Gå til innhold

Ny sesong av Sofa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg synes de nye tenåringsjentene var litt slitsomme. satt jo bare på mobilen og kommenterte egentlig ikke det som var på tv :glare: jeg liker veldig godt Adam og Tore, Familien Prøis og Jan og Silvia :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, tenåringene var bare unødvendig.

Jeg liker hunden til Prøisfamilien! Om noen kjenner rasen så vil jeg gjerne vite.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
På 2.2.2017 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere? Jeg liker serien.

Anonymkode: c61e7...7b9

Elsker serien :) Tore og Adam og Jan og Silvia...beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke navnet, men han mannen til hun vakre med 4 barn, fy søren, han har sluppet billig unna fødslene. Så jeg lo rått da datteren sa at han var en mindre mann i hennes øyne fordi han ikke hadde vært med på det. Gud, jeg kjenner jeg digger henne :)

 

Jan og Silvia 💜💕 

Tore og Adam 💜💕

Og så syns jeg litt synd på han gutten (med to venninner) fordi han sa feil ord. 

Endret av End
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig serie! 

 

Til deg over her som spør hva det går ut på:

«Norsk underholdningsserie om folk som ser på TV. Vi er flue på veggen når familiene diskuterer, kommenterer og reagerer på det de har sett på skjermen de siste sju dagene. Hva blir de opprørte av, hva får dem til å drømme seg bort, brøle av latter eller til å bli rykende uenige? I Sofa er det folket selv som avgjør hva som er godt eller dårlig TV.»

Anonymkode: 41957...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, visningsnamn skrev:

Jeg liker Sofa, men synes de kunne droppet å hente inn nye folk. Håper ikke dette betyr at en eventuell sesong 4 (eller hva det blir) blir uten noen av de faste som har vært med fra start av.

De må jo hente inn nye når de som har vært med ikke ønsker å være med mer? Det kan såklart være flere årsaker, men jeg antar dette er årsak nr 1. 

Å være et ansikt alle plutselig kjenner igjen fra tv er ikke noe alle takler, jeg kan tenke meg at det blir mye styr når alle stopper deg og har noe å si om deg, til deg, imot deg osv i alle anledninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, End skrev:

Jeg husker ikke navnet, men han mannen til hun vakre med 4 barn, fy søren, han har sluppet billig unna fødslene. Så jeg lo rått da datteren sa at han var en mindre mann i hennes øyne fordi han ikke hadde vært med på det. Gud, jeg kjenner jeg digger henne :)

 

Jan og Silvia 💜💕 

Tore og Adam 💜💕

Og så syns jeg litt synd på han gutten (med to venninner) fordi han sa feil ord. 

Jan og Sylvia, de er jo så søte. Slik vil jeg også tilbringene fredagskvelden. De virker så rause og gode med hverandre :)

 

Og han mannen ja, dattera tok han godt!  U go girl! :D

 

Rart hvordan en serie om noen som er på tv og snakker om det kan være så fengende.

Anonymkode: 6eb36...36c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jan og Sylvia, de er jo så søte. Slik vil jeg også tilbringene fredagskvelden. De virker så rause og gode med hverandre :)

 

Og han mannen ja, dattera tok han godt!  U go girl! :D

 

Rart hvordan en serie om noen som er på tv og snakker om det kan være så fengende.

Anonymkode: 6eb36...36c

Ja, jeg tenkte akkurat det samme. Sofa er faktisk mitt eneste favorittprogram. Ikke fordi det er så smart, opplysende eller spennende, men fordi det viser hvem vi er, hva vi ler av, og hva vi kan få oss til å si. Det er et veldig avslørende program om nordmenn og hvor forskjellige vi er, selv om det er filtrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 

Er deltakerne i Sofa-serien pålagt å se på et antall utvalgte programmer, eller kan de velge selv hva de vil se på så lenge de kommenterer/diskuterer det som blir sett? Jeg tror ikke at jeg hadde orket å se samme program hver eneste kveld, jeg bytter litt på, men ser jo så klart på noen faste ting, da :) 

Ta 4-stjerners middag, f.eks.,  -  jeg ser gjerne på, men ikke hver eneste gang. Og Skavlan er heller ikke et program jeg følger fast, men jeg får jo med meg det når interessen er ekstra stor.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De er pålagt. Det som ser ut som flere dager for oss er i virkeligheten ikke det, de skifter klær osv for at det skal se slik ut. Produksjonen sitter i ett annet rom og følger med deltagerne, og kan ofte gi beskjed om hva de vil Sofafolkene skal snakke om.

Anonymkode: e9387...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2017 den 0.15, Gjest End skrev:

Å være et ansikt alle plutselig kjenner igjen fra tv er ikke noe alle takler...

Jeg tror at flere av dem er sånne mennesker som liker seg i sentrum (skrevet på en positiv måte nå altså)  og er glade i å snakke med hyggelige folk som har sett dem på tv. Bortsett fra de fire selvopptatte jentene, er alle som gamle venner å regne for  min del. :) Gleder meg til å følge serien videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Adam og Tore, og Jan og Sylvia. Jeg liker ikke Prøisfamilien eller tenåringsjentene.

Anonymkode: 434f6...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...