Gå til innhold

United States Of Hate: Muslims Under Attack


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er skam for det moderne mennesket å ha noen form for forhold til et naziland som USA. Jeg anmoder alle nordmenn, og andre siviliserte samfunn verden over om å boikotte USA inntil de ikke endrer sine primitive holdninger, og ikke slutter å plyndre muslimske land for olje og gass, og ikke slutter med å spre islamofobi. Skam over Trump - land.

 

http://www.bbc.co.uk/mediacentre/proginfo/2016/21/united-states-of-hate

Anonymkode: 958cb...be8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les deg litt mer opp på nazisme.

Trump er anti islam ikke anti sionisme

Anonymkode: ccee8...ece

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Les deg litt mer opp på nazisme.

Trump er anti islam ikke anti sionisme

Anonymkode: ccee8...ece

Hvordan er man anti islam ved visumnekt mot 7 land i 90 dager? Er jo mange mange land som ellers har muslimsk majoritet som lett får innreise til usa :) 

Anonymkode: 7a6dc...a46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er skam for det moderne mennesket å ha noen form for forhold til et naziland som USA. Jeg anmoder alle nordmenn, og andre siviliserte samfunn verden over om å boikotte USA inntil de ikke endrer sine primitive holdninger, og ikke slutter å plyndre muslimske land for olje og gass, og ikke slutter med å spre islamofobi. Skam over Trump - land.

 

http://www.bbc.co.uk/mediacentre/proginfo/2016/21/united-states-of-hate

Anonymkode: 958cb...be8

Foreslår at du slutter å demonisere amerikanere og USA og slutter å reise til muslimske land som sprer hat mot alle som ikke er muslimer og diskriminerer vantro, kvinner, homofile og andre på det groveste.

Anonymkode: 1c985...f6a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en facist, og facister er også glad i Kvinneguiden mtp svarene du har fått. De elsker en mann som hater kvinner og mennesker fra alle andre land (derfor morsomt at han i grunn har innvandrerbakgrunn selv på samme måte som de fleste andre i USA). Skummelt at vi har en del mennesker i Norge som elsker en slik ideologi, men ikke sjokkerende at vi har gærne folk her og. 

Anonymkode: c0443...42c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Foreslår at du slutter å demonisere amerikanere og USA og slutter å reise til muslimske land som sprer hat mot alle som ikke er muslimer og diskriminerer vantro, kvinner, homofile og andre på det groveste.

Anonymkode: 1c985...f6a

Seriøst!  Iran er på listen. Iran okkuperte ambassaden og holdt de ansatte som gisler. De har sponset terrorister i årevis.

Alle skolebarn blir indoktrinert i hatet mot den store satan i 36 år. Og prestestyret prediker hat og konflikt mot de vantro.

hqdefault.jpg

USA har svart med å nekte innreise de neste 90 dagene!!!???!!  Og verden er i harnisk... Snakker om å holde folk til forskjellig standard. Ingen har drept iranere , fengslet dem, kalt dem hunder, holdt ambassadeansatte som gisler, brent flag, kjørt hatkampamjer hver morgene på skolen..

Neida. 90 med begrenset innreise.... thats it.  BUUUHUUUU.

Anonymkode: 47a45...9a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er en facist, og facister er også glad i Kvinneguiden mtp svarene du har fått. De elsker en mann som hater kvinner og mennesker fra alle andre land (derfor morsomt at han i grunn har innvandrerbakgrunn selv på samme måte som de fleste andre i USA). Skummelt at vi har en del mennesker i Norge som elsker en slik ideologi, men ikke sjokkerende at vi har gærne folk her og. 

Anonymkode: c0443...42c

Elsker du iranske tilstander?? For jeg merker ingen kritikk av ayatollah styret med steining, henging, pisking og tildekkingsregler. Men du mener da altså at landet som prestetyret har innprentet hat mot i nesten 40 år bør få fri ttilgang??

Inviterer du naboen på middag etter han har kastet stein på deg, brent ned gjerdet ditt, pissa på barna dine og verbalt misbrukt deg i 40 år???  Hvis du sier til naboen at han må holde seg utenfor din tomt og han begynner å grine å mene at du bidrar til et dårlig naboforhold. Hva sier du da..   Ord blir fattige over historieløsheten på KG...

Husker du mindre enn 20 min...klick like generasjonen....

Anonymkode: 47a45...9a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og hatefullt innlegg.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. det stinker her.. Det stinker uvitenhet! 

TS, du har tydeligvis ingen kunnskap om Islam, what so ever (sånn siden vi er inne på USA), Islam er den mest primitive religionen man kan tenke seg. Du snakker om nazisme, ironisk nok var visst profeten deres hvit! Med blondt hår.

Anonymkode: 12a88...465

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Altså hvis man er imot nazisme så burde man hvertfall være imot Islam. Islam er jo betydelig mye verre enn nazisme.  

