Gå til innhold

Ungkarskvinnen - Jojo (på norsk tv)


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om JoJo enda. Jeg tenkte ikke over henne noe særlig i forrige sesong av Ungkaren, og i første episode har jeg litt blandede følelser. 

Det blir interessant å se fremover. Glad for at vi får en pause fra Australia. 

Anonymkode: 8f170...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett for leeeeeenge siden ☺ Jeg liker Jojo!

Anonymkode: 9c70e...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om de prøver å lure oss, men hvis det blir så dramatisk som det ble vist i klippene i første episode så tror jeg det kan bli litt vel mye for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
På 2.2.2017 den 15.14, makkapakka skrev:

Jeg vet ikke om de prøver å lure oss, men hvis det blir så dramatisk som det ble vist i klippene i første episode så tror jeg det kan bli litt vel mye for meg. 

Det er ikke lureri, faktisk. Regner med du sikter til han som bl.a slår i døra og går til angrep på en annen deltaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei :o Hvilken kanal og tid?

Anonymkode: 54e6f...e11

Mandager kl 21.30 på FEM. Du gikk akkurat glipp av reprisen. 

Anonymkode: 8f170...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over hun valgte å ta med seg Chad videre. Han kommer vel til å bli sendt hjem snart. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
2 timer siden, Emera skrev:

Han Chad er virkelig ikke helt god... 

Produksjonen må vel ha en finger med i spillet. Det er jo helt absurd. 

Anonymkode: 8f170...3f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ble Chad sendt hjem! Han er jo helt utrolig som går tilbake til huset. Blir det slåsskamp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett ukens episode. Puh, ja nå er endelig gærningen ute! De har nok beholdt ham så lenge de kunne for å melke den aggresjonen hans så langt det var forsvarlig. Jeg hadde ikke giddet å se på mer hvis han ikke ble sendt hjem nå, dette var for mye drama for min smak. Blir spennende å se hva han finner på i neste episode, ja. Men deretter håper jeg vi slipper å se mer til den tullingen. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det dere liker best da? Jeg merker at jeg har en ganske forskjellig smak fra Jojo, slik som Jordan for eksempel. Det er likevel tydelig at hun liker han veldig godt. 

Jeg synes det var så artig at han som arbeider med erektil dysfunksjon (husker ikke hva han heter) prøvde å skjule at han begynte å blø (neseblod) IGJEN. Haha! "You're bleeding!" "No, I'm not!" :laugh:

Anonymkode: 8f170...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chad virker jo ustabil og som han går på steroider, men syns de andre er slemme mot ham også. De snakker dritt om og til ham og rotter seg sammen mot ham, han trekker seg unna og de er ekle tilbake. Ser for meg at han ble banka som barn og lærte seg at den eneste måten å takle en konflikt på er å bruke vold, og at tøffe menn ikke føler, de slår. Når de andre mobber ham er de ikke så mye bedre enn han er. 

Fortsatt er det litt for mange å holde styr på til å kunne trekke ut en favoritt! Men litt kjipt dette går på tv så lenge etter det gjorde i USA, blir så redd for å finne ut hvem som vant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det ikke lenge igjen til hometown date. Det gleder jeg meg til!

Hvem tror dere hun velger som de fire siste?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det virker som om hun ser gode kvaliteter i menn som James og Wells (som røyk ut sist), men at hun tydelig har en tendens til å tiltrekkes mer folk som Jordan og Luke. Ikke helt fornøyd med hvem hun har valgt videre, og jeg tipper det er en stor sannsynlighet for et brudd med den personen hun ender opp med å velge. 

Så ja, jeg tror hvertfall at Jordan og Luke blir i de siste fire, og at James ryker snart. Alex liker jeg ikke i det hele tatt, og han tror jeg (og håper) ryker snart også. Chase har jeg heller ikke et særlig godt inntrykk av, og jeg ble overrasket over at hun valgte han over Derek. 

Kanskje jeg er en smule negativ. Hehe... 

Anonymkode: 8f170...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også hun liker kjekkasene best (for et par episoder siden satt samboeren og jeg og snakka om at alle mannfolka som var på en gruppedate ligna litt. Skjegg og fluffy hår! :P 

Tror Jordan, Luke, Robbie og Chase blir de fire siste. Og at enten Alex eller James ryker neste gang før hometowns. Håper på Alex, for han virker skikkelig dust, mens James jo er bare snill og god, nesten. Han har jo så dårlig selvtillit og føler han er altfor lite kjekk og omtrent at han er på et program der de som ville mobba ham i en skolesetting plutselig er kompiser. Så når han ryker kommer han til å tenke at han hadde rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som om hun ser gode kvaliteter i menn som James og Wells (som røyk ut sist), men at hun tydelig har en tendens til å tiltrekkes mer folk som Jordan og Luke. Ikke helt fornøyd med hvem hun har valgt videre, og jeg tipper det er en stor sannsynlighet for et brudd med den personen hun ender opp med å velge. 

Så ja, jeg tror hvertfall at Jordan og Luke blir i de siste fire, og at James ryker snart. Alex liker jeg ikke i det hele tatt, og han tror jeg (og håper) ryker snart også. Chase har jeg heller ikke et særlig godt inntrykk av, og jeg ble overrasket over at hun valgte han over Derek. 

Kanskje jeg er en smule negativ. Hehe... 

Anonymkode: 8f170...3f2

helt enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.3.2017 den 17.24, AnonymBruker skrev:

Det virker som om hun ser gode kvaliteter i menn som James og Wells (som røyk ut sist), men at hun tydelig har en tendens til å tiltrekkes mer folk som Jordan og Luke. Ikke helt fornøyd med hvem hun har valgt videre, og jeg tipper det er en stor sannsynlighet for et brudd med den personen hun ender opp med å velge. 

Så ja, jeg tror hvertfall at Jordan og Luke blir i de siste fire, og at James ryker snart. Alex liker jeg ikke i det hele tatt, og han tror jeg (og håper) ryker snart også. Chase har jeg heller ikke et særlig godt inntrykk av, og jeg ble overrasket over at hun valgte han over Derek. 

Kanskje jeg er en smule negativ. Hehe... 

Anonymkode: 8f170...3f2

Ja, enig! Samtidig synes jeg alle de "kjekke" virker veldig snille og ektemann-materiale de og, bortsett fra Jordan. Jeg tror Robbie og Luke blir de siste to :) Men hva er det med Luke, han virker så alvorlig absolutt hele tiden? 

Angående Jordan så skjønner jeg virkelig ikke hva hun ser i han? Hele han lyser jo falsk! Det er bare noe med måten han prater på, smiler på og er på... Jeg er ikke i tvil om at han ikke har virkelige følelser for henne. Og Jojo oppfører seg jo som en 15-åring rundt han - hun tar opp noe hun er i tvil om, han avkrefter det uten å være troverdig i det hele tatt, og hun blir helt fnisete og naiv og tror på han...

Anonymkode: 49ac5...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...