man kunne finne på ting med. 

Alder har ingenting å si for meg da jeg som regel går fint over ens med de fleste, men jeg er noen år yngre enn deg da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
På 3.2.2017 den 8.43, prill skrev:

Hei,

jeg er på leting etter nye venninner i Trondheim. Er 35 år og har mann og to barn. Jeg er herfra, men har mistet litt kontakt med gamle venner på grunn av flytting og travle tider med mye jobb og småbarn de siste årene. Nå begynner ungene å bli litt større, og jeg savner venninner jeg kan gå tur med/ta en kaffe med eller en kveld på byen :)  Er glad i bymarka, og vil gjerne gå mer på konserter (all slags). Tror jeg er snill og grei og har god humor:P Jeg er ikke kresen på alder, og blir veldig glad for alle svar.

Hei jeg bor i Trondheim ønsker blir venn med deg alder det bare tull og tall liker å lage mat drikke kaffe , reise gjerne send pm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...