Det er fremdeles flertall hvite mennesker i USA. Hvite mennesker er de mest tolerante. Så det er nok ikke noe United States of Hate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du roe ned nazikorte ditt litt. Du hadde ikke villet at Norge skulle åpne grensene mot disse landene helt heller. Du er jo selv i Norge, hvorfor lurer jeg da, om du vil det skal være åpne grenser? Terror kommer fra blant annet fra de landene som er nektet til USA. Nå som flyktninger fra de landene er nektet til USA, er det fortsatt veldig mange land de kan søke seg til, det er ikke krise så lenge de nektes inn i USA. Spør meg egentlig hvorfor noen ønsker seg dit, de har vel blitt forspeilet et liv i luksus, men det hadde de uansett ikke fått. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naziland? USA er det mest jødevennlige landet i verden. Trump er også en Israel-venn av rang. 

Nazistene samarbeidet med muslimer og de kjempet imot jøder. Siden når har USA kjempet mot jøder?

Det skal dog sies at det er mange muslimske land i verden som nekter jøder adgang til landene deres. Vil du kalle de naziland også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30. januar 2017 den 14.12, AnonymBruker skrev:

Hvordan er man anti islam ved visumnekt mot 7 land i 90 dager? Er jo mange mange land som ellers har muslimsk majoritet som lett får innreise til usa :) 

Anonymkode: 7a6dc...a46

Jeg synes det ser ut som om disse landene, eller flere av dem, er under angrep fra Saudi-Arabia. Saudi er USAs største allierte i kampen for å ødelegge Sovjet-vennlige stater. Jeg hadde håpet på at denne kampanjen skulle avsluttes fra USA, og fant grunn til slikt håp i Trrump sin russervennlige retorikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30. januar 2017 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Han er en facist, og facister er også glad i Kvinneguiden mtp svarene du har fått. De elsker en mann som hater kvinner og mennesker fra alle andre land (derfor morsomt at han i grunn har innvandrerbakgrunn selv på samme måte som de fleste andre i USA). Skummelt at vi har en del mennesker i Norge som elsker en slik ideologi, men ikke sjokkerende at vi har gærne folk her og. 

Anonymkode: c0443...42c

Flere KGere, iallfall jeg, har uttrykt støtte til Trump, men det betyr ikke at jeg liker han. Det betyr bare at han ser mindre farlig ut enn Hillary. Jeg vil heller ha en fascist  som ikke starter verdenskrig som president i USA, en ei spinn gal, blodtørstig dame som gleder seg over drap på Ghaddafi og andre som står på hennes svarteliste.

 

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hatefulle innlegg, personangrep og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎01‎.‎02‎.‎2017 den 12.59, I Grosny skrev:

Flere KGere, iallfall jeg, har uttrykt støtte til Trump, men det betyr ikke at jeg liker han. Det betyr bare at han ser mindre farlig ut enn Hillary. Jeg vil heller ha en fascist  som ikke starter verdenskrig som president i USA, en ei spinn gal, blodtørstig dame som gleder seg over drap på Ghaddafi og andre som står på hennes svarteliste.

 

Dette er bare media propaganda !!!!!

Anonymkode: 958cb...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anarkist skrev:

Det er ikke deilig å være muslim i Trump land. Sånn er det med denne saken !

Tror det er hakket værre å være ikke-muslim i muslimske land. Antall kristne har gått ned fra 10 til 4% siste 15år. Kan ikke se at antall muslimer synker i den "vestlige verden"?. Bare sånn til sammenligning.

Når det gjelder denne innreisenekten så er vi vel ikke Norge mye bedre. Om en somalier/Jemenitt/Syrer m.fl gikk til SAS skranken i Bagdad og ville kjøpe billett til Gardermoen hadde det nok ikke vært uproblematisk å fullføre den reisen heller.

Landene som er listet opp er land som vesten ikke har noe samarbeid med når det gjelder etteretning eller mangler et troverdig statsapparat. Med andre ord er det vanskelig/umulig å verifisere hvem folk er. Ref. alle de fra Djibouti som er i Norge som somalierer, og vi kan ikke sjekke om de faktisk er fra Somalia siden de mangler off.registre. Men mangler ikke korrupte off.ansatte som produserer de dokumentene man ønsker.

USA har et godt samarbeid med Pakistansk og Saudi Arabia som begge kan verifisere hvem som søker opphold er.( Ref. 9/11 bomberene som kom fra land ikke på listen) Iran nekter deriomt å utlevere info om egne innbyggere og derfor kan ikke USA sjekke bakgrunnen til iranere på besøk. Derfor er Iran på lista og ikke Pakistan.

Er ingen Trump fan men når man skal kritisere så er det greit å kritisere for de riktige tingene. Mulig han er en rasist men det virker som noen VIL at dette skal oppfattes rasistisk....

Dette kunne sikkert Tjomlid sett nærmere på og forklart bedre enn meg.

Endret av Commander
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎30‎.‎01‎.‎2017 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Det er skam for det moderne mennesket å ha noen form for forhold til et naziland som USA. Jeg anmoder alle nordmenn, og andre siviliserte samfunn verden over om å boikotte USA inntil de ikke endrer sine primitive holdninger, og ikke slutter å plyndre muslimske land for olje og gass, og ikke slutter med å spre islamofobi. Skam over Trump - land.

 

http://www.bbc.co.uk/mediacentre/proginfo/2016/21/united-states-of-hate

Anonymkode: 958cb...be8

Typisk muslimer å angripe andre for hva de selv er.

Hva med å boikotte muslimske land som faktisk representerer fascistiske holdninger. Herlig at USA har tatt til vettet.

Endret av debatant
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...