Gå til innhold

Bruker dere foundation hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier: bruker der foundation hver dag? Og annen sminke?

Anonymkode: b751d...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir stort sett bare sminke til spesielle anledninger her :) Sjelden foundation da og egentlig.

Anonymkode: 57261...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bruker foundation (type mineralpudder) hver dag, samt eyeliner, mascara, og blush.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid foundation hvis jeg sminker meg, men det er ikke hver dag. En gang i uka, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke foundation, men en primer som jevner ut fargen litt :) bruker den hvis jeg skal ut og se litt bedre ut enn vanlig xD 

Anonymkode: 5c7ca...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hver dag nei, og kun mineralpudder da huden min er overfølsom og jævlig. Føler meg egentlig ikke særlig vel uten sminke, men å sminke seg er skitkjedelig.

På dager med sminke bruker jeg ved siden av mineralpudder mascara, eyebrow gel med farge, blush og bronzer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men har en jobb med dress-code. 

På fritiden går det mest i bb krem eller dagkrem med farge. Ofte blander jeg ulike produkter, som foundation + dagkrem. Har en hud som har jevn og pen farge, særlig om sommeren bruker jeg kun en lett dagkrem om jeg ikke skal noe spesielt eller på jobb. 

Anonymkode: 4a634...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobb uten dresscode, så jeg kan fint gå uten sminke. Pleier som minimum å bruke brynspenn og blush, foundation 2-3 ganger i uka og når jeg skal ut og spise, på café med veninner en lørdag, kino med samboer, slike situasjoner

Anonymkode: b3a9d...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bruk for foundation. Synes huden blir mest naturlig uten😊

Anonymkode: 9522c...bb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker foundation hver dag jeg skal ut av huset, samt setting pudder. Jeg har egentlig helt grei hud, men den er blek/nesten grå og vil jevne ut fargen litt. Bruker også litt blush.

 

 

 

Anonymkode: 3f8aa...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett fundation  hver dag, men av typen mineralfundation. Den jevner mer ut enn den dekker og ser naturlig ut. Mascara og fyller inn litt på øyenbryna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker foundation hver dag i ukedagene samt litt concealer der det trengs. Bruker ikke foundation og concealer i helgen om jeg bare skal være hjemme. Viktig å la huden puste litt. Av annen sminke bruker jeg mascara, kajal, øyebrynspudder, bittelitt highlighter på kinnbena og nude leppestift eller lipgloss. Øyenskygge av og til, da i nøytrale, lyse bruntoner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker masse sminke hver dag. Foundation også. Pent lagt selvfølgelig, jobber ikke som klovn heller 😂  for meg er sminke nesten hobby og koser meg med å være kreativ.

Anonymkode: 194d4...482

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er tross alt 16 år gammel og dette er normalt på min alder, i hvert fall i min omgangskrets. Går ikke på skole, men hver gang jeg skal ut med venner (som regel i helgene) bruker jeg foundation, pudder, contour og dipbrow pomade til bryna. Bruker relativt mye, men lar huden puste i ukedagene. 

Anonymkode: 889e0...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker aldri foundation eller kremer på huden som setter farge e.l. Gjorde det da jeg var ung, husker jeg, å det var et sabla styr bare å komme seg ut av huset hver morgen. Et langt sminkerituale hver morgen, hår, hud, øyne og alt måtte stæsjes opp.

Nå gidder jeg ikke :) Jeg går ut sånn som jeg er, i det daglige. Ingen foundation eller noe, ikke en gang mascara til daglig. Deilig å kunne klø seg i øynene uten å være redd for å gni utover sminken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bruker foundation. Har en blek hud med en del fregner som jeg ønsker å jevne ut.

Anonymkode: f67d1...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker foundation hver dag jeg skal ut av huset, samt setting pudder. Jeg har egentlig helt grei hud, men den er blek/nesten grå og vil jevne ut fargen litt. Bruker også litt blush.

 

 

 

Anonymkode: 3f8aa...f2e

Hva er setting pudder?

Anonymkode: 7e900...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sidekommentar. 

Synes det er så hyggelig å se en tråd der alle gjør rede for hva de gjør. Og ikke rakker ned på de som velger noe annet :) 

Anonymkode: 4a634...34f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...